آموزش مقدمه ای بر دینامیک در بلندر

Introduction to Dynamics in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: موتور قدرتمند فیزیک داخل مخلوط کن به شما کمک می کند پویایی بهتری نسبت به قبل ایجاد کنید. در این دوره ، شما با Cloth ، Rigid Bodies ، Fluid و Cell Fracture Tool در مخلوط کن آشنا خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: Blender v2.77. داشتن پویایی خوب برای انیمیشن های شما حرکت طبیعی و واقع گرایانه ضروری است. این دوره ، مقدمه ای بر پویایی در بلندر ، اصول سیستم Blender's Physics را به منظور ایجاد انیمیشن های فوق العاده و پویا به شما آموزش می دهد. شما با اصول کار با سیستم Rigid Body ، مهمترین پارامترها مانند اصطکاک ، جرم و تفاوت بین اجسام صلب فعال و غیرفعال را شروع خواهید کرد. سپس به سیستم پارچه بروید و ویژگی های مختلفی را که به شما امکان می دهد ظاهر شبیه سازی پارچه خود را مانند Bending ، Pinning و موارد دیگر تنظیم کنید ، تجزیه می کنید. سپس با استفاده از سیستم مایعات Blender ، پاها را خیس کرده و در مورد انواع مایعات بحث کرده و در مورد اهمیت تنظیم شی دامنه خود اطلاعات کسب خواهید کرد. سرانجام ، شما خواهید آموخت که چگونه از ابزار قدرتمند شکستگی سلول برای مخلوط کردن هندسه استفاده کنید. با پایان این دوره ، شما درک کاملی از نحوه استفاده از سیستم فیزیک Blender's خواهید داشت و می توانید انیمیشن هایی ایجاد کنید که به صورت واقعی و روان حرکت می کنند. نرم افزار مورد نیاز: Blender v2.77.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

آشنا شدن با Dynamics Getting Familiar with Dynamics

  • بحث در مورد دینامیک Discussing Dynamics

  • مرور شبیه سازی های تحت پوشش Reviewing the Simulations that Will Be Covered

  • تنظیم تنظیمات کاربر Blender Adjusting Blender's User Preferences

کار با اجسام صلب Working with Rigid Bodies

  • تنظیم بدنه منفعل و فعال Setting the Passive and Active Rigid Body

  • کپی کردن پارامترهای بدنه صلب Copying the Rigid Body Parameters

  • اضافه کردن اجسام صلب به دیوار آجر Adding Rigid Bodies to the Brick Wall

  • یادگیری درباره پارامتر جرم Learning About the Mass Parameter

  • تنظیم دقیق اجسام صلب دیوار آجری Fine Tuning the Brick Wall Rigid Bodies

  • بحث در مورد تنظیمات سرعت و جاذبه Discussing the Speed and Gravity Settings

کار با پارچه Working with Cloth

  • اعمال تنظیمات پارچه ای پیش فرض برای پرچم Applying the Default Cloth Settings for the Flag

  • استفاده از پین کردن برای اتصال پرچم به قطب Using Pinning to Attach the Flag to the Pole

  • یادگیری در مورد ویژگی خود برخورد Learning About the Self Collision Attribute

  • درباره ویژگی خم شدن یاد بگیرید Learning About the Bending Attribute

  • افزودن باد به صحنه Adding Wind to the Scene

  • یادگیری ویژگی صوری و بهاری Learning About the Structural and Spring Attribute

کار با مایعات Working with Fluids

  • راه اندازی شی مرزی مایع Setting up the Fluid Boundary Object

  • یادگیری در مورد تفاوت مایعات Learning About the Difference Fluid Types

  • تنظیم تنظیمات نوع مایعات ورودی Adjusting the Settings of the Inflow Fluid Type

  • افزودن برخورد به شیشه شیشه Adding Collision to the Glass Object

  • درباره پارامتر وضوح اطلاعات کسب کنید Learning About the Resolution Parameter

  • یادگیری در مورد ویسکوزیته و ذرات مایعات Learning About Viscosity and Fluid Particles

کار با ابزار شکستگی سلول Working with the Cell Fracture Tool

  • فعال کردن شکستگی سلول Enabling the Cell Fracture Add On

  • یادگیری درباره منبع نقطه Learning About Point Source

  • شکستن دیوار آجر Fracturing the Brick Wall

  • استفاده از اجسام سفت و سخت ساده در هندسه شکسته Applying Simple Rigid Bodies to the Fractured Geometry

  • متحرک کردن پارامتر پویا Animating the Dynamic Paramter

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر دینامیک در بلندر
جزییات دوره
3h 4m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
27
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Masters
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Masters Mark Masters

مارک در سن جوانی با علاقه به انیمیشن شروع کرد و در نهایت به علاقه به موضوع تبدیل شد. مارک به سرعت در صنعت تأثیر گذاشت و برای Pluralsight (Digital-Tators) به عنوان مربی انیمیشن و تقلب کار کرد. وی پس از مدت حضور در Pluralsight به عنوان یک انیماتور سه بعدی که در حال حاضر در آنجا کار می کند به Steelehouse Productions پیوست. جدا از این ، او چندین قطعه در مجله 3D Artist Magazine منتشر کرده است. از نظر مارک ، در دنیای انیمیشن سه بعدی همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد و هرکسی شایسته یک عکس العمل منصفانه در زنده کردن تخیل خود است.