آموزش تکنیک های رندر چند پاس در مایا

Multi-pass Rendering Techniques in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این آموزش مایا شما را با مفهوم رندر چند گذری آشنا می کند و شما را با ابزارها و تکنیک هایی که باید با آنها آشنا باشید آشنا می کند. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2015. هنگام رندر کردن یک صحنه برای تولید، برای هنرمندی که رندرهای شما را دریافت می‌کند، مهم است که کنترل بیشتری برای انجام تنظیمات در پست داشته باشد. دادن یک پاس زیبایی صاف یک گزینه نیست. رندر چند گذری برای چنین موقعیت هایی طراحی شده است. این آموزش مایا شما را با مفهوم رندر چند گذری آشنا می کند و شما را با ابزارها و تکنیک هایی که باید با آنها آشنا باشید آشنا می کند. ما با یادگیری در مورد لایه های رندر و بازنویسی لایه ها شروع می کنیم. در مرحله بعد، ما به سیستم رندر پاس می پردازیم و در مورد سازماندهی پاس و همچنین نحوه شروع استفاده از پاس ها همراه با نقشه های مشارکت یاد می گیریم. از اینجا، ما شروع به بررسی برخی از ویژگی های پیشرفته رندر پاس ها مانند بافرهای فریم خواهیم کرد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه مشارکت را برای آنها سفارشی کنیم و حتی خودمان را ایجاد کنیم. پس از گذراندن این آموزش مایا، یاد خواهید گرفت که چگونه کنترل رندرهای نهایی خود را به دست بگیرید و چگونه برای ترکیب بندی از هم جدا می شوند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های رندر چند پاس در مایا Multi-pass Rendering Techniques in Maya

  • مروری بر رندر مبتنی بر پاس Overview of Pass-based Rendering

  • نمای کلی لایه های رندر Overview of Render Layers

  • استفاده از Layer Override با Render Layers Using Layer Overrides with Render Layers

  • نمای کلی از Render Passes Overview of Render Passes

  • استفاده از نشانه های رندر برای سازماندهی پاس های رندر شده Using Render Tokens to Organize Rendered Passes

  • سازماندهی پاس های رندر با پیشوند یا پسوند Organizing Render Passes with a Prefix or Suffix

  • سازماندهی رندر پاس‌ها به مجموعه‌های پاس Organizing Render Passes into Pass Sets

  • ایجاد و استفاده از نقشه های مشارکت Creating and Using Contribution Maps

  • ساختن نقشه های مشارکت نور محور Building Light-centric Contribution Maps

  • ویژگی های پیشرفته Render Pass Advanced Render Pass Attributes

  • استفاده از Render Passes با مواد منتال ری Using Render Passes with mental ray Materials

  • رندر کردن یک فایل EXR چند کاناله از Maya Rendering a Multi-channel EXR File from Maya

  • تنظیم سهم بافر قاب مواد Adjusting a Material's Frame Buffer Contribution

  • ایجاد بافرهای فریم سفارشی Creating Custom Frame Buffers

  • استفاده از SSS Shaders همراه با Render Passes Using SSS Shaders Together with Render Passes

  • استفاده از لایه های Render و Render Passes با هم Using Render Layers and Render Passes Together

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های رندر چند پاس در مایا
جزییات دوره
2h 18m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.