آموزش راهنمای هنرمندان برای XSI 6

Artists Guide to XSI 6

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ابزارها و راه حل های قدرتمند موجود در XSI برای ارائه تصاویر الهام بخش استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر. در این دوره، نحوه استفاده از ابزارها و راه حل های قدرتمند موجود در XSI برای ارائه تصاویر الهام بخش را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

راهنمای هنرمندان برای XSI 6 Artists Guide to XSI 6

  • بررسی فرآیند ایجاد و مدیریت پروژه ها با استفاده از مدیر پروژه Exploring the Process of Creating and Managing Projects Using the Project Manager

  • مروری بر مدل‌های مختلف تعامل و سفارشی‌سازی روشی که دوربین XSI را جابجا می‌کنید Overview of Different Interaction Models and Customizing the Way That You Move XSI Camera

  • با ابزارهای ناوبری Viewport راحت شوید Getting Comfortable with Viewport Navigation Tools

  • نگاهی به ابزارهای تبدیل برای دستکاری و جابجایی شخصیت ها در فضای سه بعدی Looking at Transform Tools to Manipulate and Move the Characters in 3D Space

  • بررسی روش های مختلف تنظیم نقطه مرکزی هندسه در XSI Exploring the Various Ways of Adjusting the Center Point of the Geometry in XSI

  • دسترسی و دستکاری انواع مختلفی از مؤلفه هایی که می توان در هندسه XSI یافت Accessing and Manipulating the Various Types of Components That Can Be Found on XSI's Geometry

  • آشنایی با انواع مختلف پنل های اکسپلورر Getting Familiar with the Different Types of Explorer Panels

  • کار با Operator Stack Working with the Operator Stack

  • استفاده از نگاشت صفحه کلید برای سفارشی کردن هر یک از میانبرهای صفحه کلید XSI Using the Keyboard Mapping to Customize Any of XSI's Keyboard Shortcuts

  • بررسی روش‌های مختلف اکسترود هندسه چند ضلعی Exploring Various Methods of Extruding Polygon Geometry

  • ادامه فرآیند اکسترود و دستکاری اجزای چند ضلعی Continuing the Process of Extruding and Manipulating Polygon Components

  • نحوه اکسترود کردن چند ضلعی ها در امتداد منحنی و نقاط جوش روی مش های چند ضلعی How to Extrude Polygons Along a Curve and Welding Points on Polygon Meshes

  • کاوش سطوح زیربخش در XSI Exploring Subdivision Surfaces in XSI

  • با استفاده از ابزار Tweak Component و نگاهی به Subdivision Edge Creasing Using the Tweak Component Tool and Looking at Subdivision Edge Creasing

  • تخصیص مواد و بافت به هندسه Assigning Materials and Textures to the Geometry

  • آشنایی با تخصیص و دستکاری اشعه ماوراء بنفش Getting Familiar with Assigning and Manipulating UVs

  • شفا و پارگی جزایر UV در ویرایشگر بافت Healing and Tearing UV Islands in the Texture Editor

  • استفاده از درخت رندر برای ایجاد شبکه های سایه پیچیده Using the Render Tree to Create Complex Shading Networks

  • استفاده از متریال منیجر برای کنترل چندین ماده در چندین شی Using the Material Manager to Control Multiple Materials Across Multiple Objects

  • کاراکترهای XSI خود را روی یک اسکلت قرار دهید Enveloping Your XSI Characters Onto a Skeleton

  • کاوش در روش های مختلف افزودن و دستکاری فریم های کلیدی Exploring the Various Ways of Adding and Manipulating Keyframes

  • نمای کلی حالت های ساخت و ساز: حالت ساخت و ساز مدل سازی Construction Modes Overview: The Modeling Construction Mode

  • نمای کلی حالت های ساخت: حالت مدل سازی شکل Construction Modes Overview: Shape Modeling Mode

  • نمای کلی حالت های ساخت: حالت شکل ثانویه Construction Modes Overview: Secondary Shape Mode

  • برچسب گذاری ریگ های کاراکتر برای استفاده در موتور Tagging Character Rigs for Use in Motor

  • آماده سازی داده های ضبط حرکت برای استفاده در موتور Preparing Motion Capture Data for Use in Motor

  • اختصاص داده های ضبط حرکت به کاراکترهای XSI با استفاده از موتور Assigning Motion Capture Data to XSI Characters Using Motor

  • تنظیم داده‌های ضبط حرکت پس از اعمال آن روی کاراکتر Adjusting Motion Capture Data Once It's Been Applied to the Character

  • استفاده از میکسر انیمیشن برای حلقه، کشش و تغییر انیمیشن فریم کلیدی Using the Animation Mixer to Loop, Stretch, and Alter Keyframe Animation

  • استفاده از Crosswalk برای وارد کردن و صادرات دارایی ها بین برنامه های سه بعدی جداگانه Using Crosswalk to Import and Export Assets Between Separate 3D Applications

  • استفاده از لایه‌های انیمیشن برای لایه‌بندی انیمیشن جدید روی فریم‌های کلیدی موجود Using the Animation Layers to Layer New Animation Over Existing Keyframes

  • بررسی نحوه ایجاد و متحرک سازی ذرات در XSI Exploring How to Create and Animate Particles Within XSI

  • راه اندازی نیروهای پویا برای تعامل با ذرات متحرک Setting up Dynamic Forces to Interact with Animated Particles

  • ایجاد و اصلاح شبکه های سایه زن برای ذرات Creating and Modifying Shading Networks for the Particles

  • کاوش در فرآیند راه اندازی Rigid Body Dynamics در XSI Exploring the Process of Setting up Rigid Body Dynamics in XSI

  • ایجاد و تنظیم نورها در XSI با استفاده از ابزار Render Region Creating and Adjusting Lights in XSI Using the Render Region Tool

  • با استفاده از گزینه های Render Region برای کنترل ظاهر و کیفیت رندرهای خود Using the Render Region Options to Control the Look and Quality of Your Renders

  • کاوش در XSI Ambient Occlusion Shader Exploring XSI's Ambient Occlusion Shader

  • راه اندازی و تنظیم Final Gather در XSI Setting up and Adjusting Final Gather in XSI

  • راه اندازی نورپردازی مبتنی بر تصویر برای ایجاد رندرهای واقعی در XSI Setting up Image-based Lighting to Create Realistic Renders in XSI

  • استفاده از سایه بان لنز برای ایجاد افکت های عمق میدان Using Lens Shaders to Create Depth-of-field Effects

  • راه اندازی رندرهای نهایی و رندر سکانس های متحرک در XSI Setting up the Final Renders and Rendering Animated Sequences in XSI

نمایش نظرات

آموزش راهنمای هنرمندان برای XSI 6
جزییات دوره
4h 53m
43
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.