نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش می آموزیم که یک شخصیت Sci-Fi بسیار دقیق را با استفاده از V-Ray ، Maya و NUKE روشن و ارائه می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، V-Ray 2.4 for Maya، NUKE 7،. در این آموزش می آموزیم که یک شخصیت Sci-Fi بسیار دقیق را با استفاده از V-Ray ، Maya و NUKE روشن و ارائه دهیم. ما مراحل لازم برای راه اندازی چراغ های V-Ray را با استفاده از تکنیک های فرافکنی دوربین بررسی خواهیم کرد. برای شروع ما از V-RayLightRect برای تنظیم یک صحنه ساده استفاده خواهیم کرد. در طول راه ما از تکنیک های فرافکنی دوربین برای تنظیم نور برای قهرمان Sci-Fi خود استفاده خواهیم کرد ، سرانجام ما با استفاده از NUKE پیش پرده ها/نورپردازی کامپ را ایجاد خواهیم کرد. در پایان این آموزش شما درک کاملی از گردش کارهایی خواهید داشت که برای روشن کردن ، ارائه و پیش ترکیب یک شخصیت علمی-تخیلی بسیار دقیق مورد نیاز است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، V-Ray 2.4 for Maya، NUKE 7،.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
روشنایی و رندر یک قهرمان علمی تخیلی با استفاده از V-Ray در مایا
Lighting and Rendering a Sci-Fi Hero using V-Ray in Maya
-
تنظیم صحنه روشنایی ما
Setting up Our Lighting Scene
-
تنظیم VRayLightRect
Setting up VRayLightRect
-
راه اندازی مش شخصیت ما
Setting up Our Character's Mesh
-
ادامه تنظیم شخصیت ما
Continue Setting up Our Character
-
تنظیم داده های ردیابی دوربین در NUKE
Setting up Camera Tracking Data in NUKE
-
صادر کردن داده های دوربین
Exporting Camera Data
-
تنظیم مکان یاب های دوربین ما
Setting Our Camera Locators
-
استفاده از V-Ray Rt برای تنظیم VRayLightRect
Using V-Ray Rt to Setup VRayLightRect
-
با استفاده از پروجکشن دوربین
Using Camera Projections
-
راه اندازی روشنایی جهانی
Starting Global Illumination Set Up
-
ریخته گری روشنایی جهانی
Casting Global Illumination Bounce
-
افزودن قطعات به مدل ما
Adding Pieces to Our Model
-
اضافه کردن نکات نهایی به لیزر ما
Adding Final Touches to Our Laser
-
بهینه سازی صحنه ما
Optimizing Our Scene
-
تنظیم صحنه برای رندر
Setting Scene for Render
-
افزودن عناصر Render
Adding Render Elements
-
ایجاد لایه مه
Creating Our Fog Layer
-
افزودن Chrome Pass
Adding a Chrome Pass
-
شروع روشنایی در NUKE
Starting Lighting Comps in NUKE
-
گسترش نور ما
Expanding Our Light Comp
-
مقایسه گذرهای اضافی
Comping Additional Passes
-
ایجاد نور نهایی ما
Creating Our Final Lighting Comp
-
نهایی کردن پیش/سبک ما
Finalizing Our Pre/light Comp
نمایش نظرات