آموزش زاویه ای: حفظ برنامه ها

Angular: Maintaining Applications

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیشتر برنامه ها با گذشت زمان رشد می کنند و تغییر می کنند. چالش پیش روی توسعه دهندگان این است كه اطمینان حاصل كنند كه پروژه های آنها با چارچوب های همیشه در حال پیشرفت و استانداردهای امنیتی همگام هستند. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه برنامه های Angular خود را حفظ کنید و آنها را برای رشد آماده کنید. امانوئل هنری مربی مسیر ارتقاgrade از Angular 2 به Angular 4 را بررسی می کند و بهترین روش ها را برای کمک به مقیاس برنامه شما برای رشد ارگانیک ، ادغام سایر پروژه ها و چارچوب ها و جابجایی تغییر در مدل های استقرار مانند ادغام مداوم / تحویل مداوم ، ارائه می دهد. بعلاوه ، بیاموزید که چگونه زمان از کار انداختن یک ویژگی ، ماژول ، برنامه یا نسخه چارچوب را تشخیص دهید.
موضوعات شامل:
  • مقایسه زاویه ای 2 و زاویه ای 4
  • به روزرسانی Angular
  • برنامه ریزی برای رشد
  • ادغام سایر پروژه ها و چارچوب ها
  • برنامه ریزی برای شیفت های استقرار

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تنظیم 1. Setting Up

  • معرفی و نصب ابزارها Introduction and installation of the tools

2. تغییر نسخه زاویه ای 2. Angular Version Changes

  • تفاوت های زاویه ای 2 و زاویه ای 4 Angular 2 and Angular 4 differences

  • برنامه ریزی برای تغییر نسخه های آینده Planning for future version changes

  • نسخه اکوسیستم زاویه ای Angular ecosystem versioning

  • ارتقاء زاویه ای 2 به 4 Upgrading Angular 2 to 4

3. رشد و ادغام ارگانیک 3. Organic Growth and Integration

  • برنامه ریزی برای رشد ارگانیک و ادغام Planning for organic growth and integration

  • مثال: اضافه کردن یک ویژگی Example: Adding a feature

  • مثال: یکپارچه سازی یک پروژه Angular Example: Integrating an Angular project

  • مثال: ادغام چهارچوب دیگر Example: Integrating another framework

4- شیفت های استقرار 4. Deployment Shifts

  • برنامه ریزی برای شیفت های استقرار Planning for deployment shifts

  • پایان زندگی: کی باید در نظر بگیریم؟ End of life: When to consider?

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش زاویه ای: حفظ برنامه ها
جزییات دوره
44m 29s
15
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
6,855
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emmanuel Henri Emmanuel Henri

مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی

امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.

> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژه‌ها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژی‌های چابک، و زبان‌ها و چارچوب‌هایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کرده‌اند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامه‌ها و بازی‌هایی دارد که از جدیدترین فناوری‌ها در ابزارها، چارچوب‌ها و زبان‌های فوق استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، به mannyhenri.com.