آموزش راهنمای مدل‌سازی و محیط‌سازی Blender 4

The Blender 4 Modelling and Environments Guide

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:



به « راهنمای مدل‌سازی و محیط‌سازی Blender 4» در Skillshare خوش آمدید، یک کلاس متحول کننده که برای ارتقای مهارت‌های مدل‌سازی سه‌بعدی شما در Blender 4 به اوج جدیدی ساخته شده است. این سفر جامع 20 ساعته از مهارت‌های اساسی تا تکنیک‌های پیشرفته در بافت‌سازی، رندر و ایجاد محیط‌های سه‌بعدی واقعی را در بر می‌گیرد.

' راهنمای مدل‌سازی و محیط‌سازی Blender 4' برای مبتدیانی که مشتاق درک اصول اولیه هستند و هنرمندان با تجربه‌ای که قصد دارند مهارت‌های خود را اصلاح کنند، مناسب است. این شامل بیش از 100 درس اختصاص داده شده به مدل سازی، بافت، و طراحی محیطی است. در یک تجربه یادگیری عملی شرکت کنید که نوید افزایش هنر سه بعدی شما را می دهد و در عین حال شما را با جامعه ای پر جنب و جوش از علاقه مندان به طراحی سه بعدی مرتبط می کند.

نمای کلی کلاس

در « راهنمای مدل‌سازی و محیط‌سازی Blender 4»، برنامه درسی گسترده‌ای را که برای تسلط بر پیچیدگی‌های مدل‌سازی سه‌بعدی در Blender طراحی شده است، مرور خواهید کرد. پروژه کلاسی بر ایجاد یک محیط سه بعدی تلطیف شده، ادغام جذابیت معماری مصر باستان با زیبایی شناسی طراحی معاصر تمرکز دارد. پروژه شما با گنبدهای نمادین، درگاه‌های قوسی شکل، بافت‌های پر جنب و جوش، و مناظر سرسبز، ترکیبی هماهنگ از عظمت تاریخی و استعداد مدرن را نشان می‌دهد.

« راهنمای مدل‌سازی و محیط‌سازی Blender 4» یک کلاس Skillshare است که به عنوان راهنمای جامع شما برای تسلط بر Blender 4 می‌باشد و مجهز به مجموعه‌ای از درس‌ها و منابع با هدف تقویت مدل‌سازی، بافت‌سازی شما است. و مهارت طراحی محیطی.

هدف کلاس

هدف شما در " راهنمای مدل‌سازی و محیط‌سازی Blender 4" طراحی و ارائه یک محیط سه بعدی است که بر مهارت شما در Blender 4 تاکید می‌کند و توانایی شما را در ادغام عناصر معماری دقیق و بافت‌های پر جنب و جوش نشان می‌دهد. ، و یک صحنه یکپارچه و از نظر بصری جذاب با الهام از فرهنگ مصر باستان با پیچ و تاب معاصر ایجاد کنید.

آنچه خواهید آموخت:

  • برنامه‌ریزی و تکنیک‌های تحقیق مؤثر برای پایه‌ای واقعی و تخیلی برای محیط سه‌بعدی شما.
  • راهنمای گام به گام در خط لوله مدل سازی سه بعدی، از مفهوم اولیه و جعبه خاکستری تا مراحل نهایی مدل سازی، بافت، رندر، و ترکیب.
  • تکنیک‌ها و ابزارهای مدل‌سازی پیشرفته در Blender 4، شما را برای موفقیت حرفه‌ای در حوزه همیشه در حال تکامل طراحی سه‌بعدی آماده می‌کنند.

6 امتیاز برتر در مورد این کلاس Skillshare:

 

  1. با استفاده از تکنیک‌های رندر و ترکیب‌بندی پیشرفته در Blender، به هنر ساختن طلوع آفتاب پر جنب و جوش برای محیط‌های مجازی تسلط داشته باشید
  2. از کتابخانه دارایی انحصاری ما استفاده کنید، که به دقت برای ایجاد محیط های مصری شکل دار، دارای انواع گیاهان عجیب و غریب، مواد و گره های هندسی طراحی شده است
  3. تولید دارایی خود را تسریع کنید و صحنه های خود را با سیستم گره هندسی تطبیق پذیر ما که برای توسعه صحنه در سطح کارآمد و حرفه ای طراحی شده است بهبود بخشید
  4. روش های تخصصی بازکردن UV را کشف کنید که امکان کنترل دقیق روی کاربرد بافت را فراهم می کند و نتایج دلخواه شما را تضمین می کند
  5. ساختارهای پیچیده انگور را طراحی کنید که به طور یکپارچه با سازه های معماری ادغام می شوند و به صحنه با مضمون مصری شما استعداد منحصر به فردی می بخشند
  6. یک پایه زمین متمایز برای محیط خود بسازید، بافت های سبک را به طرز ماهرانه ای با هم ادغام کنید تا ظاهری منسجم داشته باشید

 

به بسته دانلود ما بروید


با « راهنمای مدل‌سازی و محیط‌سازی Blender 4»، به یک بسته منبع گسترده حاوی 4 گره هندسی (گره هندسه زنجیره‌ای، گره هندسه درخت خرما، گره هندسی درخت انگور، هندسه تخته‌ها) دسترسی پیدا می‌کنید. گره)، 1 x تنظیم زمین اصلاح کننده جابجایی، چندین گیاه و شاخ و برگ مرجع (4 x سرخس، 4 x گیاه، 8 x بسته انگور)، و 1 x مرجع انسانی. شما همچنین 31 نوع مختلف بافت و سایه زن و 120 نقشه بافت را خواهید یافت. بسته منبع همچنین دارای 1 x زمین، 1 x سنگ، 1 x سنگ، 1 x دیوار، 4 x چوب، 2 x فلز، 1 x طلا، 1 x پارچه، 3 x پنجره، 4 x قطعه چوب رنگ شده، 1 x طناب 1 عدد نخل، 1 عدد کاشی، 1 عدد آب، 1 عدد فرش، 1 عدد کتان، 1 عدد سبد بافته، 3 عدد خشت و خاک، و 2 عدد سنگ رنگی.

این منابع با دقت انتخاب شده اند تا یادگیری و اجرای پروژه شما را تسهیل کنند و مسیری عملی برای تسلط بر Blender 4 فراهم کنند.

ساختار کلاس:

  • با ملزومات Blender و مدیریت دارایی شروع کنید.
  • از طریق دستورالعمل های دقیق در مورد مدل سازی جعبه خاکستری، نورپردازی، و ایجاد صحنه پیشرفت کنید.
  • در ایجاد عناصر طبیعی، اجزای ساختاری، بافت و کاربرد مواد غوطه ور شوید.
  • با تکنیک های پیچیده در رندر و ترکیب بندی برای نهایی کردن پروژه خود پایان دهید.

' راهنمای مدل‌سازی و محیط‌سازی Blender 4' در Skillshare فراتر از آموزش‌های صرف است. این یک کاوش جامع در هنر مدل‌سازی سه‌بعدی است که به‌منظور ارتقای قابل‌توجهی مهارت‌های شما در طراحی، بافت‌دهی، نورپردازی و ایجاد محیط طراحی شده است.

نکات مهم در « راهنمای مدل‌سازی و محیط‌سازی Blender 4»:

  1. Foundation in Blender Basics: با درک رابط کاربری Blender و مدیریت دارایی شروع کنید. نحوه راه اندازی پروژه ها و ذخیره فایل ها با استفاده از Blender's Asset Manager را بیاموزید.
  2. تسلط بر منابع و مرجع: هنر مدیریت منابع و مراجع را در Blender کشف کنید، از جمله کمک خلاقانه هوش مصنوعی با ChatGPT، و تکنیک هایی برای طراحی محیط سه بعدی.
  3. تکنیک‌های مدل‌سازی پیشرفته: در مدل‌سازی و نورپردازی جعبه خاکستری غوطه‌ور شوید، عناصر ساختاری را کشف کنید و عناصر طبیعی را با گره‌های هندسی ایجاد کنید.
  4. استفاده از بافت و متریال: از ساختن ستون‌های سبک و استفاده از بافت‌ها تا طراحی طاق‌ها و تیرها، در کاربرد بافت و بازکردن UV مهارت کسب کنید.
  5. طراحی معماری و محیطی: بیاموزید که ویژگی های معماری پیچیده مانند درها، پنجره ها و بالکن ها را مدل کنید و آنها را در صحنه های سه بعدی خود ادغام کنید.
  6. مجسمه‌سازی و مدل‌سازی پایه: به هنر مجسمه‌سازی جزئیات و مدل‌سازی وسایل منحصر به فرد برای بهبود صحنه‌های خود بپردازید.
  7. ایجاد محیط واقعی: تجربه عملی در جزئیات زمین، مدل‌سازی منبع نور، و بهینه‌سازی صحنه برای ایجاد محیط‌های فراگیر داشته باشید.
  8. ترکیب بندی نهایی و رندر: تجربه یادگیری خود را با نهایی کردن ترکیب ها و تسلط بر فرآیند رندر به پایان برسانید.

پیوستن به این کلاس شما را به جامعه‌ای متصل می‌کند که به خلاقیت و نوآوری در طراحی سه بعدی اختصاص یافته است، از سفر شما پشتیبانی می‌کند، چه در حال پیشرفت شغلی، ارتقاء مهارت‌های خود یا شروع یک پروژه شخصی باشید.

با " راهنمای مدل‌سازی و محیط‌سازی Blender 4" رویکرد خود را به مدل‌سازی سه بعدی تغییر دهید.

تا دفعه بعد، مدلینگ همگی مبارک!

نیل


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • تکنیک‌هایی برای باز کردن قاب درب برای تقویت دانه‌های چوب Techniques for Unwrapping Door Frames to Enhance Wood Grain

  • تمیز کردن صحنه برای افزایش عملکرد Cleaning Up the Scene to Enhance Performance

  • اضافه کردن توت انگور برای جزئیات واقعی Adding Grape Berries for Realistic Detail

  • ایجاد یک سقف مدور سبک Creating a Stylized Rounded Roof

  • افزودن مواد به نرده های مرمر Adding Materials to Marble Railings

  • استفاده از Atlased Textures برای روشن کردن ویندوز Using Atlased Textures to Illuminate Windows

  • ایجاد نرده های شیک بالکن فانتزی Creating Fancy Stylized Balcony Railings

  • اجرای نورپردازی Skyboxes برای محیط های Greybox Implementing Lighting Skyboxes for Greybox Environments

  • ملاحظات پشتیبانی ساختاری در صحنه های بلندر Structural Support Considerations in Blender Scenes

  • ایجاد لولاهای فلزی واقعی Creating Realistic Metal Hinges

  • قرار دادن استراتژیک درها و پنجره ها در صحنه Strategically Placing Doors and Windows in the Scene

  • با ابزار Bisect Tool مش های جدا شده را باز کنید Unwrapping Decimated Mesh with the Bisect Tool

  • رفع شکاف های مش در قاب های پنجره Fixing Mesh Gaps in Window Frames

  • افزودن تکیه گاه های سازه ای به بالکن ها Adding Structural Supports to Balconies

  • جایگزینی مش درخت نخل برای بهبود کیفیت Replacing Palm Tree Mesh for Improved Quality

  • تمیز کردن کاشی ها در زمین برای ثبات Cleaning Up Tiles on Terrain for Consistency

  • مدل سازی ویندوز دو قاب با استفاده از اصلاح کننده های آینه و ابزار حلقه Modeling Double Framed Windows Using Mirror Modifiers and Loop Tools

  • تکنیک های اعمال بافت در درب Techniques for Applying Textures to Doors

  • مدل سازی یک پشت بام زیبایی شناختی Modeling an Aesthetic Rooftop

  • رفع شکاف های مش در قاب های پنجره Fixing Mesh Gaps in Window Frames

  • ایجاد عناصر تیرهای تزئینی Creating Decorative Beam Elements

  • سنگ بسته بندی در اطراف سازه های اصلی ساختمان Wrapping Stone Supports Around Main Building Structures

  • افزودن بافت به سازه های اصلی ساختمان Adding Texture to Main Building Structures

  • تزئین ورودی های درب با تیرآهن Decorating Doorway Entrances with Beams

  • مدل سازی سه بعدی گلدان های گیاهی 3D Modeling of Plant Pots

  • راه اندازی لایه های رندر کامپوزیتور برای تصاویر پیشرفته Setting Up Render Compositor Layers for Enhanced Visuals

  • اضافه کردن سبک به پله ها Adding Style to Staircases

  • معرفی راهنمای Blender 4 Ultimate The Blender 4 Ultimate Guide Introduction

  • تسلط بر تنظیم مدیریت دارایی Blender Mastering Blender Asset Manager Setup

  • تسلط بر Greyboxing برای طراحی محیطی سه بعدی Mastering Greyboxing for 3D Environmental Design

  • ایجاد یک طناب با استفاده از Curve Nurbs Creating a Rope Using Curve Nurbs

  • تنظیم دارایی فانوس و افزودن بافت ها Adjusting the Lantern Asset and Adding Textures

  • ساخت یک پنجره سبک در بلندر Crafting a Stylized Window in Blender

  • تکنیک‌هایی برای باز کردن سنگ‌های UV Techniques for UV Unwrapping Rocks

  • مدل سازی گلدان های گیاهی برای زیبایی شناسی پیشرفته Modeling Plant Vases for Enhanced Aesthetics

  • راه اندازی پروژه های جدید در بلندر Setting Up New Projects in Blender

  • تغییرات در تیرهای سبک Variations in Stylized Beams

  • ادغام ستون‌ها و پشتیبانی‌های Archway در صحنه‌ها Integrating Pillars and Archway Supports into Scenes

  • ساخت یک پنجره سبک در بلندر Crafting a Stylized Window in Blender

  • افزودن مواد به نرده های مرمر Adding Materials to Marble Railings

  • نهایی کردن ترکیب و آماده سازی برای رندر Finalizing the Composition and Preparing for Rendering

  • ساخت ستون های سبک در بلندر Crafting Stylized Pillars in Blender

  • اضافه کردن سبک به پله ها Adding Style to Staircases

  • مدل‌سازی لوازم جعبه با استفاده از Solidify Modifier Modeling Crate Props Using the Solidify Modifier

  • ملاحظات پشتیبانی ساختاری در صحنه های بلندر Structural Support Considerations in Blender Scenes

  • ایجاد لولاهای فلزی واقعی Creating Realistic Metal Hinges

  • افزودن عناصر پشتیبانی به نرده ها برای پایداری Adding Support Elements to Railings for Stability

  • مدل سازی گلدان های گیاهی برای زیبایی شناسی پیشرفته Modeling Plant Vases for Enhanced Aesthetics

  • ساخت یک چاه سبک Crafting a Stylized Well

  • ایجاد پرده با شبیه سازی فیزیک پارچه Creating Curtains with Cloth Physics Simulation

  • مجسمه سازی جزئیات اضافی با استفاده از حالت Sculpt Sculpting Additional Details Using Sculpt Mode

  • ایجاد دکوراسیون سبک برای نرده ها Creating Stylized Décor for Railings

  • تکنیک های ارتفاع برای صحنه های سه بعدی Greybox Elevation Techniques for Greybox 3D Scenes

  • مدل سازی یک درب استیلیز دیگر در بلندر Modeling Another Stylized Door in Blender

  • تنظیم درختان نخل سه بعدی سبک برای یکپارچگی صحنه Adjusting Stylized 3D Palm Trees for Scene Integration

  • ساخت یک سبد بافته شده برای جزئیات صحنه Crafting a Woven Basket for Scene Detailing

  • تکنیک‌هایی برای تمیز کردن و سبک‌سازی مش پنجره Techniques for Window Mesh Cleanup and Stylization

  • مدل سازی ضمائم برای پشت بام بالکن Modeling Attachments for Balcony Rooftops

  • افزودن تکیه گاه های سازه ای به بالکن ها Adding Structural Supports to Balconies

  • با ابزار Bisect Tool مش های جدا شده را باز کنید Unwrapping Decimated Mesh with the Bisect Tool

  • افزودن اتصالات سقف به بالکن های سبک Adding Roof Attachments to Stylized Balconies

  • بافت چاه تلطیف شده برای رئالیسم Texturing the Stylized Well for Realism

  • تکمیل ورودی های درب Finalizing Doorway Entrances

  • مدل سازی یک طاق تلطیف شده Modeling a Stylized Archway

  • ایجاد دکوراسیون سایه بالکن برای جذابیت بصری Creating Balcony Shade Decorations for Visual Appeal

  • ایجاد ماسک تیرگی برای لبه های اصلاح شده Creating Opacity Masks for Refined Edges

  • ایجاد نرده های شعاعی بالکن برای طرح های منحصر به فرد Creating Radial Balcony Railings for Unique Designs

  • طراحی کاشی های سبک برای راه پله Designing Stylized Tiles for Staircases

  • تکنیک های مدل سازی و بازکردن سقف های کروی Techniques for Modeling and Unwrapping Spherical Roofs

  • ایجاد پله های منحنی برای ورودی های پشتی با استفاده از تغییر شکل ساده Creating Curved Staircases for Back Entrances Using Simple Deform Modifier

  • مجسمه سازی صخره ها با افزودن «شیء اضافی». Sculpting Rocks with the 'Extra Object' Add On

  • مدل سازی سه بعدی گلدان های گیاهی 3D Modeling of Plant Pots

  • کار با شبیه سازی پارچه برای سایه ها Working with Cloth Simulations for Shades

  • تنظیم ترکیب اصلی برای کادربندی و رندر دوربین Setting Up Main Composition for Camera Framing and Rendering

  • ساختن درخت نخل با استفاده از گره های هندسی Crafting Palm Trees Using Geometry Nodes

  • بررسی اجمالی اصول مخلوط کن Blender Basics Overview

  • مدلسازی منابع نور اضافی برای روشنایی صحنه Modeling Additional Light Sources for Scene Illumination

  • ایجاد نرده های شعاعی بالکن برای طرح های منحصر به فرد Creating Radial Balcony Railings for Unique Designs

  • تکنیک‌هایی برای باز کردن ستون‌های UV Techniques for UV Unwrapping Pillars

  • مدل سازی سازه های پشتیبانی برای بالکن Modeling Support Structures for Balconies

  • مدل سازی کیف های پارچه ای برای بهبود صحنه Modeling Fabric Bags for Scene Enhancement

  • ساخت یک سبد بافته شده برای جزئیات صحنه Crafting a Woven Basket for Scene Detailing

  • ساخت یک قاب چوبی برای بخش های شاخ و برگ انگور Crafting a Wood Frame for Grape Foliage Sections

  • مدل سازی یک سطل برای چاه Modeling a Bucket for the Well

  • پیکربندی بسته منابع برای دوره های بلندر Resource Pack Configuration for Blender Courses

  • تزئین ورودی های درب با تیرآهن Decorating Doorway Entrances with Beams

  • اضافه کردن توت انگور برای جزئیات واقعی Adding Grape Berries for Realistic Detail

  • طراحی پله های سه بعدی Greybox Designing 3D Greybox Staircases

  • بافت سایه های پارچه برای رئالیسم Texturing Cloth Shades for Realism

  • مدل سازی یک طاق تلطیف شده Modeling a Stylized Archway

  • ایجاد پله های منحنی برای ورودی های پشتی با استفاده از تغییر شکل ساده Creating Curved Staircases for Back Entrances Using Simple Deform Modifier

  • ساخت راه پله با سیستم های اندازه گیری دقیق Constructing Staircases with Precision Measurement Systems

  • تکنیک هایی برای مسدود کردن صحنه های سه بعدی با استفاده از اصول اولیه Techniques for Blocking Out 3D Scenes Using Primitives

  • ایجاد یک بشکه سبک Creating a Stylized Barrel

  • ساخت راه پله با سیستم های اندازه گیری دقیق Constructing Staircases with Precision Measurement Systems

  • افزودن جزئیات به زمین برای رئالیسم Adding Detail to Terrain for Realism

  • تزیینات سازه ای جدید برای تقارن Recentering Structural Decorations for Symmetry

  • حل مشکلات بافت در شیدرهای متریال رندر شده Resolving Texturing Issues in Rendered Material Shaders

  • شیک کردن درب ها برای مطابقت با زیبایی شناسی محیطی Stylizing Doors to Match Environmental Aesthetics

  • آشنایی با نرمال ها و مدل سازی درها Understanding Normals and Doorway Modeling

  • تغییر قدرت نور برای تعادل صحنه Tweaking Light Strength for Scene Balance

  • طراحی پنجره و بالکن در مدل های سه بعدی Planning Windows and Balconies in 3D Models

  • تغییر قدرت نور برای تعادل صحنه Tweaking Light Strength for Scene Balance

  • ساخت یک چاه سبک Crafting a Stylized Well

  • مدل سازی یک دارایی پنجره 3 قاب شده با ادغام اشکال اولیه Modeling a 3 Framed Window Asset by Merging Primitive Shapes

  • افزودن بافت به سازه های اصلی ساختمان Adding Texture to Main Building Structures

  • تنظیم لایه های کامپوزیتور برای نتایج بهینه Adjusting Compositor Layers for Optimal Results

  • مدل سازی سازه های پشتیبانی برای بالکن Modeling Support Structures for Balconies

  • ذخیره کارآمد فایل ها در مدیریت دارایی Blender Efficiently Storing Files in Blender's Asset Manager

  • طراحی قوس در بلندر Designing Archways in Blender

  • تنظیم مرجع کارآمد برای طراحی محیط سه بعدی Efficient Reference Setup for 3D Environment Design

  • اتصال بالکن به دیوار با گره های هندسی زنجیره ای Attaching Balconies to Walls with Chain Geometry Nodes

  • مجسمه سازی جزئیات اضافی با استفاده از حالت Sculpt Sculpting Additional Details Using Sculpt Mode

  • ایجاد عناصر تیرهای تزئینی Creating Decorative Beam Elements

  • نصب فانوس های اضافی برای روشنایی محیط Attaching Additional Lanterns for Ambient Lighting

  • استفاده از بافت ها در ستون ها برای واقع گرایی پیشرفته Applying Textures to Pillars for Enhanced Realism

  • تنظیم درختان نخل سه بعدی سبک برای یکپارچگی صحنه Adjusting Stylized 3D Palm Trees for Scene Integration

  • سازماندهی ستون ها و طاق ها با استفاده از کتابخانه دارایی Organizing Pillars and Archways Using the Asset Library

  • افزودن اتصالات سقف به بالکن های سبک Adding Roof Attachments to Stylized Balconies

  • ایجاد نرده های شیک بالکن فانتزی Creating Fancy Stylized Balcony Railings

  • استفاده از بافت زمین با استفاده از Vertex Painting Applying Terrain Texture Using Vertex Painting

  • ساختن درخت نخل با استفاده از گره های هندسی Crafting Palm Trees Using Geometry Nodes

  • طراحی پنجره و بالکن در مدل های سه بعدی Planning Windows and Balconies in 3D Models

  • تغییرات در تیرهای سبک Variations in Stylized Beams

  • برنامه ریزی شکل سقف در بلندر Roof Shape Planning in Blender

  • تکنیک‌هایی برای تمیز کردن و سبک‌سازی مش پنجره Techniques for Window Mesh Cleanup and Stylization

  • ذخیره کارآمد فایل ها در مدیریت دارایی Blender Efficiently Storing Files in Blender's Asset Manager

  • مدل سازی یک درب استیلیز دیگر در بلندر Modeling Another Stylized Door in Blender

  • ایجاد یک بشکه سبک Creating a Stylized Barrel

  • ایجاد کاشی های سبک با استفاده از اطلس مواد Creating Stylized Tiles Using a Material Atlas

  • مدل سازی یک پشت بام زیبایی شناختی Modeling an Aesthetic Rooftop

  • ساخت یک قاب چوبی برای بخش های شاخ و برگ انگور Crafting a Wood Frame for Grape Foliage Sections

  • استفاده از گره های هندسی برای تخته های پایه بالکن Using Geometry Nodes for Balcony Base Planks

  • استفاده از بافت ها در فرش برای رئالیسم Applying Textures to Carpet for Realism

  • تکیه گاه های باز کردن و صاف کردن چوب UV UV Unwrapping and Straightening Wood Supports

  • استفاده از بافت ها در فرش برای رئالیسم Applying Textures to Carpet for Realism

  • افزودن سرخس های شاخ و برگ برای افزایش جذابیت ورودی Adding Foliage Ferns to Enhance Entrance Appeal

  • تنظیم درب ها و تبدیل آنها به دارایی های سه بعدی Adjusting Doors and Converting them into 3D Assets

  • ایجاد انواع پنجره برای طراحی متنوع Creating Window Variants for Diverse Design

  • تکنیک‌هایی برای باز کردن سنگ‌های UV Techniques for UV Unwrapping Rocks

  • استفاده از بافت ها در ستون ها برای واقع گرایی پیشرفته Applying Textures to Pillars for Enhanced Realism

  • مدل سازی دارایی اولین درب خود به صورت سه بعدی Modeling Your First Door Asset in 3D

  • تکسچرینگ ویندوز سه تکه Texturing Three Piece Windows

  • نظرات نهایی و بررسی کار تکمیل شده ما Final Thoughts and Reviewing Our Completed Work

  • تکنیک های طراحی Arcway برای Greyboxing Arcway Design Techniques for Greyboxing

  • تکنیک های ارتفاع برای صحنه های سه بعدی Greybox Elevation Techniques for Greybox 3D Scenes

  • استفاده از Array Modifier برای مدلسازی پلکان Utilizing the Array Modifier for Staircase Modeling

  • راه اندازی لایه های رندر کامپوزیتور برای تصاویر پیشرفته Setting Up Render Compositor Layers for Enhanced Visuals

  • ایجاد پرده با شبیه سازی فیزیک پارچه Creating Curtains with Cloth Physics Simulation

  • ادغام ستون‌ها و پشتیبانی‌های Archway در صحنه‌ها Integrating Pillars and Archway Supports into Scenes

  • تکنیک‌هایی برای باز کردن قاب درب برای تقویت دانه‌های چوب Techniques for Unwrapping Door Frames to Enhance Wood Grain

  • افزودن جزئیات به زمین برای رئالیسم Adding Detail to Terrain for Realism

  • مجسمه سازی صخره ها با افزودن «شیء اضافی». Sculpting Rocks with the 'Extra Object' Add On

  • نهایی کردن و بافت دهی بشکه تلطیف شده Finalizing and Texturing the Stylized Barrel

  • تنظیم دارایی فانوس و افزودن بافت ها Adjusting the Lantern Asset and Adding Textures

  • مدل‌سازی لوازم جعبه با استفاده از Solidify Modifier Modeling Crate Props Using the Solidify Modifier

  • استفاده از گره های هندسی پیچک برای شاخ و برگ پویا Utilizing Ivy Geometry Nodes for Dynamic Foliage

  • افزودن عناصر پشتیبانی به نرده ها برای پایداری Adding Support Elements to Railings for Stability

  • تمیز کردن کاشی ها در زمین برای ثبات Cleaning Up Tiles on Terrain for Consistency

  • ایجاد کاشی های سبک با استفاده از اطلس مواد Creating Stylized Tiles Using a Material Atlas

  • کار بر روی طرح های کف بالکن Working on Balcony Flooring Designs

  • سنگ بسته بندی در اطراف سازه های اصلی ساختمان Wrapping Stone Supports Around Main Building Structures

  • تکیه گاه های باز کردن و صاف کردن چوب UV UV Unwrapping and Straightening Wood Supports

  • سازماندهی ستون ها و طاق ها با استفاده از کتابخانه دارایی Organizing Pillars and Archways Using the Asset Library

  • تسلط بر تنظیم مدیریت دارایی Blender Mastering Blender Asset Manager Setup

  • ایجاد انواع پنجره برای طراحی متنوع Creating Window Variants for Diverse Design

  • نصب فانوس های اضافی برای روشنایی محیط Attaching Additional Lanterns for Ambient Lighting

  • مدل سازی ویندوز دو قاب با استفاده از اصلاح کننده های آینه و ابزار حلقه Modeling Double Framed Windows Using Mirror Modifiers and Loop Tools

  • استفاده از کاشی های فانتزی در بالکن های مرمر و استفاده مجدد در فضاهای دیگر Applying Fancy Tiles to Marble Balconies and Reusing in Other Spaces

  • تسلط بر Greyboxing برای طراحی محیطی سه بعدی Mastering Greyboxing for 3D Environmental Design

  • مدل سازی دارایی های فرش با مارپیچ منحنی Modeling Carpet Assets with Curve Spirals

  • مبانی واردات بافت و تنظیم متریال Basics of Texture Import and Material Setup

  • تنظیم لایه های کامپوزیتور برای نتایج بهینه Adjusting Compositor Layers for Optimal Results

  • تغییر بافت برگ درخت نخل برای ظاهری شیک تر Altering Palm Tree Leaf Textures for a More Stylized Look

  • تمیز کردن صحنه برای افزایش عملکرد Cleaning Up the Scene to Enhance Performance

  • قرار دادن استراتژیک درها و پنجره ها در صحنه Strategically Placing Doors and Windows in the Scene

  • ایجاد دکوراسیون سبک برای نرده ها Creating Stylized Décor for Railings

  • تغییر بافت برگ درخت نخل برای ظاهری شیک تر Altering Palm Tree Leaf Textures for a More Stylized Look

  • تکنیک‌هایی برای باز کردن ستون‌های UV Techniques for UV Unwrapping Pillars

  • ساخت ستون های سبک در بلندر Crafting Stylized Pillars in Blender

  • مدل سازی دارایی های فرش با مارپیچ منحنی Modeling Carpet Assets with Curve Spirals

  • بافت سایه های پارچه برای رئالیسم Texturing Cloth Shades for Realism

  • تکنیک های اعمال بافت در درب Techniques for Applying Textures to Doors

  • مدل سازی ضمائم برای پشت بام بالکن Modeling Attachments for Balcony Rooftops

  • برنامه ریزی شکل سقف در بلندر Roof Shape Planning in Blender

  • تنظیم ترکیب اصلی برای کادربندی و رندر دوربین Setting Up Main Composition for Camera Framing and Rendering

  • کار با شبیه سازی پارچه برای سایه ها Working with Cloth Simulations for Shades

  • مدل سازی یک سطل برای چاه Modeling a Bucket for the Well

  • مدل سازی یک دارایی پنجره 3 قاب شده با ادغام اشکال اولیه Modeling a 3 Framed Window Asset by Merging Primitive Shapes

  • نظرات نهایی و بررسی کار تکمیل شده ما Final Thoughts and Reviewing Our Completed Work

  • طراحی پله های سه بعدی Greybox Designing 3D Greybox Staircases

  • آشنایی با نرمال ها و مدل سازی درها Understanding Normals and Doorway Modeling

  • کار بر روی طراحی ورودی پشتی Working on the Backside Entrance Design

  • ایجاد یک سقف مدور سبک Creating a Stylized Rounded Roof

  • تکنیک های طراحی Arcway برای Greyboxing Arcway Design Techniques for Greyboxing

  • آشنایی با درزها و تیزها در بلندر Introduction to Seams and Sharps in Blender

  • تکنیک های مدل سازی و بازکردن سقف های کروی Techniques for Modeling and Unwrapping Spherical Roofs

  • شیک کردن درب ها برای مطابقت با زیبایی شناسی محیطی Stylizing Doors to Match Environmental Aesthetics

  • پیکربندی بسته منابع برای دوره های بلندر Resource Pack Configuration for Blender Courses

  • ایجاد مراجع خلاق با ChatGPT AI Generating Creative References with ChatGPT AI

  • اتصال بالکن به دیوار با گره های هندسی زنجیره ای Attaching Balconies to Walls with Chain Geometry Nodes

  • آشنایی با درزها و تیزها در بلندر Introduction to Seams and Sharps in Blender

  • استفاده از گره های هندسی برای تخته های پایه بالکن Using Geometry Nodes for Balcony Base Planks

  • ایجاد ماسک تیرگی برای لبه های اصلاح شده Creating Opacity Masks for Refined Edges

  • نهایی کردن ترکیب و آماده سازی برای رندر Finalizing the Composition and Preparing for Rendering

  • مدل سازی کیف های پارچه ای برای بهبود صحنه Modeling Fabric Bags for Scene Enhancement

  • ایجاد مراجع خلاق با ChatGPT AI Generating Creative References with ChatGPT AI

  • کار بر روی طرح های کف بالکن Working on Balcony Flooring Designs

  • راه اندازی پروژه های جدید در بلندر Setting Up New Projects in Blender

  • ایجاد یک طناب با استفاده از Curve Nurbs Creating a Rope Using Curve Nurbs

  • استفاده از Array Modifier برای مدلسازی پلکان Utilizing the Array Modifier for Staircase Modeling

  • بافت چاه تلطیف شده برای رئالیسم Texturing the Stylized Well for Realism

  • استفاده از بافت زمین با استفاده از Vertex Painting Applying Terrain Texture Using Vertex Painting

  • کار بر روی طراحی ورودی پشتی Working on the Backside Entrance Design

  • نهایی کردن و بافت دهی بشکه تلطیف شده Finalizing and Texturing the Stylized Barrel

  • استفاده از Atlased Textures برای روشن کردن ویندوز Using Atlased Textures to Illuminate Windows

  • استفاده از گره های هندسی پیچک برای شاخ و برگ پویا Utilizing Ivy Geometry Nodes for Dynamic Foliage

  • مدل سازی دارایی اولین درب خود به صورت سه بعدی Modeling Your First Door Asset in 3D

  • مبانی واردات بافت و تنظیم متریال Basics of Texture Import and Material Setup

  • حل مشکلات بافت در شیدرهای متریال رندر شده Resolving Texturing Issues in Rendered Material Shaders

  • تنظیم درب ها و تبدیل آنها به دارایی های سه بعدی Adjusting Doors and Converting them into 3D Assets

  • تکسچرینگ ویندوز سه تکه Texturing Three Piece Windows

  • طراحی کاشی های سبک برای راه پله Designing Stylized Tiles for Staircases

  • جایگزینی مش درخت نخل برای بهبود کیفیت Replacing Palm Tree Mesh for Improved Quality

  • تزیینات سازه ای جدید برای تقارن Recentering Structural Decorations for Symmetry

  • تکنیک هایی برای مسدود کردن صحنه های سه بعدی با استفاده از اصول اولیه Techniques for Blocking Out 3D Scenes Using Primitives

  • استفاده از کاشی های فانتزی در بالکن های مرمر و استفاده مجدد در فضاهای دیگر Applying Fancy Tiles to Marble Balconies and Reusing in Other Spaces

  • بررسی اجمالی اصول مخلوط کن Blender Basics Overview

  • تنظیم مرجع کارآمد برای طراحی محیط سه بعدی Efficient Reference Setup for 3D Environment Design

  • افزودن سرخس های شاخ و برگ برای افزایش جذابیت ورودی Adding Foliage Ferns to Enhance Entrance Appeal

  • معرفی راهنمای Blender 4 Ultimate The Blender 4 Ultimate Guide Introduction

  • تکمیل ورودی های درب Finalizing Doorway Entrances

  • ایجاد دکوراسیون سایه بالکن برای جذابیت بصری Creating Balcony Shade Decorations for Visual Appeal

  • اجرای نورپردازی Skyboxes برای محیط های Greybox Implementing Lighting Skyboxes for Greybox Environments

  • مدلسازی منابع نور اضافی برای روشنایی صحنه Modeling Additional Light Sources for Scene Illumination

  • طراحی قوس در بلندر Designing Archways in Blender

نمایش نظرات

آموزش راهنمای مدل‌سازی و محیط‌سازی Blender 4
جزییات دوره
21h 19m
118
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
9
- از 5
ندارد
دارد
دارد
3D Tudor
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

3D Tudor 3D Tudor

مدرس سه بعدی

به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دوره‌هایی با دستورالعمل‌های واضح و کامل افتخار می‌کنم که شما را به سطح بعدی مدل‌سازی سه بعدی و انیمیشن می‌برد.

هدف من این است که دوره‌های بدون سر و صدایی را در مورد مدل‌سازی سه‌بعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک می‌کند مجموعه مهارت‌ها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:

Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیط‌ها

من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.

در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.

دوره‌های من برای مدل‌سازان سه‌بعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شده‌اند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعمل‌های دقیق و راهنمایی‌های واضح در طول هر درس، مرا متمایز می‌کند.

من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درس‌هایم استفاده می‌کنم و به زبان‌آموزان کمک می‌کنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میان‌برهای قبلی، آن‌ها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.

من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.

من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.

مدل‌های من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته می‌شوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.

من می‌توانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.

من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.