آموزش شروع کار با Fusion 360 Surface Modeling

Getting Started with Fusion 360 Surface Modeling

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره مواردی را که برای شروع کار با مدل سازی سطح در Fusion 360 باید بدانید را پوشش می دهد. از اصول کار در Patch Workspace ، تا ایجاد فرم های پیچیده Sub-D. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk's Fusion 360. آیا تاکنون برای ایجاد سطوح پیچیده کلاس A در SolidWorks یا Inventor تلاش کرده اید؟ انجام سطوح پیچیده خود برای انجام آنچه می خواهید به عنوان یک طراح انجام دهید ، اغلب ناامیدکننده است. این دوره ، شروع به کار با Fusion 360 Surface Modeling ، ابتدا فضاهای کاری وصله را پوشش می دهد. در مرحله بعدی ، شما برخی از بهترین روش های Surfacing و همچنین محدودیت ها را یاد می گیرید تا خود را در گوشه ای طراحی نکنید. سرانجام ، این دوره به شما استراتژی هایی برای ساخت قطعات با سطح پیچیده می دهد. پس از اتمام دوره ، می توانید حتی با پیچیده ترین طراحی های Surfacing مقابله کنید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk's Fusion 360.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

بررسی اجمالی Overview

  • مباحثه و طرح مطالب دوره Surfacing Discussion and Course Outline

  • نمونه هایی از سطح Surfacing Examples

  • ملاحظات ساخت و شروع کار Manufacturing Considerations and Getting Started

ایجاد هندسه سشوار Hair Dryer Geometry Creation

  • بررسی اجمالی پروژه و شروع طراحی Project Overview and Starting the Design

  • شروع طرح اولیه Starting the Initial Sketch

  • ادامه طرح اولیه Continuing the Initial Sketch

  • پایان طرح اولیه و ویژگی چرخش Finishing the Initial Sketch and Revolve Feature

  • پیش نویس تجزیه و تحلیل Draft Analysis

  • طراحی دستگیره Sketching the Handle

  • ایجاد Lofts برای هندسه دسته Creating the Lofts for the Handle Geometry

  • پایان دادن به دستگیره Finishing the Handle

  • بازرسی و تجزیه و تحلیل پیش نویس Inspection and Draft Analysis

ایجاد زیر هندسه هندسه Sub-D Geometry Creation

  • ایجاد هندسه در فضای کاری Sculpt Creating Geometry in the Sculpt Workspace

  • کار با هندسه در فضای کاری Sculpt Working with Geometry in the Sculpt Workspace

  • پالایش هندسه مجسمه سازی Refining the Sculpted Geometry

  • استفاده از تقارن در مدلهای Sub-D Using Symmetry in Sub-D Models

  • پیش نویس تجزیه و تحلیل مدل Sub-D Draft Analysis of Sub-D Model

  • استفاده از مبانی اولیه برای ایجاد هندسه Sub-D Using Primitives to Create Sub-D Geometry

هندسه Sub-D و Patch Sub-D and Patch Geometry

  • بررسی اجمالی و ایجاد یک فرم Sub-D جدید Overview and Creating a New Sub-D Form

  • ایجاد خط تقسیم و دسته ارگونومیک Creating the Parting Line and Ergonomic Handle Grip

  • به پایان رساندن دسته و ایجاد Reveal برای تقسیم Finishing the Handle Grip and Creating the Reveal for the Split

  • پایان دادن به لمس ها و اصلاح فرم Finishing Touches and Modifying the Form

نتیجه Conclusion

  • نتیجه گیری و تحلیل گورخر Conclusion And Zebra Analysis

  • تحلیل انحنا Curvature Analysis

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با Fusion 360 Surface Modeling
جزییات دوره
2h 4m
25
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Matt Perez
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Matt Perez Matt Perez

مت بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت در سیستم عامل های مختلف دارد. اخیراً SolidWorks و Fusion 360 ، اما همچنین AutoCad ، Inventor و Unigraphics و همچنین چندین سیستم عامل CAM مانند Mastercam ، Solidcam و HSM کار می کنند. مت یک CSWE است و از نظر سطح پیچیده و طراحی محصولات مصرفی کاملاً می داند. مت طی 5 سال گذشته صدها ساعت محتوای ویدئویی را از طریق چندین سیستم عامل تولید کرده و به صورت جداگانه و در تنظیمات گروهی به کاربران آموزش داده است.