آموزش ایجاد شخصیت های متحرک در افتر افکت

Creating Animated Characters in After Effects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یاد بگیرید که با استفاده از افتر افکت کاراکترهایی با قابلیت کنترل بالا ایجاد و متحرک کنید. در این دوره ، جورج مائستری ، نویسنده ، هر مرحله را شامل می شود ، از طراحی شخصیت ها در فتوشاپ یا ایلوستریتور ، یا رسم آنها از After Effects. مونتاژ شخصیت ها با سلسله مراتب ؛ تغییر شکل واقعی با ابزار عروسک؛ سکوهای اتوماتیک با عبارات ؛ ایجاد چرخش های واقعی و نشان دادن تکنیک های پیشرفته مانند استفاده از اشیا n پوچ به عنوان استخوان. سرانجام ، این دوره نحوه اجرای یک انیمیشن اساسی با شخصیت و اطمینان از عملکرد صحیح دکل را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • وارد کردن فایلهای Illustrator یا Photoshop به افترافکت
  • متحرک سازی اشکال
  • سازماندهی صحنه ها با لایه های پوچ
  • کار با ابزار عروسک
  • ایجاد انیمیشن جایگزین با استفاده از بازسازی زمان
  • خودکار چرخش سر
  • ایجاد گره اصلی کنترل با جلوه های Expression Controls
  • تنظیم صحنه ای برای انیمیشن
  • گفتگوی متحرک

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. طراحی شخصیت 1. Designing Characters

  • ایجاد شخصیت در Illustrator Creating characters in Illustrator

  • ایجاد کاراکترها در فتوشاپ Creating characters in Photoshop

  • طراحی اتصالات Designing joints

  • کشیدن دهان Drawing mouths

  • کشیدن دست و پلک Drawing hands and eyelids

  • وارد کردن پرونده های Illustrator به After Effects Importing Illustrator files into After Effects

  • وارد کردن پرونده های فتوشاپ به After Effects Importing Photoshop files into After Effects

2. ترسیم کاراکترها در اثرات بعدی 2. Drawing Characters in After Effects

  • ترسیم جلوه های بعدی Drawing in After Effects

  • کپی کردن مسیرها از Illustrator Copying paths from Illustrator

  • اشکال متحرک Animating shapes

3. جمع آوری شخصیت های با استفاده از سلسله مراتب 3. Assembling Characters Using Hierarchies

  • درک نحوه کار سلسله مراتب لایه Understanding how layer hierarchies work

  • درک اهمیت نکته محوری Understanding the importance of the pivot point

  • مونتاژ قسمت بالای بدن Assembling the upper body

  • ایجاد سلسله مراتب پا برای پیاده روی های کارآمد Creating leg hierarchies for efficient walks

  • سازماندهی صحنه هایی با لایه های تهی Organizing scenes with null layers

4- کار با ابزار عروسکی 4. Working with the Puppet Tool

  • پین های عروسکی را به یک کاراکتر اضافه کنید Adding puppet pins to a character

  • کنترل تراکم مش Controlling mesh density

  • ایجاد پین های همپوشانی Creating overlap pins

  • ایجاد پین نشاسته Creating starch pins

  • با استفاده از ابزار Puppet با سلسله مراتب Using the Puppet tool with hierarchies

5. انیمیشن جایگزینی 5. Replacement Animation

  • جایگزینی انیمیشن با استفاده از بازپخش زمان Replacement animation using time remapping

  • تعویض دهان Mouth replacement

  • ایجاد چشمک می زند Creating blinks

6. خودکار چرخش سر 6. Automating Head Turns

  • ایجاد چرخش سر: شکل سر Creating a head turn: Head shape

  • ایجاد چرخش سر: گوش Creating a head turn: Ears

  • ایجاد چرخش سر: ویژگی های صورت Creating a head turn: Facial features

  • ایجاد چرخش سر: شکل مو Creating a head turn: Hair shape

7. خودکار دکل های شخصیت با عبارات 7. Automating Character Rigs with Expressions

  • مبانی اصطلاحات: کنترل مچ دست The basics of expressions: Controlling the wrist

  • حرکت دستها از جلو به عقب با عبارات Moving hands from front to back with expressions

  • استفاده از عبارات برای کنترل دانش آموزان Using expressions to control pupils

  • ایجاد یک گره کنترل اصلی با کنترل های بیان Creating a master control node with Expression Controls

  • ایجاد چشمک هایی که با چرخش سر حرکت می کنند Creating blinks that move with a head turn

  • کنترل چشمک زدن با استفاده از کدورت Controlling blinks using opacity

  • اتصال دهان به دهان به نوار کشویی Attaching mouth shapes to a slider

  • ایجاد دهانهایی که با چرخش سر حرکت می کنند Creating mouths that move with a head turn

  • کار با ارزشهای مطلق Working with absolute values

8. جعبه ابزار پیشرفته عروسکی 8. Advanced Puppet Tool Rigging

  • اشیاء تهی را به عنوان استخوان تنظیم کنید Setting up null objects as bones

  • اتصال پین های عروسکی به استخوان ها Attaching puppet pins to bones

  • راهکارهایی برای پاهای والدین و والدین Strategies for parenting legs and feet

9. متحرک کردن یک صحنه 9. Animating a Scene

  • تنظیم صحنه برای انیمیشن Setting up a scene for animation

  • مسدود کردن شوت Blocking out the shot

  • گفتگوی انیمیشن Animating dialogue

  • انیمیشن چشمک می زند Animating blinks

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش ایجاد شخصیت های متحرک در افتر افکت
جزییات دوره
3h 53m
46
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
261,431
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.