آموزش راهنمای هنرمندان برای XSI 6

Artists Guide to XSI 6

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: در این دوره، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ابزارها و راه حل های قدرتمند موجود در XSI برای ارائه تصاویر الهام بخش استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر. در این دوره، نحوه استفاده از ابزارها و راه حل های قدرتمند موجود در XSI برای ارائه تصاویر الهام بخش را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

راهنمای هنرمندان برای XSI 6 Artists Guide to XSI 6

  • بررسی فرآیند ایجاد و مدیریت پروژه ها با استفاده از مدیر پروژه Exploring the Process of Creating and Managing Projects Using the Project Manager

  • مروری بر مدل‌های مختلف تعامل و سفارشی‌سازی روشی که دوربین XSI را جابجا می‌کنید Overview of Different Interaction Models and Customizing the Way That You Move XSI Camera

  • با ابزارهای ناوبری Viewport راحت شوید Getting Comfortable with Viewport Navigation Tools

  • نگاهی به ابزارهای تبدیل برای دستکاری و جابجایی شخصیت ها در فضای سه بعدی Looking at Transform Tools to Manipulate and Move the Characters in 3D Space

  • بررسی روش های مختلف تنظیم نقطه مرکزی هندسه در XSI Exploring the Various Ways of Adjusting the Center Point of the Geometry in XSI

  • دسترسی و دستکاری انواع مختلفی از مؤلفه هایی که می توان در هندسه XSI یافت Accessing and Manipulating the Various Types of Components That Can Be Found on XSI's Geometry

  • آشنایی با انواع مختلف پنل های اکسپلورر Getting Familiar with the Different Types of Explorer Panels

  • کار با Operator Stack Working with the Operator Stack

  • استفاده از نگاشت صفحه کلید برای سفارشی کردن هر یک از میانبرهای صفحه کلید XSI Using the Keyboard Mapping to Customize Any of XSI's Keyboard Shortcuts

  • بررسی روش‌های مختلف اکسترود هندسه چند ضلعی Exploring Various Methods of Extruding Polygon Geometry

  • ادامه فرآیند اکسترود و دستکاری اجزای چند ضلعی Continuing the Process of Extruding and Manipulating Polygon Components

  • نحوه اکسترود کردن چند ضلعی ها در امتداد منحنی و نقاط جوش روی مش های چند ضلعی How to Extrude Polygons Along a Curve and Welding Points on Polygon Meshes

  • کاوش سطوح زیربخش در XSI Exploring Subdivision Surfaces in XSI

  • با استفاده از ابزار Tweak Component و نگاهی به Subdivision Edge Creasing Using the Tweak Component Tool and Looking at Subdivision Edge Creasing

  • تخصیص مواد و بافت به هندسه Assigning Materials and Textures to the Geometry

  • آشنایی با تخصیص و دستکاری اشعه ماوراء بنفش Getting Familiar with Assigning and Manipulating UVs

  • شفا و پارگی جزایر UV در ویرایشگر بافت Healing and Tearing UV Islands in the Texture Editor

  • استفاده از درخت رندر برای ایجاد شبکه های سایه پیچیده Using the Render Tree to Create Complex Shading Networks

  • استفاده از متریال منیجر برای کنترل چندین ماده در چندین شی Using the Material Manager to Control Multiple Materials Across Multiple Objects

  • کاراکترهای XSI خود را روی یک اسکلت قرار دهید Enveloping Your XSI Characters Onto a Skeleton

  • کاوش در روش های مختلف افزودن و دستکاری فریم های کلیدی Exploring the Various Ways of Adding and Manipulating Keyframes

  • نمای کلی حالت های ساخت و ساز: حالت ساخت و ساز مدل سازی Construction Modes Overview: The Modeling Construction Mode

  • نمای کلی حالت های ساخت: حالت مدل سازی شکل Construction Modes Overview: Shape Modeling Mode

  • نمای کلی حالت های ساخت: حالت شکل ثانویه Construction Modes Overview: Secondary Shape Mode

  • برچسب گذاری ریگ های کاراکتر برای استفاده در موتور Tagging Character Rigs for Use in Motor

  • آماده سازی داده های ضبط حرکت برای استفاده در موتور Preparing Motion Capture Data for Use in Motor

  • اختصاص داده های ضبط حرکت به کاراکترهای XSI با استفاده از موتور Assigning Motion Capture Data to XSI Characters Using Motor

  • تنظیم داده‌های ضبط حرکت پس از اعمال آن روی کاراکتر Adjusting Motion Capture Data Once It's Been Applied to the Character

  • استفاده از میکسر انیمیشن برای حلقه، کشش و تغییر انیمیشن فریم کلیدی Using the Animation Mixer to Loop, Stretch, and Alter Keyframe Animation

  • استفاده از Crosswalk برای وارد کردن و صادرات دارایی ها بین برنامه های سه بعدی جداگانه Using Crosswalk to Import and Export Assets Between Separate 3D Applications

  • استفاده از لایه‌های انیمیشن برای لایه‌بندی انیمیشن جدید روی فریم‌های کلیدی موجود Using the Animation Layers to Layer New Animation Over Existing Keyframes

  • بررسی نحوه ایجاد و متحرک سازی ذرات در XSI Exploring How to Create and Animate Particles Within XSI

  • راه اندازی نیروهای پویا برای تعامل با ذرات متحرک Setting up Dynamic Forces to Interact with Animated Particles

  • ایجاد و اصلاح شبکه های سایه زن برای ذرات Creating and Modifying Shading Networks for the Particles

  • کاوش در فرآیند راه اندازی Rigid Body Dynamics در XSI Exploring the Process of Setting up Rigid Body Dynamics in XSI

  • ایجاد و تنظیم نورها در XSI با استفاده از ابزار Render Region Creating and Adjusting Lights in XSI Using the Render Region Tool

  • با استفاده از گزینه های Render Region برای کنترل ظاهر و کیفیت رندرهای خود Using the Render Region Options to Control the Look and Quality of Your Renders

  • کاوش در XSI Ambient Occlusion Shader Exploring XSI's Ambient Occlusion Shader

  • راه اندازی و تنظیم Final Gather در XSI Setting up and Adjusting Final Gather in XSI

  • راه اندازی نورپردازی مبتنی بر تصویر برای ایجاد رندرهای واقعی در XSI Setting up Image-based Lighting to Create Realistic Renders in XSI

  • استفاده از سایه بان لنز برای ایجاد افکت های عمق میدان Using Lens Shaders to Create Depth-of-field Effects

  • راه اندازی رندرهای نهایی و رندر سکانس های متحرک در XSI Setting up the Final Renders and Rendering Animated Sequences in XSI

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش راهنمای هنرمندان برای XSI 6
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
4h 53m
43
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
09 تیر 1388 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.