آموزش متغیرهای فتوشاپ: هنر تولید بازی

Photoshop Variables: Game Production Art

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بازی ها اغلب به تغییرات زیادی در یک دارایی خاص مانند کارت ها ، نشانه ها یا نشان ها نیاز دارند. با استفاده از متغیرهای فتوشاپ ، طراحان می توانند روند ایجاد این عناصر تکراری را تسریع و ساده کنند. آنها می توانند یک الگوی واحد برای کارهای هنری خود ایجاد کنند ، تمام متن و گرافیک ها را از یک پرونده داده خارجی بارگیری کنند و همزمان 100 یا 1000 دارایی تولید کنند. این گردش کار همچنین امکان تنظیم تغییرات در طرح ، متن و تصاویر را بسیار دیر هنگام فرآیند فراهم می کند - بدون اینکه بر برنامه تولید تأثیر بگذارد.

در این دوره ، دنیس میر نحوه ایجاد و مدیریت آثار هنری یک بازی کارت نمونه را با استفاده از متغیرهای فتوشاپ نشان می دهد. وی نحوه سازماندهی یک الگوی اساسی را در فتوشاپ ، اختصاص متغیرها برای متن و تصاویر و ساخت یک منبع داده خارجی در صفحه گسترده Google (با بهره گیری از محاسبات و سایر توابع صفحه گسترده قدرتمند) را نشان می دهد. سپس او نشان می دهد که چگونه داده ها را در الگو بارگذاری کند ، آثار هنری را صادر کند و الگو را در دسترس دیگران قرار دهد.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. کار با متغیرهای فتوشاپ 1. Working with Photoshop Variables

  • چرا از متغیرهای فتوشاپ استفاده می کنیم؟ Why use Photoshop variables?

  • درک الگوی کارت Understanding the card template

  • ایجاد متغیرهای جایگزینی متن Creating text replacement variables

  • ایجاد متغیرهای جایگزینی پیکسل Creating pixel replacement variables

  • ایجاد متغیرهای دید Creating visibility variables

2. کار با منبع داده خود 2. Working with Your Data Source

  • تنظیم یک منبع منبع داده Setting up a data source file

  • ارجاع تصاویر در یک فایل منبع داده Referencing images in a data source file

  • ایجاد یک صفحه گسترده مدیریت Creating a management spreadsheet

  • بررسی خطاهای متغیر فتوشاپ Reviewing Photoshop variable errors

  • چالش: ساختن استاد از یک پرونده داده Challenge: Building a master from a data file

  • راه حل: ساختن استاد از یک پرونده داده Solution: Building a master from a data file

3. بازبینی الگوی خود 3. Revising Your Template

  • داده های شما در حال پرواز هستند Preflighting your data

  • صادرات مجموعه داده های شما Exporting your data sets

  • کار با پرونده های خروجی Working with your output files

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش متغیرهای فتوشاپ: هنر تولید بازی
جزییات دوره
1h 5m
18
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
10,258
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Dennis Meyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dennis Meyer Dennis Meyer

دنیس میر در آموزش آنلاین ، توسعه بازی های ویدئویی ، تولید رسانه ها و تولید محتوا فعالیت داشته است. کار کردن به عنوان تولید کننده محتوا در lynda.com به دنیس لذت بخش است از ادغام بسیاری از عشق های حرفه ای خود در یک کار. او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در تحصیلات فرانسه است و دوره های فرانسوی را نیز برای بازار K-12 تدریس و نوشتن کرده است. از طرف فنی بیشتر ، دنیس همچنین به عنوان مدیر پروژه برای راه اندازی بازی آنلاین فعالیت کرده است ، و مدیریت و استقرار دوره های یادگیری زبان آنلاین را نیز مدیریت کرده است.