آموزش تعامل Kinect با WPF و Beyond

Kinect Interaction with WPF and Beyond

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایجاد برنامه‌های دارای Kinect با تعامل مکان‌نمای دستی. پسوند Kinect Interaction برای Kinect برای Windows SDK به شما امکان می‌دهد برنامه‌های WPF (و سایر برنامه‌های کاربردی) ایجاد کنید که کاربر می‌تواند با استفاده از مکان‌نمای دستی که حرکت دست‌هایش را بسیار شبیه به آن دنبال می‌کند، با آنها تعامل داشته باشد. نشانگر ماوس حرکت ماوس را دنبال می کند. این دوره نشان می دهد که چگونه ایجاد چنین برنامه ای می تواند به آسانی ایجاد با ماوس باشد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه ظاهر و احساس کنترل‌های ارائه شده توسط مایکروسافت را سفارشی کنید و حتی عمیق‌تر کنید تا مدل تعامل را کاملاً کنترل کنید یا از Kinect Interaction خارج از WPF استفاده کنید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • خوش آمدی Welcome

پوشش اصول... و کمی بیشتر Covering the Basics... and a Bit More

  • نمای کلی ماژول Module Overview

  • نصب SDK Installing the SDK

  • راه اندازی Kinect با SensorChooser Initializing the Kinect with SensorChooser

  • مشکلات احتمالی کینکت Possible Kinect Problems

  • کنترل SensorChooserUI The SensorChooserUI Control

  • پیکربندی Kinect برای KinectInteractions Configuring the Kinect for KinectInteractions

  • اضافه کردن یک کنترل KinectRegion Adding a KinectRegion Control

  • کنترل UserViewer The UserViewer Control

  • سفارشی کردن UserViewer Control Customizing the UserViewer Control

  • کاربر اصلی، دست اصلی، دست تعاملی - اوه من Primary User, Primary Hand, Interactive Hand - Oh My

  • کنترل KinectTileButton The KinectTileButton Control

  • چگونه یک دکمه را فشار می دهید؟ How do you Press a Button?

  • دکمه KinectCircle The KinectCircleButton

  • کنترل KinectScrollViewer The KinectScrollViewer Control

  • حرکت اسکرول The Scroll Gesture

  • کنترل KinectItemsControl The KinectItemsControl Control

  • خلاصه Summary

سفارشی سازی کنترل های داخلی Customizing the Built-in Controls

  • نمای کلی ماژول Module Overview

  • سفارشی کردن دکمه KinectTile Customizing the KinectTileButton

  • سفارشی کردن دکمه KinectCircle Customizing the KinectCircleButton

  • سفارشی کردن KinectItemsControl و KinectScrollViewer Customizing the KinectItemsControl and the KinectScrollViewer

  • سفارشی کردن KinectSensorChooserUI - قسمت 1 Customizing the KinectSensorChooserUI - Part 1

  • سفارشی کردن KinectSensorChooserUI - قسمت 2 Customizing the KinectSensorChooserUI - Part 2

  • ویژگی های کنترل منطقه Kinect The Properties of the KinectRegion Control

  • تغییر شکل مکان نما دست Changing the Shape of the Hand Cursor

  • خلاصه Summary

جریان تعامل The InteractionStream

  • نمای کلی ماژول Module Overview

  • راه اندازی InteractionStream Initializing the InteractionStream

  • پردازش جریان های عمقی و اسکلتی Processing the Depth and Skeleton Streams

  • تشریح کلاس InteractionFrameReadyEventArgs Dissecting the InteractionFrameReadyEventArgs Class

  • کد منبع برای بازرس InteractionFrameReadyEventArgs The Source Code for the InteractionFrameReadyEventArgs Inspector

  • خلاصه ماژول و خداحافظ Module Summary and Good Bye

نمایش نظرات

آموزش تعامل Kinect با WPF و Beyond
جزییات دوره
1h 59m
33
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
32
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

András Velvárt András Velvárt

András علاقه زیادی به تجربه کاربر دارد و بیشتر با فناوری های XAML کار می کند. او 8 بار جایزه MVP مایکروسافت است که هم اکنون در گروه Windows Developer/Emerging Experiences قرار دارد و با Speech ، Inking ، HoloLens ، Kinect و Microsoft Band سرو کار دارد. وی برنامه های شناخته شده ویندوز فون ، مانند بازی پرطرفدار SongArc و SurfCube Browser 3D را مفهوم سازی و کار کرد و چندین پروژه WPF ، Silverlight و Windows Store ، از برنامه های کوچک گرفته تا راه حل های بزرگ سازمانی را توسعه داد/مشاوره کرد.