آموزش Unity 5: طراحی سطح 2D

Unity 5: 2D Level Design

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اصول طراحی سطح را در Unity 5 2D بیاموزید. طراحی های جذاب و جذاب سطح گرافیکی عالی را ایجاد می کنند. این دوره بر روی طراحی سطوحی تمرکز دارد که بازیکنان شما را از جمله پازل ، هیولا ، جریان پخش کننده و متعادل سازی به چالش می کشد. جسی فریمن نشان می دهد که چگونه می توان یک سطح ابتدایی را با چندین لایه ساخت و آن را با درها و بلوک های فشار ، سوییچ ها ، محدودیت های زمانی و دشمنان فریب داد. شما می توانید تکنیک های بازیکنان را به چالش بکشید و آنها را به صورت ارگانیک در سطح حرکت دهید و ابزارهایی بسازید که به شما در پیشرفت طراحی کمک می کنند. برای ادامه ساخت بازی و ساختن آن از فایلهای تمرینی همراه با دوره ، استفاده کنید.
موضوعات شامل:
  • وارد کردن دارایی
  • ایجاد سطح
  • افزودن برخورد و لایه ها
  • جمع آوری سطح
  • ایجاد و تحریک درب
  • ایجاد سوییچ و gizmos
  • افزودن دشمنان مختلف
  • ساخت رابط کاربر برای تایمر کنتور هوا

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • چه چیزی میخواهید بدانید What you need to know

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. تنظیم پروژه 1. Setting Up the Project

  • دارایی های جدید را وارد کنید Import new assets

  • صحنه ها را دوباره وصل کنید Reconnect the scenes

2. ویرایشگر نقشه 2. The Map Editor

  • ساختن یک سطح Build a level

  • برخورد را اضافه کنید Add collisions

  • ترتیب لایه را اضافه کنید Add layer order

  • لایه ها را اضافه کنید Add layers

  • یک سطح ساده طراحی کنید Design a simple level

  • سطح را جمع کنید Populate the level

3. درها 3. Doors

  • در را بسازید Create a door

  • منطق درب The door's logic

  • رویدادهای انیمیشن درب کد Code door animation events

  • در را باز کن Trigger the door

4. سوئیچ ها 4. Switches

  • سوئیچ ها را ایجاد کنید Create switches

  • ماشه برخورد تصادف را تغییر دهید Switch collision trigger

  • از سوییچ استفاده کنید Use the switch

  • gizmos ایجاد کنید Create gizmos

  • یک بلوک فشار ایجاد کنید Create a push block

5. بیشتر دشمنان 5. More Enemies

  • بیگانگان که حمله می کنند Aliens that attack

  • ماشه حمله مبتنی بر انیمیشن Animation-based attack trigger

  • بیگانگان که پرتابگر پرتاب می شوند Aliens that shoot projectiles

  • پرتابه بیگانه ساده Alien projectile simple

6. رابط کاربر 6. UI

  • یک متر هوا ایجاد کنید Create an air meter

  • کنتور هوا را سیم کنید Wire up the air meter

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unity 5: طراحی سطح 2D
جزییات دوره
2h 8m
27
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
23,169
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jesse Freeman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jesse Freeman Jesse Freeman

رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون

جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.

جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.