آموزش مبانی معماری نرم افزار

Software Architecture Foundations

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: معماری نرم افزار فقط جمع کردن بسته های موجود نیست ، گویی که آنها بلوک های سازنده ای هستند. این یک روش در نظر گرفته شده برای طراحی است که به سیستم در مقیاس تجاری شما کمک می کند و به تیم شما کمک می کند تا به روشی چابک تر توسعه یابد. این دوره توضیح می دهد که واقعاً معماری نرم افزار چیست ، چگونه می تواند به شما در ساخت برنامه های بهتر کمک کند و معماری رابطه ای با پیاده سازی ، طراحی و ساخت دارد. مربی آلن هولوب در مورد ظاهر کار ، معمار سنتی یا مدرن صحبت می کند و نظریه ها و مفاهیم عمده ای را که برای شروع به کار نیاز دارید ، مرور می کند. وی همچنین شامل قانون کانوی و تفکر مبتنی بر دامنه ، تفاوت بین سیستم و معماری سازمانی و شش مورد از معماری ترین الگوها ، از یکپارچه تا ریز خدمات است.
موضوعات شامل:
  • معماری نرم افزار چیست؟
  • شغل روزمره معمار
  • نظریه ها و مفاهیم معماری
  • شرایط جمع آوری
  • شناسایی زمینه ها و موجودیت های محدود شده
  • مقوله های معماری
  • الگوهای معماری

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • اهمیت معماری نرم افزار The importance of software architecture

  • چه چیزی میخواهید بدانید What you need to know

  • معماری نرم افزار چیست؟ What is software architecture?

1. معمار نرم افزار 1. The Software Architect

  • کار چیست؟ معماران سنتی What's the job? Traditional architects

  • کار چیست؟ معماران مدرن What's the job? Modern architects

  • روزی در زندگی یک معمار: صبح A day in the life of an architect: Morning

  • روزی در زندگی یک معمار: ظهر A day in the life of an architect: Afternoon

  • از توسعه دهنده تا معمار From developer to architect

2. فکر معماری 2. Thinking Architecturally

  • قانون کانوی: معماری و ساختار سازمانی Conway's law: Architecture and organizational structure

  • طراحی افزایشی و بزرگ در جلو Incremental vs. big up-front design

  • بالا به پایین و پایین به پایین Top down vs. bottom up

  • نقش دامنه (زمینه های محدود) The role of the domain (bounded contexts)

3. یک فرایند طراحی: مقدمه مختصر 3. A Design Process: A Brief Introduction

  • جمع آوری مطالبات: بیانیه های مشکل و داستان های کاربر Requirements gathering: Problem statements and user stories

  • باریک: تقسیم عمودی در مقابل افقی Narrowing: Vertical vs. horizontal splitting

  • شناسایی زمینه ها و موجودات محدود Identifying bounded contexts and entities

4- دسته بندی های معماری 4. Categories of Architecture

  • سیستم در مقابل معماری سازمانی System vs. enterprise architecture

  • الگوهای طراحی Design patterns

5- الگوهای گسترده معماری 5. Broad Architectural Patterns

  • یکپارچه Monoliths

  • معماری میکروکرون (افزونه) Microkernel (plugin) architecture

  • معماری مبتنی بر پیام Message-based architectures

  • خدمات و خدمات خرد Microservices and miniservices

  • سیستم های واکنش پذیر و رقص Reactive and choreographed systems

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مبانی معماری نرم افزار
جزییات دوره
1h 36m
23
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
24,574
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Allen Holub
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Allen Holub Allen Holub

آلن مربی ، مشاور ، سخنران و نویسنده فرایند چابک بین المللی شناخته شده است. او متخصص در تزریق و تنظیم Lean/Agile ، معماری نرم افزار و برنامه نویسی برنامه های وب با استفاده از ابزارهای منبع باز است. آلن از کلاهبردار تا برنامه CTO هر کلاهی را می پوشید. وی کامپایلرها ، سیستم عامل ها ، برنامه های وب گسترده و مقیاس پذیر و برنامه های تلفن همراه را ساخته است. وی دوازده کتاب و صدها مقاله مجله در موضوعات عملی برنامه نویسی نوشت و در حال حاضر برای دکتر Dobb's Journal (http://www.drdobbs.com/author/Allen-Holub) وبلاگ نوشت. آلن به طور منظم در کنفرانس ها ، در سراسر جهان صحبت می کند ، و برای هر دو شرکت تازه کار و Fortune-50 کار می کند. با او در تماس باشید: allen@holub.com یا در توییتر به آدرسallenholub.