آموزش الگوهای طراحی رفتاری در سوئیفت 5

دانلود Behavioral Design Patterns in Swift 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تعاملات پیچیده اشیاء و مسئولیت های نامشخص می تواند زندگی ما را به عنوان توسعه دهندگان بسیار چالش برانگیز کند و منجر به کدهایی شود که مدیریت، گسترش و اشکال زدایی آن دشوار است. در این دوره آموزشی، الگوهای طراحی رفتاری در سوئیفت 5، شما یاد خواهید گرفت که برنامه های کاربردی سوئیفت کارآمد، مقیاس پذیر و قابل نگهداری را توسعه دهید. ابتدا، شما به الگوهای زنجیره مسئولیت و فرمان می پردازید، که امکان تغییرات رفتاری پویا و ارتباط موثر بین اشیاء را فراهم می کند. در مرحله بعد، مترجمی را بررسی خواهید کرد که به شما امکان می دهد دامنه را به یک زبان نگاشت کنید و قوانین آن را تعریف کنید. Iterator روشی زیبا برای عبور از مجموعه ها بدون افشای نمایش های زیربنایی آنها ارائه می دهد. سپس، بر الگوهای Mediator و Memento مسلط خواهید شد و تکنیک هایی را برای تسهیل ارتباط بین اشیا بدون نیاز به آگاهی صریح از یکدیگر و گرفتن و بازیابی حالت داخلی یک شی در اختیار شما قرار می دهد. الگوهای Observer و State اشیاء شما را قادر می‌سازند تا به تغییرات حالت واکنش نشان دهند و به یک شی اجازه می‌دهند رفتار خود را در صورت تغییر حالت تغییر دهند. با حرکت رو به جلو، الگوهای روش استراتژی و الگو را یاد خواهید گرفت و به شما کمک می‌کند خانواده‌ای از الگوریتم‌ها را تعریف کنید و به زیر کلاس‌ها اجازه دهید مراحل خاصی از الگوریتم را بدون تغییر ساختار آن دوباره تعریف کنند. در نهایت، الگوی بازدیدکننده را بررسی خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد الگوریتم‌ها را از اشیایی که روی آن‌ها کار می‌کنند جدا کنید و انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری را افزایش دهید. پس از اتمام این دوره، مهارت‌ها و دانش الگوهای طراحی رفتاری مورد نیاز برای افزایش وضوح، انعطاف‌پذیری و استحکام برنامه‌های Swift خود را خواهید داشت و اطمینان حاصل می‌کنید که برای نگهداری و بهبودهای آینده به خوبی آماده هستند.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مقدمه Introduction

  • نمای کلی Overview

  • پیش نیازها Prerequisites

زنجیره مسئولیت The Chain of Responsibility

  • نمای کلی Overview

  • ناقص Request Handler The Flawed RequestHandler

  • بکارگیری الگوی زنجیره مسئولیت Applying the Chain of Responsibility Pattern

  • خلاصه Summary

فرمان The Command

  • نمای کلی Overview

  • برنامه شروع TaskManager The TaskManager Starter App

  • اعمال الگوی فرمان Applying the Command Pattern

  • ادغام دستورات جدید Integrating the New Commands

  • خلاصه Summary

مترجم The Interpreter

  • نمای کلی Overview

  • نسخه ی نمایشی فرمان Steering Demo

  • تفسیر عبارات پیچیده Interpreting Complex Expressions

  • خلاصه Summary

تکرار کننده The Iterator

  • نمای کلی Overview

  • یک صف تقریباً کاربردی An Almost Functional Queue

  • تکمیل صف: افزودن پشتیبانی حلقه for-in Completing the Queue: Adding for-in Loop Support

  • خلاصه Summary

میانجی The Mediator

  • نمای کلی Overview

  • SmartHome 0.9 SmartHome 0.9

  • SmartHome 1.0: پیاده سازی واسطه SmartHome 1.0: Implementing the Mediator

  • خلاصه Summary

یادگاری The Memento

  • نمای کلی Overview

  • نقطه شروع: مدیر صحنه بازی The Starting Point: Game Scene Manager

  • ذخیره و بازیابی ایالات بازی Saving and Restoring Game States

  • خلاصه Summary

ناظر The Observer

  • خوش آمدید Welcome

  • کوپلینگ سیستم حراج Auction System Coupling

  • الگوی مشاهده گر در عمل Observer Pattern in Action

  • خلاصه Summary

دولت The State

  • نمای کلی Overview

  • آشوب ATM: غرق شدن در If-Else ATM Chaos: Drowning in If-Else

  • از اسپاگتی تا ایالات: بازسازی دستگاه خودپرداز From Spaghetti to States: Revamping the ATM

  • خلاصه Summary

استراتژی The Strategy

  • نمای کلی Overview

  • یک گزارش، مسیرهای متعدد: موردی برای بازسازی مجدد One Log, Many Paths: A Case for Refactoring

  • کارآمد کردن لاگرها: الگوی استراتژی در عمل Streamlining Loggers: The Strategy Pattern in Action

  • خلاصه Summary

روش الگو The Template Method

  • نمای کلی Overview

  • معرفی سیستم سفارش پیتزا Introducing the Pizza Ordering System

  • Refactoring سفارش پیتزا با استفاده از روش الگو Refactoring Pizza Ordering using the Template Method

  • خلاصه Summary

بازدید کننده The Visitor

  • نمای کلی Overview

  • Expense Watchdog اول تلاش کنید Expense Watchdog First Try

  • نگهبان هزینه با بازدید کننده Expense Watchdog with Visitor

  • پاکسازی با نوع پسوند Cleaning Up with Type Extensions

  • خلاصه Summary

افکار نهایی Final Thoughts

  • خداحافظ Goodbye!

نمایش نظرات

آموزش الگوهای طراحی رفتاری در سوئیفت 5
جزییات دوره
2h 53m
50
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Karoly Nyisztor Karoly Nyisztor

Karoly یک توسعه دهنده باسابقه (موبایل) است که چندین برنامه و بازی موفق iOS ساخته است که بیشتر آنها توسط اپل ارائه می شوند. او نویسنده سه کتاب در زمینه برنامه نویسی و توسعه بازی است و با شرکت هایی مانند اپل ، زیمنس - Evosoft ، SAP ، Zen Studios و بسیاری دیگر کار کرده است. بیشتر روزهای او به عنوان یک مهندس نرم افزار حرفه ای و معمار فناوری اطلاعات سپری می شود. به عنوان یک مربی ، هدف او به اشتراک گذاشتن 20 سال تخصص توسعه نرم افزار و تغییر زندگی دانشجویان در سراسر جهان است. علاقه او کمک به مردم در آشکار کردن استعدادهای پنهان ، و هدایت آنها به دنیای استارتاپ ها و برنامه نویسی است. وی در حال حاضر به تدریس در زمینه طراحی نرم افزار شی گرا ، برنامه نویسی iOS ، Objective-C ، Swift و UML می پردازد.