آموزش متحرک سازی شخصیت های نسل بعدی در مایا

Animating Next-Gen Characters in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار تولید برای انیمیشن بازی و روش های صرفه جویی در زمان برای ایجاد ریگ کاراکترهای آماده بازی، انیمیشن غیر خطی و افزودن جذابیت بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.0 و بالاتر. یک گردش کار تولید برای انیمیشن بازی و روش های صرفه جویی در زمان برای ایجاد ریگ کاراکترهای آماده بازی، انیمیشن غیرخطی و افزودن جذابیت بیاموزید. شامل بیش از 6 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندانی است که انیمیشن شخصیت ها را برای بازی های نسل بعدی یاد می گیرند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: تکنیک های تقلب برای بازی ها. سازمان صحنه؛ قفسه های سفارشی؛ ایجاد اشیاء کنترلی با MEL. محدودیت ها؛ کنترل پیشرفته Spline IK Twist. ویژگی های مستعار; تکنیک های صحافی؛ ترتیب چرخش؛ چیزی را تا اخر دنبال کردن؛ اغراق؛ قوس ها؛ زمان و فاصله؛ وزن؛ انیمیشن دوچرخه سواری; انتقال متحرک; مجموعه شخصیت ها؛ ویرایشگر Trax. برای پیگیری آموزش می توانید از نسخه 8. 0 و بالاتر Maya استفاده کنید. X-Ray Joints تنها ویژگی مورد بحث ما است که فقط در نسخه مایا 2008 و بالاتر موجود است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.0 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • آماده سازی صحنه برای تقلب Preparing the Scene for Rigging

متحرک سازی شخصیت های نسل بعدی در مایا Animating Next-Gen Characters in Maya

  • ساخت قفسه سفارشی Building a Custom Shelf

  • ایجاد دکمه های MEL برای تولید اشیاء کنترلی Creating MEL Buttons to Generate Control Objects

  • ساختن پاهای شخصیت Constructing the Character's Legs

  • تنظیم اشیاء کنترلی برای پاها Setting up Control Objects for the Legs

  • اتمام کنترل های پا Finishing the Leg Controls

  • ساختن ستون فقرات Building the Spine

  • درست کردن ستون فقرات با استفاده از ابزار Spline IK Rigging the Spine Using the Spline IK Tool

  • ایجاد اشیاء کنترل باسن و سینه Establishing the Hip and Chest Control Objects

  • نهایی کردن کنترل های ستون فقرات Finalizing the Spine Controls

  • کنترل موثر گردن و سر Efficiently Controlling the Neck and Head

  • اتمام هد ریگ Finishing the Head Rig

  • ساخت بازوی چپ Building the Left Arm

  • کنترل بازوی چپ Controlling the Left Arm

  • ویژگی های سفارشی برای انگشتان Custom Attributes for the Fingers

  • تقلب بازوی راست Rigging the Right Arm

  • راه اندازی Forearm Twist از طریق ویرایشگر اتصال Setting up the Forearm Twist via the Connection Editor

  • کنترل پدهای شانه Controlling the Shoulder Pads

  • دستکاری شیلنگ های پشتی Manipulating the Back Hoses

  • استفاده از مقیاس جهانی Utilizing Global Scale

  • افزودن مجموعه کاراکترها و کاراکترهای فرعی Adding Character and Sub-character Sets

  • اتصال شخصیت به اسکلت Binding the Character to the Skeleton

  • افزودن تأثیر به صفحه سینه و پدهای شانه Adding Influence to the Chest Plate and Shoulder Pads

  • نقاشی وزنه روی باسن Painting Weights on the Hip

  • رفع تغییر شکل انگشتان Fixing the Deformations of the Fingers

  • اضافه کردن Falloff به شلنگ بازوی راست Adding Falloff to the Right Arm's Hose

  • اصلاح وزن شیلنگ های پشتی Modifying the Weights of the Back Hoses

  • انتخاب یک ترتیب چرخش مناسب برای اشیاء کنترلی Choosing a Suitable Rotation Order for Control Objects

  • شروع انیمیشن Run/نشان دادن موقعیت تماس در Run Starting the Run Animation / Posing the Contact Position of the Run

  • متحرک سازی موقعیت اوج دویدن Animating the Peak Position of the Run

  • دوچرخه سواری در دویدن/تنظیم دقیق جریان پایین تنه Cycling the Run / Fine-tuning the Flow of the Lower Body

  • نهایی کردن پاها Finalizing the Legs

  • جابجایی باسن در محور Z Shifting the Hips in the Z Axis

  • حفظ تعادل بالاتنه در طول دویدن Keeping the Upper Body Balanced Throughout the Run

  • افزودن دنباله به قسمت بالایی بدن و سر در محور X Adding Follow-through to the Upper Body and Head in the X Axis

  • متحرک سازی چرخش بالای بدن و سر در حین دویدن Animating the Twisting of the Upper Body and Head During the Run

  • پیچیدن قسمت بالایی بدن Wrapping up the Upper Body

  • شروع از بازوها Starting on the Arms

  • پایان دادن به بازوها Finishing the Arms

  • متحرک سازی پدهای شانه Animating the Shoulder Pads

  • افزودن دنباله به شیلنگ های پشتی. اتمام چرخه اجرا Adding Follow-through to the Back Hoses; Finishing the Run Cycle

  • پس زدن بالاتنه برای پوینت پوینت Upper Body Recoil for the Point Animation

  • تقویت پای کاشته شده در طول پوینت پوینت Enhancing the Planted Foot During the Point Animation

  • ایجاد بازوی جیگل برای نشان دادن وزن سلاح Creating Arm Jiggle to Show the Weight of the Weapon

  • ایجاد کلیپ های انیمیشن برای بازیابی سریع داده های انیمیشن Creating Animation Clips to Quickly Retrieve Animation Data

  • سایر نمونه های انیمیشن Other Animation Examples

  • امتیاز: انتقال متحرک Bonus: Animating Transitions

  • پاداش: حذف ویژگی ها از مجموعه کاراکترها Bonus: Removing Attributes from Character Sets

نمایش نظرات

آموزش متحرک سازی شخصیت های نسل بعدی در مایا
جزییات دوره
6h 9m
48
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.