آموزش استفاده از شبکه های سایه زنی در Softimage

Utilizing Shading Networks in Softimage

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش‌های Softimage، با چندین ترکیب شبکه سایه‌زنی و گردش‌های کاری عمومی Render Tree آشنا می‌شویم که برای هر هنرمند رندر Softimage ضروری است. نرم‌افزار مورد نیاز: Softimage 2012. در این سری از آموزش‌های Softimage، ما در مورد چندین ترکیب شبکه سایه‌زنی و گردش‌های کاری عمومی Render Tree که برای هر هنرمند رندر Softimage ضروری است، آشنا می‌شویم. ما با یادگیری برخی از انواع مختلف نقشه که می‌توانیم در شبکه‌های سایه‌اندازی خود استفاده کنیم، مانند نقشه‌های برآمدگی، نقشه‌های جابه‌جایی، و همچنین نقشه‌های شفافیت و کدورت، شروع می‌کنیم. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه چندین بافت را با هم در شبکه های سایه زنی خود لایه بندی و ترکیب کنیم، چگونه چندین ماده را به صورت تعاملی با هم ترکیب کنیم و روی یک شیء واحد ترکیب کنیم، چگونه ترکیبات سایه زن را می توان برای سازماندهی شبکه های درخت رندر ما استفاده کرد، و بسیاری از موضوعات اضافی که به شما کمک می کند. شما درک عمیق تری از Softimage Render Tree به دست می آورید. اگر این اولین باری است که با متریال ها و بافت ها در Softimage کار می کنید، اکیداً توصیه می کنیم قبل از تلاش برای گذراندن این دوره، «راهنمای مبتدی برای سایه زدن شبکه ها در Softimage» را مشاهده کنید. این راهنمای مبتدی، گردش کار و اصطلاحات اساسی را آموزش می دهد که برای درک آنها قبل از تلاش برای مشاهده این آموزش مهم است. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از شبکه های سایه زنی در Softimage Utilizing Shading Networks in Softimage

  • شفافیت و شفافیت نقشه ها در Softimage Transparency and Opacity Maps in Softimage

  • کار با Bump Maps در Softimage Working with Bump Maps in Softimage

  • کار با Displacement Maps در Softimage Working with Displacement Maps in Softimage

  • لایه بندی بافت ها در Softimage Layering Textures in Softimage

  • بافت با پیش بینی های متعدد در Softimage Texturing with Multiple Projections in Softimage

  • ایجاد یک سایه زن دو طرفه در Softimage Creating a Double-sided Shader in Softimage

  • ترکیب چندین ماده روی یک شی واحد Combining Multiple Materials on a Single Object

  • کنترل نورهای Softimage در درخت رندر Controlling Softimage Lights in the Render Tree

  • استفاده از Volume Shader در درخت رندر Using Volume Shaders in the Render Tree

  • کار با Shader Compounds در Softimage Working with Shader Compounds in Softimage

نمایش نظرات

آموزش استفاده از شبکه های سایه زنی در Softimage
جزییات دوره
1h 26m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.