آموزش مشمیکسر: آماده سازی شغل ساخت افزودنی

Meshmixer: Additive Manufacturing Job Preparation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Autodesk Meshmixer یک برنامه پیشرفته برای ایجاد و ویرایش مدل های سه بعدی است. در این دوره ، رایان کیتلسون ویژگی های قدرتمند نرم افزار را برای تهیه مواد افزودنی به نمایش می گذارد. رایان مراحلی را که باید بدانید برای آماده سازی مدل های خود برای ساخت روی چاپگر سه بعدی با استفاده از Meshmixer برمی دارد وی موضوعات مختلفی را شامل می شود ، از جمله اینکه چگونه اطمینان حاصل کنید که مدل شما از مقیاس مناسبی برخوردار است ، مدل را به قطعات کوچکتر تقسیم می کند ، ضخامت قابل چاپ را افزایش می دهد ، ساختارهای پشتیبانی ایجاد می کند و یک فایل قابل چاپ صادر می کند.

این دوره توسط رایان کیتلسون ایجاد شده است. ما مفتخریم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.
موضوعات شامل:
  • بررسی و تغییر مقیاس مدل
  • رفع مش مش
  • بررسی تعادل مدل و افزودن پایه
  • تقسیم مدل به قطعات کوچکتر
  • ایجاد اتصالات تب و شکاف
  • افزایش ضخامت برای چاپ پذیری
  • ساخت مدل توخالی
  • صادر کردن مدلی آماده برای چاپ

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشا بدانید What you should know before watching

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. شروع با یک مدل 3D 1. Starting with a 3D Model

  • بررسی و تغییر مقیاس مدل Checking and changing a model's scale

  • رفع مشکلات مش Fixing mesh issues

  • تعادل یک مدل را بررسی کنید و یک پایه اضافه کنید Checking a model's balance and adding a base

2. تقسیم یک مدل به قطعات کوچکتر 2. Splitting a Model into Smaller Pieces

  • برش یک مدل با هواپیماها Cutting a model with planes

  • سازماندهی اشیاء متعدد Organizing multiple objects

  • ایجاد اتصالات برگه و شکاف Making tab and slot connections

3. مدیریت ضخامت و مقاومت دیواره 3. Managing Wall Thickness and Solidity

  • اندازه گیری ضخامت Measuring thickness

  • افزایش ضخامت برای چاپ Increasing thickness for printability

  • ساخت توخالی مدل Making a model hollow

4- آماده سازی مدل برای چاپ 4. Getting the Model Ready for Printing

  • جهت گیری خوب Setting good orientation

  • ایجاد ساختارهای پشتیبانی Creating support structures

  • صادر کردن پرونده قابل چاپ Exporting the printable file

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مشمیکسر: آماده سازی شغل ساخت افزودنی
جزییات دوره
44m 3s
16
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
4,051
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ryan Kittleson Ryan Kittleson

رایان کیتلسون یک هنرمند CG است که مدل سازی سه بعدی، مجسمه سازی و چاپ را با 3ds Max و ZBrush آموزش می دهد.

رایان از زمانی که هنر را با هم ترکیب کرده بود، دوست داشت. یک کودک خردسال با VIC-20 و لذت بردن از تصاویر غنی بصری توسط هنرمندانی مانند دالی و اسچر. او در نوجوانی به خود فتوشاپ و سپس 3ds Max را در اوایل 20 سالگی آموخت. او برای مدتی به عنوان یک هنرمند بازی در رالی، کارولینای شمالی کار کرد و سپس به مدرسه بازگشت و مدرک لیسانس هنرهای زیبا را در رشته تصویرسازی از دانشگاه کارولینای شرقی به پایان رساند، و در تمام این مدت هنر گرافیک دیجیتال را با پروژه‌های شخصی و آزاد تمرین می‌کرد. او سپس به اورلاندو، فلوریدا نقل مکان کرد و در آنجا به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل به تدریس مدلینگ شخصیت پرداخت. رایان در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می کند و در آنجا به عنوان یک هنرمند مستقل CG کار می کند.