آموزش تکنیک های ترکیب تخریب در NUKEX

Destruction Compositing Techniques in NUKEX

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، نحوه ایجاد یک صحنه پسا آخرالزمانی را با استفاده از تکنیک های قدرتمند فضای سه بعدی و پروجکشن در NUKEX یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX 6.3v2، Maya 2011، V-Ray 2.0. در این آموزش، نحوه ایجاد یک صحنه پسا آخرالزمانی با استفاده از فضای سه بعدی قدرتمند و تکنیک های پروجکشن در NUKEX را یاد خواهیم گرفت. در طول این درس‌ها، به چگونگی ترکیب عناصری مانند آتش و دود و واقعی ساختن آنها تا حد امکان می‌پردازیم. ما از سیستم قدرتمند سه بعدی در NUKE برای قرارگیری صحیح این عناصر استفاده خواهیم کرد. ما قصد داریم یک محیط کاملاً جدید در صحنه خود ایجاد کنیم. سپس دوربین خود را به مایا صادر می کنیم و صحنه و جلوه های خود را تنظیم می کنیم. شما در این دوره با تکنیک های جدید و همچنین مهارت هایی که برای کار سریعتر به عنوان آهنگساز لازم است، آشنا خواهید شد. توجه: به دلیل محدودیت‌های صدور مجوز و ماهیت پیشرفته آموزش‌های توسعه خلاق، فایل‌های پروژه این آموزش ممکن است حاوی تک تک فایل‌هایی نباشد که توسط هنرمند استفاده شده است. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX 6.3v2، Maya 2011، V-Ray 2.0.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های ترکیب تخریب در NUKEX Destruction Compositing Techniques in NUKEX

  • بررسی شات ما Reviewing Our Shot

  • عدم تحریف صفحه و شروع ردیابی ما Undistorting the Plate and Beginning Our Tracking

  • پالایش مسیر Refining the Track

  • قرار دادن هندسه ما Placing Our Geometry

  • ایجاد Set Extension و Sky Replacement Creating a Set Extension and Sky Replacement

  • کار بر روی ادغام کوه ها Working on the Integration of the Mountains

  • قرار دادن عناصر آتش و دود ما در شات Placing Our Fire and Smoke Elements in the Shot

  • قرار دادن عناصر آتش و دود اضافی Placing Additional Fire and Smoke Elements

  • آماده شدن برای تخریب ما در ساختمان با استفاده از هندسه سه بعدی Preparing for Our Destruction on the Building Using 3D Geometry

  • ایجاد تخریب در ساختمان Creating Destruction on the Building

  • در حال صادرات دوربین NUKE و Point Cloud Exporting Our NUKE Camera and Point Cloud

  • وارد کردن Cg ما، ایجاد نورهای ما، و رندر در V-Ray Importing Our Cg, Creating Our Lights, and Rendering in V-Ray

  • ترکیب تصاویر رندر شده ما و نگاهی نهایی به پروژه Compositing Our Rendered Images and a Final Look at the Project

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های ترکیب تخریب در NUKEX
جزییات دوره
2h 26m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Angelo White
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Angelo White Angelo White

آنجلو وایت یک هنرمند 2D در Mill در لندن است. اکنون بنیانگذار Digital Abstraction مستقر در آمستردام است و تولیدات بین المللی را ایجاد می کند. او با دنبال کردن آموزش های زیادی شروع به یادگیری جلوه های سه بعدی و بصری کرد و یک کوتاه ساده ایجاد کرد که در هلند بسیار مورد توجه قرار گرفت ، در VFS پذیرفته شد و کار VFX خود را آغاز کرد. او به مدت 3 ماه در The Mill پیشنهاد کار دریافت کرد و در تریلر Mass Effect 3 Live Action ، سفید برفی و شکارچی ، درد و عنکبوت های سه بعدی کار کرد. او چیزهای زیادی را از طریق آموزش آموخته است و مفتخر خواهد بود که فرصتی برای بازگشت به جامعه و به اشتراک گذاشتن با هنرمندان در سراسر جهان داشته باشد.