آموزش نکات حرفه ای برای مدل سازی اشکال پیچیده: قسمت 4

Professional Tips for Modeling Complex Shapes: Part 4

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، برخی از مفاهیم اساسی کلیدی برای مدل سازی با چند ضلعی ها را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya or Your Preferred 3D Application. در این آموزش، برخی از مفاهیم اساسی کلیدی برای مدل سازی با چند ضلعی ها را می آموزیم. ما عیب‌یابی مدل‌های شما، شکستن اشکال به اشکال اولیه و استفاده از اولیه‌ها برای ایجاد فرم‌های پیچیده‌تر را پوشش می‌دهیم. همچنین در مورد جریان صحیح لبه، مقدار هندسه، کشش لبه و چند نکته و ترفند واقعا عالی بحث خواهیم کرد. در پایان این آموزش، درک بیشتری از ایجاد و عیب یابی هندسه درست شکل گرفته خواهید داشت. این آموزش با استفاده از مایا انجام می شود، اما هر برنامه کاربردی مدل سازی سه بعدی ترجیحی را می توان استفاده کرد زیرا تمرکز بیشتر بر روی گردش کار و بهترین شیوه ها است تا نرم افزار یا ابزار. نرم افزار مورد نیاز: Maya یا برنامه سه بعدی دلخواه شما.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

نکات حرفه ای برای مدل سازی اشکال پیچیده: قسمت 4 Professional Tips for Modeling Complex Shapes: Part 4

  • بهینه سازی رابط مایا Optimizing the Maya Interface

  • مثال 01 - اطمینان از داشتن مقدار صحیح هندسه Example 01 - Making Sure We Have the Correct Amount of Geometry

  • مثال 01 - ترکیب دو شکل اولیه اولین تکرار ما Example 01 - Blending the Two Primary Forms of Our First Iteration

  • مثال 01 - ترکیب دو شکل اولیه تکرار دوم ما Example 01 - Blending the Two Primary Forms of Our Second Iteration

  • مثال 01 - مقایسه دو تکرار Example 01 - Comparing the Two Iterations

  • مثال 02 - مسدود کردن در فرم های اولیه Example 02 - Blocking in the Primary Forms

  • مثال 02 - اتمام اولین تکرار Example 02 - Finishing the First Iteration

  • مثال 02 - اتمام تکرار دوم Example 02 - Finishing the Second Iteration

  • مثال 02 - کاوش گزینه ها برای Beveling و Edge Tension Example 02 - Exploring Options for Beveling and Edge Tension

  • مثال 03 - مسدود کردن در فرم های اولیه Example 03 - Blocking in the Primary Forms

  • مثال 03 - ترکیب دو شکل با هم Example 03 - Blending the Two Shapes Together

  • مثال 04 - تجزیه و تحلیل فرم، ایجاد اشکال بزرگتر Example 04 - Analyzing the Form, Creating the Larger Shapes

  • مثال 04 - پاک کردن هندسه از بولی Example 04 - Cleaning up the Geometry from the Boolean

  • مثال 04 - تراز کردن فرم برای انطباق با بولی Example 04 - Aligning the Form to Accommodate the Boolean

  • مثال 04 - ترکیب لبه های تنگ در بقیه سطح Example 04 - Blending the Tight Edges into the Rest of the Surface

  • مثال 05 - شکستن فرم های اساسی Example 05 - Breaking Down the Basic Forms

  • مثال 05 - ایجاد ضخامت برای نوار بالا و ترکیب آن Example 05 - Creating Thickness for the Top Bar and Blending It In

  • مثال 05 - کاوش روش های مختلف برای ترکیب دو شی با هم Example 05 - Exploring Different Ways to Blend Two Objects Together

  • مثال 05 - به بررسی روش های مختلف برای ترکیب اشیاء با هم ادامه دهید Example 05 - Continue Exploring Different Ways to Blend Objects Together

  • مثال 05 - ترکیب دو طرف و ایجاد کشش در لبه ها Example 05 - Combining the Two Sides and Getting Tension on the Edges

  • مثال 06 - مسدود کردن در فرم های اولیه Example 06 - Blocking in the Primary Forms

  • مثال 06 - به مسدود کردن در فرم های اولیه ادامه دهید Example 06 - Continue Blocking in the Primary Forms

  • مثال 06 - کشش روی لبه ها برای حفظ شکل Example 06 - Getting Tension on the Edges to Hold the Shape

  • مثال 07 - مسدود کردن در فرم های اولیه Example 07 - Blocking in the Primary Forms

  • مثال 07 - ترکیب فرم های اولیه Example 07 - Blending the Primary Forms

  • مثال 07 - ایجاد نوار افقی که دو قطعه را به هم متصل می کند Example 07 - Creating the Horizontal Bar That Connects the Two Pieces

  • مثال 07 - تمیز کردن هندسه و ایجاد کشش در لبه ها Example 07 - Cleaning up the Geometry and Getting Tension on the Edges

  • مثال 08 - گزینه هایی برای ایجاد اشیایی که با شبکه تراز نیستند Example 08 - Options for Creating Objects That Aren't Aligned to the Grid

  • مثال 08 - ایجاد یک قطعه دایره ای در مرکز پانل Example 08 - Creating the Circular Piece in the Center of the Panel

  • مثال 08 - تمیز کردن هندسه و ایجاد قطعه مرکزی Example 08 - Cleaning up the Geometry and Creating the Center Piece

  • مثال 08 - به ساخت اولین پنل و قطعه مرکزی ادامه دهید Example 08 - Continue to Build Our First Panel and the Center Piece

  • مثال 08 - قسمت جلوی قطعه مرکزی ما را تمام کنید Example 08 - Finish the Front Side of Our Center Piece

  • مثال 08 - اتمام حجم ساختمان برای حلقه بالا Example 08 - Finish Building Volume for the Top Ring

  • مثال 08 - بهینه سازی پانل ها برای مناسب تر کردن آنها Example 08 - Tweaking the Panels to Make Them Fit Better

  • بررسی کار و ثبت نام Review Work and Sign Off

نمایش نظرات

آموزش نکات حرفه ای برای مدل سازی اشکال پیچیده: قسمت 4
جزییات دوره
6h 44m
36
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
36
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Paul Conner
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Paul Conner Paul Conner

پل کانر یک مدل ساز و مجسمه ساز دیجیتالی است که در دنور کلرادو مستقر است. وی بیش از 20 سال در صنایع فیلم و پخش مشغول به کار بوده است. پاول در ابتدا تدریس را به عنوان مربی معتبر مایا آغاز کرد ، اما اکنون بنیانگذار ، مربی و سرپرست روابط صنعت در مرکز انیمیشن دیجیتال در دانشگاه کلرادو است. او به کار آزاد ادامه می دهد ، و اخیراً ، او عضو IPAX در Sony Pictures Imageworks بود ، جایی که او لذت کار با دارایی های The Amazing Spiderman 2 ، Edge of Tomorrow ، Smurfs 2 و Cloudy with a Chance of Meatballs را داشت. 2. پاول علاقه زیادی به مدل سازی دارد و هرگز دیدن جریان چند ضلعی ها و لبه های بالقوه در همه اشیا around اطراف خود را متوقف نمی کند.