لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش طراحی برای شبکه های عصبی و رابط های هوش مصنوعی
Designing for Neural Networks and AI Interfaces
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
بیاموزید چگونه با استفاده از هوش مصنوعی (AI) و شبکه های عصبی ، تجربه های سفارشی کاربر را به صورت پویا ایجاد می کنیم. امانوئل هنری مربی دوره را با توضیح هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق آغاز می کند. بعد ، او به اشتراک می گذارد که چگونه شبکه های عصبی می توانند تجربه کاربر را افزایش دهند. وی در مورد فرآیند طراحی - شناسایی یک مشکل و کاوش در ورودی ها و مجموعه داده هایی که می توانند برای حل مشکل استفاده شوند ، بحث می کند. سپس ، وی نحوه کار با نورون ها ، ویژگی ها و مدل ها را بیان می کند. علاوه بر این ، او مراحل طراحی یک شبکه عصبی سفارشی را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
بهبود UX با استفاده از AI و ML
طراحی یک رابط li>
حل مشکلات از طریق طراحی li>
تعریف ورودی ها li>
کار با سلولهای عصبی و سیناپس li>
طراحی شبکه عصبی سفارشی li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق را کشف کنید
Explore AI, machine learning, and deep learning
پیش نیازهای دوره
Course prerequisites
1. معرفی
1. Introduction
هوش مصنوعی و عمل آن چیست؟
What is AI and its practice?
یادگیری ماشین توضیح داده شده است
Machine learning explained
یادگیری عمیق توضیح داد
Deep learning explained
چرا طراحی هوش مصنوعی؟
Why design AI?
2. فرایند طراحی
2. Design Process
نمای کلی روند طراحی
Overview of design process
با مشکل شروع کنید
Start with the problem
نمای کلی ورودی
Input overview
بررسی اجمالی نورونها و سیناپس ها
Neurons and synapses overview
نمای کلی انتشار به جلو یا عقب
Forward or backward propagation overview
3. طراحی شبکه عصبی کاربردی
3. Designing a Neural Network Applied
مرحله چالش 1: مشکل و برچسب ها
Challenge step 1: Problem and labels
مرحله چالش 2: ویژگی ها و نوع
Challenge step 2: Features and type
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات