لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش طراحی UX: 7 برنامه ریزی پیاده سازی
UX Design: 7 Implementation Planning
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
مصنوعات طراحی کاربر محور (UCD) فقط برای جنبه بصری طراحی نیست. در این قسمت نهایی تکنیک های طراحی UX em> - مجموعه ای که به شما آموزش می دهد چگونه فرآیند توسعه خود را بیشتر کاربر محور کنید - بیاموزید که چگونه از مصنوعات هر یک از تکنیک های UCD برای کمک به برنامه ریزی اجرای برنامه های خود استفاده کنید. طراحی.
برنامه ریزی پیاده سازی در پایان چرخه اولیه UCD اتفاق می افتد. ابتدا کاربران را مشاهده کرده و سپس یک نقشه تجربه برای استخراج نقاط درد ، اهداف و شخصیت ها ایجاد می کنید. این به شما اطلاعات لازم برای انجام تمرینات ایده پردازی را می دهد. پس از ایده پردازی ، با ایجاد سناریوهایی که برای ساختن UI نمونه اولیه برای اهداف برنامه ریزی استفاده می کنید ، مسائل را به واقعیت برگردانید. با سرمایه گذاری زمان در این فعالیت های UCD ، با درک بسیار بهتری از آنچه برای ایجاد لذت کاربران خود احداث می کنید ، وارد مرحله توسعه پروژه خود می شوید. داشتن مجموعه ای از اهداف قابل اندازه گیری و یک رابط نمونه اولیه ، برنامه ریزی برای پیاده سازی و تنظیم موارد قابل تحویل موقت را که می دانید برای کاربران شما ارزش زیادی دارد ، آسان می کند.
موضوعات شامل:
استفاده از مصنوعات طراحی کاربر محور (UCD) li>
ایجاد یک برنامه اجرا li>
ایجاد نقشه داستان li>
راه اندازی رابط li>
اولویت بندی موارد در نقشه داستان li>
تنظیم سنجه برای موارد نقشه داستان li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
1. استفاده از مصنوعات کاربر محور (UCD) برای ایجاد یک برنامه پیاده سازی
1. Using User-Centered Design (UCD) Artifacts to Create an Implementation Plan
برنامه ریزی کاربر محور
User-centered planning
جایی که برنامه ریزی در فرآیند UCD متناسب است
Where implementation planning fits in the UCD process
2. نقشه برداری داستان
2. Story Mapping
نقشه داستان ایجاد کنید
Create a story map
رابط کاربری را تنظیم کنید
Lay out the interface
اولویت بندی موارد در نقشه داستان
Prioritize items on the story map
معیارها را برای موارد نقشه داستان تنظیم کنید
Set metrics for story map items
پژوهشگر کاربر ، متخصص طراحی تعامل ، نویسنده
Chris Nodder یک محقق کاربری ، شیطان UX ، متخصص طراحی تعامل و نویسنده کتاب Evil by Design است.
Chris یک کاربر کاربری و یک متخصص طراحی تعامل است. وی بنیانگذار Chris Nodder Consulting LLC است ، یک شرکت تجربه کاربری چابک که به سازمانهای بزرگ و شرکتهای نوپا کمک می کند تا محصولی را تولید کنند که کاربران عشق. وی پیش از این مدیر گروه Nielsen Norman و یک محقق ارشد کاربر در مایکروسافت بود. او دارای یک م.س. در تعامل رایانه ای انسان و یک B.S در روانشناسی.
کریس از گسترش کلمه طراحی کاربر محور لذت می برد. جدا از کار مربیگری مشتری های Fortune 500 ، او در کنفرانس های سراسر جهان موضوعات مربوط به تجربه کاربر را ارائه داده است. او درمورد QuestionableMethods.com در مورد روشهای تحقیق و تجربه کاربر چابک می نویسد و نویسنده Evil By Design ، کتابی که توصیف کننده روشهای اقناعی شرکتها برای جلب ماست. در وب سایت همراه آن ، evilbydesign.info شرکت کنید.
نمایش نظرات