لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مایا: شبکه های سایه بان
Maya: Shader Networks
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Autodesk Maya یکی از محبوب ترین بسته های سه بعدی است که به ویژه در زمینه مواد پیچیده بسیار برتر است. در این دوره ، می توانید از قدرت مایا برای طراحی شبکه های سایه بان جالب تر استفاده کنید. با ترکیب و دستکاری نقشه ها ، مواد و اشعه ماورا بنفش ، می توانید بی نهایت درخت سایه بان بسازید. خواه هدف فوتورئالیسم باشد یا یک اثر رندر تلطیف شده ، مایا تمام ابزارهایی را که شما برای ایجاد مواد چشمگیر و منحصر به فرد نیاز دارید ، در اختیار شما قرار می دهد. این دوره با یک فصل در مورد قابلیت همکاری به پایان می رسد ، بنابراین شما می توانید کارهای مایا خود را به برنامه های دیگر مانند موتورهای بازی صادر کنید.
موضوعات شامل:
تکنیک های اساسی هایپر سایه
ساخت شبکه های Adobe Substance
تصحیح رنگ
حذف پالت های رنگ
لایه لایه و بافت ها
کار با مجموعه های ماورا UV بنفش
رنگ سه بعدی تعاملی
تلفیق داده های صحنه در یک شبکه سایه بان
استفاده از ویرایشگر گره برای مواد
نقشه برداری دوربین با گره پروجکشن
ساختن یک ماده غیرعکاسی
تبدیل نقشه های رویه مایا به پرونده های bitmap
پخت نقشه های آرنولد با Render to Texture
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
شبکه های سایه بان در مایا
Shader networks in Maya
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. ملزومات شبکه Shader
1. Shader Network Essentials
تکثیر شبکه ها
Duplicating networks
صادرات و واردات شبکه ها
Exporting and importing networks
نقشه برداری مبتنی بر فاصله با Ai Ambient Occlusion
Distance-based mapping with Ai Ambient Occlusion
نگاشت مبتنی بر شکل با انحنای Ai
Shape-based mapping with Ai Curvature
ایجاد گره Substance برای نقشه برداری پارامتریک
Creating a Substance node for parametric mapping
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
نمایش نظرات