آموزش شخصیت های بازی نگاشت UV در مایا

UV Mapping Game Characters in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره اصول مدلهای باز کردن کاراکترهای بازی در مایا را به شما آموزش می دهد. هیچ کس نمی خواهد یک شخصیت خاکستری تخت را در یک بازی ببیند مگر اینکه طراحی شده باشد. به احتمال زیاد ، کاراکتری که ایجاد می کنید به نوعی بافت نیاز دارد که به جذابیت بصری آن بیفزاید. قبل از رنگ آمیزی و استفاده از بافت ، ایجاد طرح های UV یک پیش نیاز مطلق برای شخصیت بازی است. در این دوره ، UV Mapping Game Character in Maya ، شما در فرایند ایجاد UV برای یک شخصیت چند ماده ای که مقصد Unity است ، فرو می روید. اول ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه UV ها را بفهمید و برای آنها برنامه ریزی کنید. در مرحله بعدی ، خواهید فهمید که چگونه UV برای مو ، بدن و لباس ایجاد کنید. سرانجام ، UV ها و تراکم نساجی همپوشانی را کشف خواهید کرد. با پایان این دوره ، درک بهتری از شخصیت های بازی نقشه برداری UV در مایا خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2018.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

درک و برنامه ریزی برای UV ها Understanding and Planning for UVs

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • درک UV ها و چرا مهم هستند Understanding UVs and Why They Are Important

  • سازماندهی و برنامه ریزی Organization and Planning

  • ایجاد مواد در مایا Creating Materials in Maya

ایجاد اشعه ماورا بنفش برای مو Creating UVs for the Hair

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • ایجاد UV برای ابرو و سبیل Creating UVs for the Eyebrows and Mustache

  • ایجاد UV برای ریش Creating UVs for the Beard

  • ایجاد UV برای موهاک Creating UVs for the Mohawk

  • مدیریت تراکم Texel و تخلیه UV برای مو Managing Texel Density and Laying out UVs for the Hair

ایجاد UV برای بدن Creating UVs for the Body

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • برنامه ریزی برای پوسته های UV Planning for UV Shells

  • ایجاد UV برای Torso Creating UVs for the Torso

  • ایجاد UV برای سر Creating UVs for the Head

  • ایجاد اشعه ماورا بنفش برای بازوها و دست ها Creating UVs for the Arms and Hands

  • ایجاد UV های همپوشانی برای چشم ها Creating Overlapping UVs for the Eyes

  • مدیریت تراکم Texel و تخلیه UV برای بدن Managing Texel Density and Laying out UVs for the Body

ایجاد اشعه ماورا بنفش برای لباس Creating UVs for the Clothing

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • ایجاد UV برای پیراهن و شلوار Creating UVs for the Shirt and Pants

  • ایجاد UV برای زره شانه Creating UVs for the Shoulder Armor

  • ایجاد UV برای دستکش Creating UVs for the Gloves

  • ایجاد UV برای چکمه و کمربند Creating UVs for the Boots and Belt

  • مدیریت تراکم Texel و تخلیه اشعه ماورا بنفش برای لباس Managing Texel Density and Laying out UVs for the Clothing

  • صادر کردن دارایی شخصیت برای بافت Exporting the Character Asset for Texturing

نمایش نظرات

آموزش شخصیت های بازی نگاشت UV در مایا
جزییات دوره
3h 23m
24
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
28
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.