آموزش جعل شخصیت های نسل بعدی در XSI

Rigging Next-gen Characters in XSI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار تولید برای ریگینگ و پوشاندن، نحوه ایجاد ابزارهای سفارشی و روش های صرفه جویی در زمان برای ایجاد ریگ کاراکترهای آماده بازی را بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: XSI 6.0 یا بالاتر (XSI 7.0 برای باز کردن فایل‌های پروژه مورد نیاز است). گردش کار تولید برای تقلب و پوشش، نحوه ایجاد ابزارهای سفارشی و روش‌های صرفه‌جویی در زمان برای ایجاد ریگ شخصیت‌های آماده بازی را بیاموزید. شامل بیش از شش ساعت آموزش مبتنی بر پروژه برای هنرمندانی است که در حال یادگیری تقلب شخصیت برای بازی های نسل بعدی هستند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: تکنیک های تقلب برای بازی ها. ابزارهای سفارشی اسکریپت. گروه ها و تبدیل گروه ها. دکل های آینه کاری; وزنه های آینه ای; مدل ها؛ صادرات وزن; خودکارسازی پیگیری ایجاد ریگ های ستون فقرات سفارشی. مجموعه کلیدهای کاراکتر. دکل های ساعد بصری. نوار ابزار سفارشی؛ ساخت کنترل‌های انیماتور پسند؛ متحرک سازی محورها; تکنیک های پوششی؛ قابلیت مشاهده خوشه چند ضلعی. سازمان صحنه؛ کار خلاقانه با عبارات نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 یا بالاتر (XSI 7.0 برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • آماده سازی صحنه برای تقلب Preparing the Scene for Rigging

تقلب شخصیت های نسل بعدی در Xsi Rigging Next-gen Characters in Xsi

  • تقلب در کارکنان Rigging the Staff

  • اضافه کردن یک Pivot Control به کارکنان Adding a Pivot Control to the Staff

  • ایجاد دکمه ای که محور کارکنان را کلید می زند Creating a Button That Keys the Staff's Pivot

  • ساختن استخوان های پای چپ شخصیت Building the Character's Left Leg Bones

  • راه اندازی کنترل های ثانویه پا Setting up Secondary Foot Controls

  • اضافه کردن کنترل های اولیه برای پا Adding Primary Controls for the Leg

  • ایجاد یک پارامتر سفارشی برای کنترل توپ رول Establishing a Custom Parameter to Control the Ball Roll

  • انتخاب یک ترتیب چرخش خوب Choosing a Good Rotation Order

  • ایجاد کنترل زانو Creating a the Knee Control

  • تقویت کنترل زانو برای انیماتور پسند بودن Enhancing the Knee Control to Be Animator-friendly

  • افزودن تغییر شکل دهنده پاکت برای حفظ حجم باسن Adding an Envelope Deformer to Preserve the Volume of the Buttocks

  • میانگین گیری حرکت تغییر شکل دهنده باسن Averaging the Movement of the Buttock Deformer

  • آینه کنترل زانو و زنجیر پا و پا Mirroring the Knee Control and the Leg and Foot Chains

  • آینه‌سازی کنترل‌های پا و پا و اعمال مجدد عبارات Mirroring the Leg and Foot Controls and Reapplying Expressions

  • ساخت ستون فقرات سفارشی Building a Custom Spine

  • تنظیم کنترل برای ستون فقرات Setting up Controls for the Spine

  • ساختن پشت و مرکز ثقل کنترل Building the Back and Center of Gravity Controls

  • ایجاد اجسام برای کنترل پیچش ستون فقرات Creating Objects to Control the Twisting of the Spine

  • استفاده از عبارات برای ایجاد توزیع پیچش در ستون فقرات Using Expressions to Create Twist Distribution in the Spine

  • تقلب گردن و سر Rigging the Neck and Head

  • درست کردن مو Rigging the Hair

  • نگاهی به یک راه حل پیگیری خودکار برای مو Looking at an Automated Follow-through Solution for the Hair

  • ساخت زنجیر شانه و بازو Building the Shoulder and Arm Chains

  • ایجاد کنترل شانه Creating a Shoulder Control

  • ساختن انگشتان و محدود کردن دست چپ Constructing the Fingers and Constraining the Left Hand

  • راه اندازی کنترل بازو Setting up the Arm Control

  • استفاده از پارامترهای سفارشی برای حرکت دادن انگشتان Using Custom Parameters to Drive the Fingers

  • کار روی کنترل آرنج Working on the Elbow Control

  • اتمام کنترل آرنج Finishing the Elbow Control

  • بحث در مورد روش های مختلف برای اصلاح پیچش ساعد Discussing Various Ways to Rig the Forearm Twist

  • تعویض بازو توسط والدین Parent-switching the Arm

  • آینه‌کاری کنترل‌های دست و آرنج Mirroring the Hand and Elbow Controls

  • آینه‌سازی کنترل‌های شانه Mirroring the Shoulder Controls

  • هدف گیری مجدد انگشتان دست راست برای هدایت شدن توسط پارامتر صحیح Retargeting the Right Hand's Fingers to Be Driven by the Correct Parameter

  • ایجاد یک کنترل جهانی و بررسی مجدد ریگ کنترل Creating a Global Control and Double-checking the Control Rig

  • استفاده از مجموعه کلید کاراکترها Utilizing Character Key Sets

  • نوشتن یک اسکریپت برای اتصال نال ها در همه استخوان ها Writing a Script to Connect Nulls on All Bones

  • سازماندهی پاکت تهی و پوشاندن شخصیت Organizing the Envelope Nulls and Enveloping the Character

  • مسدود کردن وزنه ها روی پای چپ و باسن Blocking the Weights on the Left Leg and Hip

  • افزایش نفوذ به باسن چپ و مسدود کردن قسمت بالایی بدن Adding Influence to the Left Buttocks and Blocking in the Upper Body

  • مسدود کردن وزن قفسه سینه و استفاده از قابلیت مشاهده خوشه چند ضلعی Blocking in the Chest's Weight and Using Polygon Cluster Visibility

  • مسدود کردن وزنه های گردن و سر Blocking in the Neck and Head Weights

  • مسدود کردن وزن مو Blocking in the Hair's Weight

  • رفع تغییر شکل های شانه و بازوی چپ Fixing the Deformations of the Left Shoulder and Arm

  • بسته شدن گذرنامه مسدود کردن Wrapping up the Blocking Pass

  • بازتاب وزنه های مسدود شده Mirroring the Blocked Weights

  • صاف کردن تغییر شکل های پای چپ Smoothing the Deformations of the Left Leg

  • تنظیم دقیق تغییر شکل های شکم Fine-tuning the Abdomen Deformations

  • تنظیم دقیق تغییر شکل قفسه سینه Fine-tuning the Chest Deformations

  • اصلاح تغییر شکل های گردن و سر Tweaking the Neck and Head Deformations

  • صاف کردن وزن مو Smoothing the Hair's Weights

  • رفع تغییر شکل شانه چپ و بازو Fixing the Left Shoulder and Arm Deformations

  • اصلاح آرنج چپ، ساعد و مچ دست Tweaking the Left Elbow, Forearm and Wrist

  • تغییر شکل کاراکترها را دوباره بررسی کنید Double-checking the Character Deformations

  • آینه سازی وزنه های هموار Mirroring Smoothed Weights

  • امتیاز: صادرات وزن پاکت Bonus: Exporting Envelope Weights

نمایش نظرات

آموزش جعل شخصیت های نسل بعدی در XSI
جزییات دوره
6h 49m
57
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.