آموزش ایجاد یک بسته Floater در مایا

Creating a Floater Pack in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش مایا ، ما به روش های تولید و توزیع "شناورها" برای جزئیات هندسه نگاه خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، ZBrush 4R7، Photoshop CS6، xNormal، CrazyBump، NDO، dDO. در این آموزش مایا ، ما به روش های تولید و توزیع "شناورها" برای جزئیات هندسه خواهیم پرداخت. ما روش های ایجاد 3D و 2D ، از جمله استفاده در چندین برنامه کاربردی و چند روش کار در اطراف بلوک های جاده هنگام افزودن جزئیات را بررسی خواهیم کرد. پرونده های پروژه شامل بیش از 250 دستگاه شناور و بافت کاشی پذیر است تا بلافاصله شروع به کار کنید. با پایان این آموزش مایا ، شما می توانید با استفاده از دستگاه های شناور در روند مدل سازی خود ، در زمان بیشتری صرفه جویی کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، ZBrush 4R7، Photoshop CS6، xNormal، CrazyBump، NDO، dDO.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک بسته Floater در مایا Creating a Floater Pack in Maya

  • بحث در مورد شناورها Discussing Floaters

  • با استفاده از Make Live ، Arrays و Along Curves Using Make Live, Arrays, and Along Curves

  • قرار دادن شناورها با استفاده از مسیرهای حرکت و اشیا Flow جریان مسیر Placing Floaters Using Motion Paths and Path Flow Objects

  • با استفاده از ICPolyScatter و Dynamics Using ICPolyScatter and Dynamics

  • قرار دادن دستگاه های شناور لوله ای Placing Pipe Floaters

  • پخت نقشه های ID و رنگی عادی Baking Normal and Color ID Maps

  • استفاده از xNormal برای تولید نقشه های تولید Using xNormal for Generating Production Maps

  • اعمال تنوع و جزئیات روی دو بعدی شناور Applying Variety and Detail to 2D Floaters

  • استفاده از فتوشاپ برای ایجاد کتابخانه های الگوی 2 بعدی Using Photoshop to Create 2D Pattern Libraries

  • جزئیات شناورهای دو بعدی با استفاده از CrazyBump Detailing 2D Floaters Using CrazyBump

  • استفاده از NDO برای اعمال نقشه های عادی Floater Using NDO to Apply Floater Normal Maps

  • استفاده از مواد در بافت با استفاده از dDo Applying Materials to Textures Using dDo

  • تولید شناورها با مواد اولیه Generating Floaters with Primitives

  • ایجاد برس های IMM و IMM Curve Creating IMM and IMM Curve Brushes

  • مرور پرونده ها و دوره ها و پروژه ها Reviewing Course and Project Files

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک بسته Floater در مایا
جزییات دوره
2h 34m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Kurt Williams
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kurt Williams Kurt Williams

کورت دارای مهارت های متنوعی است که با 10 سال تجربه سنتی به عنوان تصویرگر معماری و تبلیغات در شیکاگو آغاز می شود. خوشبختانه ، مهارت های سنتی برای یافتن کار به عنوان یک هنرمند بازی های ویدیویی کافی بود در دهه 90 ، هنگامی که کورت اولین کار بازی های ویدیویی خود را برای Midway Games در یک بازی صفحه نمایش لمسی به نام Touchmaster دریافت کرد. این امر منجر به نقش آفرینی در برخی از عناوین کنسول AAA میدوی مانند Stranglehold و Mortal Kombat به عنوان یک هنرمند محیط زیست و سرب می شود. اخیراً ، او از طریق استودیوی Raven استودیو Activision در ویسکانسین به Singularity و چندین عنوان Call of Duty کمک کرده است. او با 17 سال تجربه بازی و پس از 1 سال وقفه برای شارژ مجدد ، در حال کار بر روی عنوانی اعلام نشده در Twisted Pixel Games در آستین ، تگزاس به عنوان محیط زیست بوده و مشتاق به اشتراک گذاشتن تجربیات خود است.