آموزش خلق شخصیت سه بعدی در سینما 4 بعدی: مدل سازی یک هیولای شاد

3D Character Creation in Cinema 4D: Modeling a Happy Monster

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این دوره، فرآیند ایجاد یک شخصیت سه بعدی در Cinema 4D را خواهید آموخت. ما با یک فایل خالی شروع می‌کنیم و به مدل‌سازی، مجسمه‌سازی، بافت‌دهی و رندر کردن یک کاراکتر سه‌بعدی می‌رسیم که عالی به نظر می‌رسد و انیمیشن‌پسند است.

از ابزارهای مختلفی که Cinema 4D ارائه می‌کند، با پیاده‌سازی تکنیک‌های مختلف مدل‌سازی و بافت‌سازی که زندگی سه‌بعدی شما را برای این پروژه و هر پروژه‌ای که در آینده کار می‌کنید بسیار آسان‌تر می‌کند، بیشترین بهره را خواهیم برد.

ما با استفاده از رنگ بدن Cinema 4D، اشعه ماوراء بنفش را ایجاد می‌کنیم و به شخصیت خود بافت می‌دهیم تا مجموعه‌ای از بافت‌های نقاشی شده با دست زیبا به‌نظر برسیم.

ما همچنین از یک تصویر HDR و چند نور برای روشن کردن صحنه نهایی خود و ایجاد چند رندر شگفت‌انگیز استفاده خواهیم کرد.

این دوره بر ایجاد شخصیت سه بعدی تمرکز دارد که می‌توانید در ویدیوی تبلیغاتی ببینید، اما می‌توانید از تکنیک‌هایی که در اینجا یاد می‌گیرید برای ایجاد هر شخصیت کارتونی دیگری که می‌خواهید استفاده کنید.

من مطمئن هستم که در پایان این دوره، درک کاملی از فرآیند مدل‌سازی سه بعدی خواهید داشت و می‌توانید شروع به ایجاد شخصیت‌های سه بعدی خود کنید.

شما یاد خواهید گرفت که:

  • مدل یک هیولای کارتونی سه بعدی زیبا و باحال.
  • خط لوله مدل‌سازی شخصیت در Cinema 4D را درک کنید.
  • اشیاء و کاراکترهای سه بعدی را مدل کنید که برای انیمیشن مناسب هستند.
  • در Body Paint's Cinema 4D بافت های نقاشی شده با دست ایجاد کنید.
  • یک صحنه سه بعدی را با استفاده از HRDI روشن کنید.

به شما اکیداً توصیه می کنم که در طول دوره کار کنید و هیولای سه بعدی خود را بسازید. تمرین به شما کمک می کند تا واقعاً اطلاعاتی را که در این دوره به آن پرداختیم، درک کرده و بیاموزید. شما می‌توانید همان کاری را که من انجام دادم بسازید، یا شخصیت شخصی‌سازی شده خود را بسازید. در اینجا چند ایده برای شخصی سازی هیولای خود دارید:

  • آن را باریک کنید
  • دم بزرگتری به آن بدهید
  • برجستگی هایی در امتداد ستون فقرات شخصیت اضافه کنید
  • بازوها را بزرگتر یا کوتاهتر کنید
  • چند بال اضافه کنید
  • پاهای آن را بزرگتر کنید یا بیشتر از دو پا به آن بدهید
  • آن را به رنگ دیگری تبدیل کنید
  • چشمان آن را کوچکتر کنید
  • بیش از دو چشم اضافه کنید
  • شکل شاخ ها را متفاوت کنید یا بیشتر از دو شاخ به آن بدهید
  • دندان ها را متفاوت کنید
  • الگوی بافت متفاوتی به آن بدهید (مثلاً یک ببر)

اینها فقط چند ایده هستند. می‌توانید برخی از آن‌ها را امتحان کنید یا موارد خودتان را بیابید.

اگر برای چالش بزرگ‌تری آماده‌اید، بیش از یکی از آن‌ها استفاده کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • UV نقشه برداری چشم و شاخ UV Mapping the Eyes and Horns

  • مجسمه سازی جزئیات اولیه Sculpting Basic Details

  • نقاشی شاخ Painting the Horns

  • مدل سازی چشم ها Modeling the Eyes

  • مدل‌سازی و بافت‌سازی مجموعه پس‌زمینه Modeling and Texturing the Background Set

  • مدل سازی شاخ ها Modeling the Horns

  • نقاشی بدن Painting the Body

  • مجسمه سازی جزئیات اضافی Sculpting Additional Details

  • نقشه برداری UV بدن UV Mapping the Body

  • مدل سازی دندان ها Modeling the Teeth

  • مقدمه Introduction

  • مدل سازی دم Modeling the Tail

  • بافت چشم Texturing the Eyes

  • آماده سازی کاراکتر برای نقشه برداری UV Preparing the Character for UV Mapping

  • ساختن اجسام متقارن به طور مستقل کار کنند Making Symmetrical Objects Work Independently

  • مدل سازی دهان Modeling the Mouth

  • مدل سازی مش پایه Modeling the Base Mesh

  • نورپردازی و رندر کردن صحنه Lighting and Rendering Out the Scene

  • مدل سازی بازوها و پاها Modeling the Arms and Legs

نمایش نظرات

آموزش خلق شخصیت سه بعدی در سینما 4 بعدی: مدل سازی یک هیولای شاد
جزییات دوره
2h 11m
19
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
881
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Moy Lobito
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar