آموزش Rhino and V-Ray: رندر

Rhino and V-Ray: Rendering

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: قبل از اینکه بتوانید طرح های سه بعدی خود را به نمایش بگذارید ، به ارائه کارهای خود نیاز دارید که واقعاً پاپ هستند. نحوه ارائه با Rhino و V-Ray را در این دوره بیاموزید ، که شامل سه پروژه سرگرم کننده است: یک پنگوئن با عینک ، یک قاب تلویزیون یکپارچه و یک خانه پرستار بد بو. اول ، نویسنده Dave Schultze نحوه نصب V-Ray را نشان می دهد و از مفاهیم سه بعدی مانند روشنایی جهانی و رندر raytrace پاک می کند. وی تکنیک های رندر سریع را با رندر داخلی Rhino و V-Ray نشان می دهد و توضیح می دهد که چگونه می توان مواد را سفارشی کرد ، آنها را با نقشه برداری از بافت تقویت کرد و با استفاده از نقشه های برآمدگی و جابجایی ، سطحهای واقعی را اضافه کرد. در طول مسیر ، دیو نکات و ترفندهای خودی را در زمینه رندر به اشتراک می گذارد ، در حالی که نشان می دهد چگونه می توانید نور مناسب را برای صحنه خود دریافت کنید ، از ابزارهای تصحیح رنگ استفاده می کنید و با بافر قاب V-Ray ارائه می دهید.
موضوعات شامل:
  • چرا باید از V-Ray استفاده کرد؟
  • نصب DR Spawner
  • درک اصطلاحات سه بعدی
  • فعال کردن V-Ray
  • تنظیم تنظیمات کیفیت
  • با نادیده گرفتن مطالب پیش نمایش سریع دریافت کنید
  • شناخت انواع روشنایی
  • بررسی مطالب در ویرایشگر مواد
  • ایجاد مطالب شخصی خود
  • مواد نقشه برداری بافت با نقشه های bitmal و رویه ها
  • صرفه جویی در وقت با ایستگاه از پیش تنظیم شده V-Ray
  • دریافت اندازه مناسب برای رندر با تنظیمات خروجی
  • کار با روشنایی محیط
  • راهکارهای کار با دوربین و تنظیمات دوربین
  • اطمینان از رنگ دقیق صحنه با اصلاح رنگ
  • ارائه نکات و ترفندها

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

1. تنظیم سیستم و تور 1. System Setup and Tour

  • چرا از V-ray استفاده می کنیم؟ Why use V-Ray?

  • سخت افزار توصیه شده Recommended hardware

  • سفارشی کردن رابط Customizing the interface

  • نصب V-Ray و DR Spawner Installing V-Ray and DR Spawner

  • تور سریع رابط رندر Quick tour of the rendering interface

2. اصطلاحات و استراتژی 2. Terminology and Strategy

  • تعاریف Geeky شما باید بدانید Geeky definitions you should know

  • فعال کردن V-Ray و درک رویکرد آن Activating V-Ray and understanding its approach

  • تنظیمات کیفیت بحرانی Critical quality settings

  • دوربین فیزیکی جدید در مقابل دوربین قدیمی پیش فرض The new physical camera vs. the old default camera

3. نکات مربوط به Express-V و استودیو 3. V-Ray Express and Studio Tips

  • استفاده از V-Ray Express برای رندرهای سریع Using V-Ray Express for quick renders

  • صرفه جویی در وقت با اثرات رندر زمان Saving time with Rhino's render-time effects

  • با استفاده از مطالب رد شده برای بررسی سریع Using the material override for quick reviews

  • درک انواع روشنایی و چرا فقط به یک مورد نیاز دارید Understanding lighting types and why you only need one

  • استودیوی عالی خود را تنظیم کنید Setting up your perfect studio

4. مقدمه ویرایشگر مواد 4. Material Editor Introduction

  • راه اندازی یک کتابخانه مواد Setting up a material library

  • انواع مواد و بهترین کاربرد آنها Material types and their best uses

  • ساخت و طراحی مواد خود را Creating and designing your own materials

  • با استفاده از ویژگی های ویرایشگر Material Using Material Editor features

5- طراحی مواد و نظریه 5. Material Design and Theory

  • مواد نقشه برداری بافت با بیت مپ Texture mapping materials with bitmaps

  • مواد نقشه برداری بافت با ابزارک های Bitmap Texture mapping materials with bitmap widgets

  • مواد نقشه برداری بافت با رویه ها Texture mapping materials with procedurals

  • ایجاد نقشه امداد با نقشه برآمدگی و جابجایی Generating relief with bump and displacement mapping

6. با استفاده از ویرایشگر گزینه های V-Ray 6. Using the V-Ray Options Editor

  • با استفاده از ایستگاه های از پیش تنظیم V و ray برای ساده سازی و ساده سازی Using the V-Ray presets and options to simplify and streamline

  • استفاده از تنظیمات خروجی برای اندازه هوشمند Using output settings for smart sizing

  • تنظیمات محیط Environment settings

  • تنظیمات و استراتژی های دوربین دیو Dave's camera settings and strategies

7. با استفاده از بافر V-Ray Frame و اصلاحات رنگ 7. Using the V-Ray Frame Buffer and Color Corrections

  • ارائه بافر فریم Rendering with the frame buffer

  • آن را با تصحیح رنگ پاپ کنید Make it pop with color corrections

نتیجه Conclusion

  • ارائه نکات و ترفندها Rendering tips and tricks

نمایش نظرات

آموزش Rhino and V-Ray: رندر
جزییات دوره
2h 45m
32
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
65,540
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Dave Schultze
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dave Schultze Dave Schultze

طراح صنعتی و 3D Geek دیو شولتزه یک طراح صنعتی و معروف گیک سه بعدی است.

وی به عنوان یک طراح صنعتی ، محصولاتی را برای مایکروسافت ، ال جی ، امبرا و هاسبرو تولید کرده است. او برنده چندین جایزه طراحی صنعتی شده و کارهای وی در پوشش رسانه ای در سراسر جهان شناخته شده است. اخیراً ، رایانه مفهومی "Philco PC" وی در بیش از 20 مجله به نمایش درآمد. دیو یک مربی اختصاصی است که طی 10 سال گذشته کلاس تجسم سه بعدی را در کالج هنر و طراحی اوتیس در لس آنجلس تدریس کرده است. دیو به رسمیت شناختن مهارت های منحصر به فرد طراحی ، فنی و ارتباطی خود ، از طریق تولیدکنندگان فورچون 500 به منظور الهام بخشیدن به کارکنان خود و آموزش آنها در جدیدترین ابزارهای سه بعدی ، قرارداد بسته است.