آموزش مخلوط کن: TESLA CYBERTRUCK FORGE

BLENDER: TESLA CYBERTRUCK FORGE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

سلام به همه، من مروان حسین هستم، من یک هنرمند سه بعدی هستم و اکنون 10 سال است که در زمینه سه بعدی فعالیت دارم.
من عاشق ساختن ماشین هستم، این برای من سرگرم کننده است، و دوست دارم به اشتراک بگذارم. دانش من با افرادی که دوست دارند چیزهای جالبی را در Blender یاد بگیرند.


در این دوره، تصمیم گرفتم Tesla Cybertruck را از ابتدا تا انتها ایجاد کنم، ایده این کامیون را دوست دارم، ایده جدیدی دارد که تسلا Cybertruck را از سایر کامیون‌های سرتاسر جهان متمایز می‌کند.

در این دوره ما یاد می گیریم که چگونه کامیون را از ابتدا تا انتها مدل سازی کنیم، بخش مدل سازی چالش برانگیز بود زیرا جزئیات زیادی وجود دارد و من تا جایی که می توانستم سعی کردم تمام جزئیات را اضافه کنم (جزئیات بیرونی ) برای اینکه کامیون واقع بینانه به نظر برسد.

از نظر طبیعت من دوست دارم به جزئیات اهمیت بدهم، اما اهمیت دادن به جزئیات با هزینه اش همراه است، دوره را کمی طولانی تر می کند، به خصوص بخش مدل سازی، اما این بد نیست زیرا اگر زیاد مدلسازی انجام دهید، در نهایت به مدلسازی مسلط خواهید شد، زیرا بخش مدلسازی بخش بزرگی از کیک را می گیرد.

در بخش مدلسازی، چیزهای زیادی یاد خواهیم گرفت، تکنیک های جدید به سرعت بخشیدن کمک می کند. گردش کار شما، رفع مشکل سطح در هنگام سایه‌زنی بد سطح، یادگیری راه‌های جدید برای دستیابی به هندسه پیچیده، یادگیری میانبرهای جدید اصلاح‌کننده‌های جدید مهارت‌های جدید، و غیره......
وقتی بخش مدل‌سازی به پایان رسید، آن را اصلاح می‌کنیم. کامیون، ریگ کردن بخش بسیار سرگرم کننده ای است، من دوست دارم وقتی یک ماشین می سازم و توانایی آن را دارم که آن طور که می خواهم متحرک کنم، زیرا یادگیری نحوه استفاده از آرمیچر داخل بلندر چیز بسیار مهمی است، به هر حال، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه ریگ کنیم. گروه لاستیک جلو و عقب، نحوه باز و بسته کردن درب درب عقب کامیون را یاد خواهیم گرفت.

ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به استخوان ها شکل خاصی بدهیم تا در صورت تمایل بتوانیم آنها را درک کنیم. کامیون را متحرک کنید یا آن را به یک انیماتور بفرستید.

بخش مواد نیز سرگرم کننده است، در این بخش نحوه استفاده از ویرایشگر سایه زن و نحوه ایجاد مواد خود را از ابتدا تا انتها گام به گام یاد خواهیم گرفت. چیزهای زیادی در آنجا وجود دارد که نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم، اما مطمئن هستم که برای شما مفید و سرگرم‌کننده خواهد بود.

بخش رندر، ابتدا از Cycles برای رندر کردن کامیون استفاده می‌کنیم و این کار را انجام خواهیم داد. یاد بگیرید که چگونه یک محیط برای قرار دادن کامیون در داخل آن ایجاد کنید، ما 2 محیط ایجاد می کنیم که می توانید در ویدیوی مقدماتی مشاهده کنید.

بعد از استفاده از Cycles از Eevee نیز استفاده خواهیم کرد و سعی می کنیم زیبایی زیبا داشته باشیم. نتایج رندر واقع گرایانه با Eevee، نه فقط این، ما برای افزودن آخرین لمس، به کامپوزیتور سوئیچ می کنیم، که به آن پس پردازش می گویند.

من دوره را به بخش هایی تقسیم کردم، هر بخش را نامی می گذارم. به عنوان مثال، بخش Modeling، بخش Materials، بخش Rigging و غیره...

من یک بخش برای پوشه پروژه اضافه می کنم، قبل از شروع باید پوشه پروژه را دانلود کنید، و من 2 Blueprints را اضافه می کنم، شما می توانید هر دو را دانلود کنید.


من طرح‌هایی را که در دوره استفاده کردم و یک بلوپرینت از نتیجه نهایی دوره اضافه می‌کنم، شما می‌توانید تصمیم بگیرید که از چه چیزی استفاده کنید، اما به عنوان توصیه، به شما توصیه می‌کنم از Blueprints استفاده کنید. 2 زیرا در مقایسه با اولی 100% دقیق خواهد بود،

همه آن را در بخش پوشه پروژه خواهید یافت.

سلام به همه، من مروان حسین هستم و می خواهم به شما در این دوره خوش آمد بگویم، در این دوره به شما گام به گام نحوه ایجاد Tesla C<را آموزش می دهم. span> ybertruck از ابتدا تا انتها، من تمام تصاویر لازم برای شروع سفر را در اختیار شما قرار خواهم داد.

شما با من از مدل سازی در این بخش شروع خواهید کرد که ما کارهای زیادی برای انجام داریم، در بخش مدل سازی ابزارها و تکنیک های زیادی برای دستیابی به یک مدل سه بعدی با جزئیات خوب و صاف خواهید آموخت

پس از آن، فرآیند بافت‌سازی را شروع می‌کنیم، با هم یاد می‌گیریم که چگونه بدون نیاز به باز کردن هیچ قسمتی، مواد واقعی واقعی بسازیم، در پایان این بخش، مواد واقعی واقعی را دریافت خواهیم کرد.

پوشه پروژه را در اختیار شما قرار می دهم، مهم است که آن را دانلود کنید، تمام منابع از جمله تصاویر مرجع و مدل سه بعدی نتیجه نهایی در آنجا خواهد بود.

گام به گام با من شروع کنید و پروژه خود را بسازید، منتظرم تا نتایج خود را ببینید، وقت بگذارید و آماده شوید و بله بیایید این کار را انجام دهیم.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 032 بخش مدلسازی نور بازتابنده بالای سپر ایجاد کنید 032 Modeling section Create the reflector light above the bumper

  • 037 بخش مدل سازی ایجاد کلاهک چرخ 037 Modeling section Creating the wheel cap

  • 062 بخش مواد تکمیل مواد تعلیق و دیسک ترمز 062 Materials section Completing suspension and Disk brake materials

  • 049 بخش مدلسازی آماده سازی فرمان 049 Modeling section Making steering ready

  • 025 بخش مدل سازی ایجاد چراغ های پشتی و کنترل ها 025 Modeling section Creating the back lights and controls

  • 070 بخش ریگ ایجاد یک رابطه محدودیت با استخوان ها 070 Rigging section Creating a constraint relationship with the bones

  • 023 بخش مدل سازی ایجاد نور پس زمینه و رفع برخی مشکلات 023 Modeling section Creating the back light and fixing some issues

  • 055 بخش مواد افزودن مواد به پنجره ها 055 Materials section Adding materials to the windows

  • 006 بخش مدلسازی مدل سپر جلو 006 Modeling section modeling the front bumper

  • 063 بخش مواد مواد خارجی را نهایی کنید 063 Materials section Finalize the exterior materials

  • ویدیوی معرفی دوره 001 001 The course Intro video

  • 058 بخش مواد ایجاد HeadLight MT 058 Materials section Creating the HeadLight MT

  • 046 بخش مدلسازی ایجاد داشبورد 046 Modeling section creating the dashboard

  • 008 بخش مدلسازی ایجاد گلگیر 008 Modeling section creating the fender

  • 005 قسمت جلویی بخش مدلسازی قسمت 1 005 Modeling section front area part 1

  • 071 بخش ریگینگ استفاده از رنگ وزن برای رفع برخی مشکلات 071 Rigging section Using weight paint to fix some problem

  • 004 بخش مدل سازی ایجاد هود 004 Modeling section Creating the hood

  • 075 بخش رندر رندر کامیون با صحنه ساده 075 Render section Rendering the truck with simple scene

  • 065 ساخت بخش مواد تست رندر و رفع مشکلات سایه 065 Materials section making test render and fixing shading issues

  • 060 بخش مواد ایجاد مواد نور پس زمینه 060 Materials section Creating the back light material

  • 052 بخش مواد یک ویرایشگر مختصر به سایه زن 052 Materials section A quick brief to shader editor

  • 034 بخش مدل سازی ایجاد دوربین های جانبی 034 Modeling section Creating the side cameras

  • 036 بخش مدلسازی ایجاد لاستیک 036 Modeling section Creating the tire

  • 002 قبل از شروع 002 Before you start

  • 064 بخش مواد ایجاد مواد برای داخل و رفع برخی از مشکلات 064 Materials section Creating materials to the interior and fix some problems

  • 072 بخش تقلب اضافه کردن محدودیت تبدیل 072 Rigging section Adding transformation constraint

  • بخش مدل‌سازی 044 تغییراتی را ایجاد می‌کند 044 Modeling section make some tweaking

  • 012 بخش مدلسازی ایجاد گلگیر عقب 012 Modeling section creating the rear fender

  • 059 بخش مواد ایجاد چراغ های بازتابنده جلو 059 Materials section Creating the front reflector lights

  • 017 بخش مدلسازی ایجاد قاب میانی و عقب پنجره ها 017 Modeling section Creating the windows middle and rear frame

  • 013 بخش مدلسازی ایجاد حاشیه گلگیر عقب 013 Modeling section Creating the rear fender border

  • 027 بخش مدل سازی ایجاد طرح کلی سپر عقب 027 Modeling section Creating the rear bumper outline

  • 021 بخش مدلسازی افزودن برخی جزئیات به قسمت عقب کامیون 021 Modeling secton Adding some details to the rear side of the truck

  • 029 بخش مدلسازی ایجاد چراغ جلو 029 Modeling section Creating the front light

  • 014 بخش مدلسازی ایجاد پانل Rocker 014 Modeling section Creating the Rocker panel

  • 011 بخش مدل سازی ایجاد درب عقب 011 Modeling section creating the rear door

  • 026 بخش مدل سازی ایجاد نور در زیر سپر 026 Modeling section Creating the light underneath the bumper

  • 040 بخش مدلسازی ایجاد اتصال کمک فنر 040 Modeling section Creating the shock absorber join

  • 069 تقلب بخش ایجاد استخوان 069 Rigging section Creating the bones

  • 003 افزودن تصاویر مرجع 003 Adding the reference images

  • 068 بخش ریگینگ معرفی سریع آرمیچر 068 Rigging section Quick intro to the armature

  • 076 بخش رندر ایجاد صحنه جدید برای رندر کامیون 076 Rendering section Creating new scene to render the truck

  • 057 بخش مواد ایجاد مواد پلاستیکی به سپر و سایر قطعات 057 Materials section Creating plastic material to the bumper and other parts

  • 047 بخش مدلسازی ایجاد فرمان 047 Modeling section Creating the steering

  • 048 بخش مدلسازی تکمیل جزئیات فرمان 048 Modeling section Completing the steering details

  • 041 بخش مدلسازی ایجاد صندوق عقب و چنگال دمپر میل محرک 041 Modeling section Creating the Driveshaft Boot and Damper Fork

  • 043 بخش مدل‌سازی تعلیق را ویرایش کنید 043 Modeling section Make some editing to the suspension

  • 018 بخش Modeling ایجاد پنجره ها با کمک Modifier ShrinkWrap 018 Modeling section Creating the windows with ShrinkWrap modefier help

  • 066 بخش تقلب صحنه را برای تقلب سازماندهی می کند 066 Rigging section organize the scene for rigging

  • 028 بخش مدلسازی ایجاد سپر عقب 028 Modeling section Creating the rear bumper

  • 067 بخش ریگینگ که کامیون را آماده می کند 067 Rigging section making the truck ready to rig it

  • 035 بخش مدلسازی ایجاد پشت جلد 035 Modeling section Creating the back cover

  • 009 بخش مدلسازی ایجاد حاشیه گلگیر 009 Modeling section Creating fender border

  • 045 بخش مدلسازی داخلی ساده ایجاد صندلی 045 Modeling section simple interior creating the seats

  • بخش مدلسازی 031 سطح زیربخش را به قطعات سپر اضافه می کند 031 Modeling section add subdivision surface to the bumper parts

  • 016 بخش مدلسازی ایجاد پنجره سمت جلو 016 Modeling section Creating the front side window

  • 053 بخش مواد صحنه را قبل از شروع سازماندهی کنید 053 Materials section Organize the scene before you start

  • 019 بخش مدلسازی تکمیل سقف 019 Modeling section completing the roof

  • 061 بخش مواد ایجاد مواد برای قطعات تعلیق 061 Materials section Creating materials to the suspension parts

  • 007 بخش مدلسازی مدلسازی شیشه جلو 007 Modeling section modeling the windshield

  • 056 بخش مواد افزودن مواد به لاستیک ها 056 Materials section Adding materials to the tires

  • بخش مدلسازی 030 سپر جلو را ویرایش کنید 030 Modeling section edit the front bumper

  • بخش مدل سازی 050 مدل سازی را نهایی کنید 050 Modeling section Finalize the modeling

  • 038 بخش مدلسازی ایجاد مقداری تثبیت در بامپر عقب و چراغ های سپر 038 Modeling section Making some fixing in the rear bamper and bumper lights

  • 020 بخش مدل سازی شروع از قسمت عقب کامیون 020 Modeling section Starting with rear side of the truck

  • 024 بخش مدلسازی ایجاد درب پشتی 024 Modeling section Creating the back door

  • 039 بخش مدل سازی ایجاد چرخ و دیسک 039 Modeling section Creating the wheel and the disk

  • 015 بخش مدلسازی ایجاد حاشیه winos 015 Modeling section Creating the windos border

  • 074 بخش ریگینگ افزودن اشکال به استخوان ها 074 Rigging section Adding shapes to the bones

  • 051 بخش مواد افزودن تصویر HDRI به صحنه 051 Materials section Adding the HDRI image to the scene

  • 033 بخش مدل سازی ایجاد چراغ های سپر و کوره 033 Modeling section Creathing the bumper lights and the grill

  • 022 بخش مدلسازی جزئیات کف تخت کامیون 022 Modeling section Truck bed floor details

  • 054 بخش مواد رنگ خودرو MT 054 Materials section Car paint MT

  • 077 صحنه را با ایو رندر کنید 077 Render the scene with Eevee

  • 010 بخش مدلسازی ایجاد درب ورودی 010 Modeling section Creating the front door

  • 042 بخش مدل سازی ایجاد ضربه گیر و سایر قسمت های تعلیق 042 Modeling section Creating the Shock absorber and other parts of the suspensi

  • 073 بخش ریگ اضافه کردن استخوان های اضافی برای ایجاد اثر تعلیق 073 Rigging section Adding extra bones to create the suspension effect

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مخلوط کن: TESLA CYBERTRUCK FORGE
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 320,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) در صورت خرید اشتراک، این آموزش بدلیل حجم بالا معادل 2 دوره است و 2 دوره از اشتراک شما کم می شود. زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
23h 6m
77
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
12 بهمن 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
9
- از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Marwan Hussain Marwan Hussain

هنرمند و مدرس سه بعدی

مروان حسین هنرمند سه بعدی و دوبعدی و بازاریاب اینترنتی است، او به صدها دانش آموز آموزش داده است و در زمینه طراحی سه بعدی در بسیاری از رشته ها از جمله معماری و مکانیک کار کرده است.

او اینجاست تا اطلاعات و میراث خود را در مورد نرم افزارهای سه بعدی و دو بعدی که در 9 سال گذشته آموخته به اشتراک بگذارد، دوره های آموزشی او را پر از اطلاعات مفید خواهید دید که شما را به سرعت در مسیر یادگیری حرکت می دهد.

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.