آموزش ZBrush و Keyshot برای طراحی و ارائه محصول

ZBrush and Keyshot for Product Design and Rendering

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با شروع از طرح های طراحی ، این دوره شامل مجسمه سازی و مدل سازی سه بعدی یک مفهوم محصول در ZBrush است. تکنیک ها و گردش کار را کشف کنید که می تواند به شما در طراحی کارآمد کمک کند. سپس ، نحوه گرفتن مدل های سه بعدی از ZBrush به KeyShot ، جایی که می توان برای اهداف ارائه عکس های واقع گرایانه تهیه کرد ، را بیاموزید. مراحل و مراحل تنظیم مواد ، استفاده از سایه بان ها و چراغ ها و پیکربندی تنظیمات مفید ارائه را بیاموزید.
موضوعات شامل:
  • ساخت مدلهای سه بعدی محصولات
  • طوفان فکری و بررسی گزینه های طراحی
  • مدل سازی محصول و افزودن جزئیات
  • آماده شدن برای ارائه
  • استفاده از گزینه های مش
  • کاهش تعداد چند ضلعی ها
  • استفاده از KeyShot برای ارائه
  • تنظیم اشیا و صحنه ها

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. ساختن یک مدل سه بعدی از محصول 1. Making a 3D Model of the Product

  • ساخت تیغ تیغ Making the razor blade

  • ایده های طراحی طوفان مغزی Brainstorming design ideas

  • طراحی تغییرات Designing variations

  • مدل سازی طرح انتخاب شده Modeling the chosen design

  • سوئیچ جمع کن تیغه را اضافه کنید Adding the blade retraction switch

  • دکمه جمع آوری جزئیات Detailing the retraction button

  • ساخت سوراخ کلیپ Making the clip hole

  • مدل سازی گرفتن Modeling the grips

  • ساخت آرم Crafting the logo

  • چالش: دکمه قفل و باز کردن را انجام دهید Challenge: Make the lock and unlock button

  • راه حل: دکمه قفل و باز کردن را انجام دهید Solution: Make the lock and unlock button

  • جزئیات نهایی را اضافه کنید Adding the finishing details

2. آماده سازی برای ارائه 2. Preparing to Render

  • گرفتن مش Booleaned Getting the Booleaned mesh

  • با استفاده از DynaMesh برای نرم کردن لبه های سخت Using DynaMesh to soften hard edges

  • کاهش برای کاهش تعداد چند ضلعی Decimating to reduce polygon count

  • آماده سازی ارائه Render preparation

3. ارائه در KeyShot 3. Rendering in KeyShot

  • ارسال صحنه به KeyShot Sending the scene to KeyShot

  • استفاده از مواد Applying the materials

  • قرار دادن شی در صحنه Positioning the object in the scene

  • تنظیم چراغ ها Setting up the lights

  • تنظیم کننده ارائه دهنده Setting up the renderer

نتیجه Conclusion

  • از اینجا به کجا بروم Where to go from here

نمایش نظرات

آموزش ZBrush و Keyshot برای طراحی و ارائه محصول
جزییات دوره
1h 42m
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
13,169
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ryan Kittleson Ryan Kittleson

رایان کیتلسون یک هنرمند CG است که مدل سازی سه بعدی، مجسمه سازی و چاپ را با 3ds Max و ZBrush آموزش می دهد.

رایان از زمانی که هنر را با هم ترکیب کرده بود، دوست داشت. یک کودک خردسال با VIC-20 و لذت بردن از تصاویر غنی بصری توسط هنرمندانی مانند دالی و اسچر. او در نوجوانی به خود فتوشاپ و سپس 3ds Max را در اوایل 20 سالگی آموخت. او برای مدتی به عنوان یک هنرمند بازی در رالی، کارولینای شمالی کار کرد و سپس به مدرسه بازگشت و مدرک لیسانس هنرهای زیبا را در رشته تصویرسازی از دانشگاه کارولینای شرقی به پایان رساند، و در تمام این مدت هنر گرافیک دیجیتال را با پروژه‌های شخصی و آزاد تمرین می‌کرد. او سپس به اورلاندو، فلوریدا نقل مکان کرد و در آنجا به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل به تدریس مدلینگ شخصیت پرداخت. رایان در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می کند و در آنجا به عنوان یک هنرمند مستقل CG کار می کند.