لطفا جهت پرداخت (ورود به درگاه بانک) فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش راهنمای مبتدیان برای تقلب در 3ds Max
The Beginners Guide to Rigging in 3ds Max
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
علاقه مند به دنیای انیمیشن سه بعدی و شخصیت پردازی اما نمی دانم چگونه و کجا شروع کنم؟ سپس این دوره برای شما مناسب است.
اسم من آناس چرکاوی است و بسیار خوشحال خواهم شد که به شما کمک کنم و قدم به قدم شما را به سرگرمکنندهترین میدان دنیا راهنمایی کنم.
با هر درس، مهارتهای جدیدی را توسعه میدهید و درک خود را در مورد تقلب سه بعدی و ابزارها و تکنیکهای مختلفی که میتوانید برای ساخت مدلهای خود به طور مؤثرتری استفاده کنید، بهبود میبخشید.
این دوره مملو از سرگرمی و هیجان است و در عین حال محتوایی با کیفیت بالا ارائه میکند که برای هر نرمافزار سه بعدی دیگری به جز 3ds Max قابل استفاده است. ساختار آن به صورت زیر است:
فصل 01: شروع به کار
فصل 02: ایجاد اسکلت
فصل 03: پوست انداختن شخصیت
فصل 04: ساختن کنترل های انیمیشن
علاوه بر این، این دوره با یک تکلیف در پایان همراه است، بنابراین نه تنها یک پایه محکم در مورد تقلب کاراکترهای سه بعدی ایجاد خواهید کرد، بلکه تمرین عملی خود را نیز برای ساختن کاراکترهای سه بعدی خود انجام خواهید داد.
و به عنوان هدیه ای از طرف من به شما، یک فصل جایزه اختصاص داده شده به Facial Rigging را اضافه می کنم تا بتوانید مطمئن شوید که شخصیت تقلبی شما تمام آنچه را که برای به دست آوردن عملکرد مورد نظر شما نیاز دارید، دارد.
خب، منتظر چه چیزی هستید؟ من نمی توانم صبر کنم تا این سفر شگفت انگیز را با شما آغاز کنم. اجازه دهید من به شما کمک کنم تا مهارت های لازم را برای شروع ایجاد دکل های خود از امروز ایجاد کنید.
این دوره برای چه کسانی است:
هر کسی که به انیمیشن سه بعدی و تقلب شخصیت علاقه دارد.
این دوره برای کسانی است که می خواهند ساخت سه بعدی را یاد بگیرند اما نمی دانند از کجا شروع کنند.
برای مبتدیان کامل با تجربه صفر در Rigging عالی است.
همچنین برای هر کسی که تجربه ای دارد عالی است، زیرا حاوی نکات و تکنیک های مفیدی است که هر هنرمند Rigging باید داشته باشد.
لطفاً، قبل از ادامه دوره، مطمئن شوید که فایلهای تمرین موجود در این مقاله را دانلود کردهاید تا در صورت تمایل بتوانید با من همراه باشید.
برای هر سخنرانی یک فایل شروع پیدا خواهید کرد که من در ابتدای هر درس از آن استفاده میکنم و همچنین اگر میخواهید به آن مراجعه کنید، یک فایل تکمیل شده حاوی تکالیف تکمیلشده برای آن درس است.
نسخه اخیر فایلهای 3ds max 2018 و بالاتر و همچنین فایلهای 3ds max 2010 و Above را که با همه نسخههای 3ds max از 2010 و بالاتر سازگار است، اضافه کردهام.
و بهترین بخش این است که در پایان این دوره یک تکلیف دریافت خواهید کرد. این یک پروژه واقعی است که به شما کمک میکند همه چیزهایی را که تاکنون آموختهاید تمرین کنید و از تمام تکنیکهایی که در این کلاس صحبت کردیم استفاده کنید.
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
37 تکلیف
37 Assignment
مقدمه بخش 03
Introduction to Section 03
13 آینه سازی استخوان های بازو
13 Mirroring The Arm Bones
29 راه اندازی سیستم رول پا
29 Setting Up The Foot Roll System
23 ساختمان کنترل چشم
23 Building Eye Controls
24 تنظیم محدودیت نگاه برای کنترل های چشم
24 Setting Up The Lookat Constraint For The Eye Controls
32 ایجاد پارامترهای سفارشی برای هدایت انگشتان 8
32 Create Custom Parameters To Drive The Fingers 8
09 ایجاد استخوان های گردن و سر
09 Creating The Neck And Head Bones
33 استفاده از پارامترهای سیم برای پایان دادن به تنظیم انگشتان
33 Using The Wire Parameters To Finish Setting Up The Fingers
مقدمه بخش 02
Introduction to Section 02
34 تمیز کردن دکل
34 Cleaning Up The Rig
مقدمه بخش 04
Introduction to Section 04
28 راه اندازی پاها
28 Setting Up The Legs
11 ایجاد استخوان بازو
11 Creating The Arm Bones
15 در ابتدا مسدود کردن وزن ها با استفاده از کپسول های پاکت
15 Initially Blocking In Wheights Using Envelop Capsules
05 ایجاد استخوان های پا
05 Creating the Foot Bones
22 ساختمان و اتصال کنترل های گردن و سر
22 Building And Connecting The Neck And Head Controls
01 تقلب چیست
01 What's Rigging
10 ایجاد استخوان های چشم
10 Creating Eye Bones
36 اتمام تنظیم حالات صورت
36 Finishing The Facial Expressions Setup
26 ساخت کنترل های بازو
26 Building The Arm Controls
06 آینه کردن کل زنجیره پا
06 Mirroring The Entire Leg Chain
20 ساخت مرکز ثقل کنترل
20 Building The Center Of Gravity Control
07 ایجاد استخوان های تنه
07 Creating The Torso Bones
18 ساختن کنترل جهانی
18 Building The Global Control
30 ایجاد یک پارامتر سفارشی برای سیستم رول پا Camproj 6
30 Creating A Custom Parameter For The Foot Roll System Camproj 6
25 ساخت و اتصال استخوان های ترقوه
25 building and connecting the clavicle bones
17 انعکاس وزن های پوست
17 Mirroring Skin Weights
12 ایجاد استخوان های انگشت
12 Creating The Finger Bones
27 راه اندازی سینماتیک معکوس برای بازوها
27 Setting Up Inverse Kinematics For The Arms
16 پالایش و تقویت تغییر شکل های پوست
16 Refining And Enhancing The Skin Deformations
04 ایجاد استخوان های پا
04 Creating Leg Bones
مقدمه بخش 01
Introduction to Section 01
35 اضافه کردن حالت چهره
35 Adding Facial Expression
31 استفاده از Reaction Manager برای تکمیل راه اندازی سیستم رول پا 7
31 Using The Reaction Manager To Finish Setting Up The Foot Roll System 7
08 ایجاد استخوان لگن
08 Creating The Pelvis Bone
ویدیوی تبلیغاتی
Promo video
نتیجه
Conclusion
21 اتصال کنترل های تنه تازه ایجاد شده به اجسام استخوانی مربوطه
21 Connecting The Newly Created Torso Controls To The Respective Bone Objects
03 آماده سازی مدل خود برای ریگ کردن
03 Preparing Your Model For Rigging
19 ساختن لگن، پشت و کنترل قفسه سینه
19 Building The Pelvis, Back And Chest Controls
02 آشنایی با رابط 3ds Max
02 Getting Familiar With 3ds Max's Interface
مقدمه ای بر BonusSection
Introduction to BonusSection
14 کشف فرآیند پوست اندازی
14 Discovering The Skinning Process
درس ها
Lessons
33 استفاده از پارامترهای سیم برای پایان دادن به تنظیم انگشتان
33 Using The Wire Parameters To Finish Setting Up The Fingers
03 آماده سازی مدل خود برای ریگ کردن
03 Preparing Your Model For Rigging
ویدیوی تبلیغاتی
Promo video
15 در ابتدا مسدود کردن وزن ها با استفاده از کپسول های پاکت
15 Initially Blocking In Wheights Using Envelop Capsules
25 ساخت و اتصال استخوان های ترقوه
25 building and connecting the clavicle bones
35 اضافه کردن حالت چهره
35 Adding Facial Expression
21 اتصال کنترل های تنه تازه ایجاد شده به اجسام استخوانی مربوطه
21 Connecting The Newly Created Torso Controls To The Respective Bone Objects
27 راه اندازی سینماتیک معکوس برای بازوها
27 Setting Up Inverse Kinematics For The Arms
05 ایجاد استخوان های پا
05 Creating the Foot Bones
08 ایجاد استخوان لگن
08 Creating The Pelvis Bone
24 تنظیم محدودیت نگاه برای کنترل های چشم
24 Setting Up The Lookat Constraint For The Eye Controls
26 ساخت کنترل های بازو
26 Building The Arm Controls
13 آینه سازی استخوان های بازو
13 Mirroring The Arm Bones
04 ایجاد استخوان های پا
04 Creating Leg Bones
14 کشف فرآیند پوست اندازی
14 Discovering The Skinning Process
34 تمیز کردن دکل
34 Cleaning Up The Rig
29 راه اندازی سیستم رول پا
29 Setting Up The Foot Roll System
02 آشنایی با رابط 3ds Max
02 Getting Familiar With 3ds Max's Interface
36 اتمام تنظیم حالات صورت
36 Finishing The Facial Expressions Setup
مقدمه ای بر BonusSection
Introduction to BonusSection
12 ایجاد استخوان های انگشت
12 Creating The Finger Bones
09 ایجاد استخوان های گردن و سر
09 Creating The Neck And Head Bones
مقدمه بخش 01
Introduction to Section 01
19 ساختن لگن، پشت و کنترل قفسه سینه
19 Building The Pelvis, Back And Chest Controls
18 ساختن کنترل جهانی
18 Building The Global Control
06 آینه کردن کل زنجیره پا
06 Mirroring The Entire Leg Chain
11 ایجاد استخوان بازو
11 Creating The Arm Bones
مقدمه بخش 04
Introduction to Section 04
مقدمه بخش 02
Introduction to Section 02
31 استفاده از Reaction Manager برای تکمیل راه اندازی سیستم رول پا 7
31 Using The Reaction Manager To Finish Setting Up The Foot Roll System 7
28 راه اندازی پاها
28 Setting Up The Legs
16 پالایش و تقویت تغییر شکل های پوست
16 Refining And Enhancing The Skin Deformations
22 ساختمان و اتصال کنترل های گردن و سر
22 Building And Connecting The Neck And Head Controls
10 ایجاد استخوان های چشم
10 Creating Eye Bones
30 ایجاد یک پارامتر سفارشی برای سیستم رول پا Camproj 6
30 Creating A Custom Parameter For The Foot Roll System Camproj 6
20 ساخت مرکز ثقل کنترل
20 Building The Center Of Gravity Control
01 تقلب چیست
01 What's Rigging
مقدمه بخش 03
Introduction to Section 03
37 تکلیف
37 Assignment
نتیجه
Conclusion
07 ایجاد استخوان های تنه
07 Creating The Torso Bones
23 ساختمان کنترل چشم
23 Building Eye Controls
32 ایجاد پارامترهای سفارشی برای هدایت انگشتان 8
32 Create Custom Parameters To Drive The Fingers 8
اسکیلشر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیونها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارتهای جدید را فراهم میکند. این پلتفرم با ارائه دورههای متنوع در زمینههایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را میدهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.
یکی از ویژگیهای منحصر به فرد سکیلشر، ارائه دورههای تدریس شده توسط صاحبان مهارتها و افراد موفق در زمینههای مختلف است. این امر باعث میشود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزههای مورد نظرشان موفق عمل کردهاند، بهرهمند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارتهای خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیلشر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق میکند و به آنها کمک میکند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.
سلام، نام من آناس چرکائوی است، من یک مربی دیجیتال هستم و علاقه زیادی به طراحی سه بعدی و گرافیک دارم.
به یاد میآورم که از صفر شروع کنم، به خودم بیاموزم و شبانه روز برای کسب مهارتهای لازم برای ساختن حرفهام تلاش کنم. و این چیزی است که من را وادار می کند تا تصمیم بگیرم در اینجا در Skillshare تدریس کنم.
با Skillshare، من واقعاً میتوانم دانش و تجربهای را که در چند سال گذشته به دست آوردهام به اشتراک بگذارم و به تعداد زیادی از مردم که بتوانم یاد بگیرند چگونه هنرمندان سه بعدی باشم، کمک کنم.
من به شما به روشی ساده و سرگرم کننده آموزش خواهم داد. برای من، یادگیری باید آسان باشد بدون توجه به اینکه در چه سطح مهارتی هستید، و باید از انجام آن لذت ببرید.
اگر دوست دارید چیزها را به سرعت و به طور کامل یاد بگیرید و دوست دارید در راه سرگرمی زیادی داشته باشید، پس با اشتیاق و انرژی من در طول درس های دوره ام، مطمئن هستم که در سفر خود به این کشور لذت خواهید برد. دنیای سه بعدی.
من مشتاقانه منتظر هستم که اول دوست شما باشم، سپس مربی و مربی شما، و منتظر کمک شما هستم و به همه سوالات شما به موقع پاسخ می دهم.
نمایش نظرات