آموزش ایجاد یک خانه سبک در تری دی مکس و فتوشاپ

Creating a Stylized House in 3ds Max and Photoshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، ما برخی از تکنیک های مختلف مورد استفاده برای ایجاد یک تصویر را از ابتدا تا انتها یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011، Fusion 6، UVLayout، Photoshop CS5. در این سری از درس ها، برخی از تکنیک های مختلف مورد استفاده برای ایجاد یک تصویر را از ابتدا تا انتها یاد خواهیم گرفت. این آموزش با هدف نشان دادن انواع تکنیک های مورد استفاده برای ایجاد یک قطعه تمام شده با شروع از یک نقاشی است. ما چندین مرحله مختلف از جمله مدل سازی، نورپردازی و تکسچرینگ را طی خواهیم کرد، جایی که روش های مختلفی را یاد می گیریم که به ما در رسیدن به هدف کمک می کند. امیدواریم تا پایان آموزش یاد بگیرید که چگونه از TurboSmooth اجتناب کنید، چگونه در بافت بندی خود تنوع ایجاد کنید و چگونه به سرعت اشیا را در UV Layout باز کنید و غیره نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011، Fusion 6، UVLayout، Photoshop CS5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک خانه سبک در تری دی مکس و فتوشاپ Creating a Stylized House in 3ds Max and Photoshop

  • مسدود کردن هندسه Blocking out the Geometry

  • مدل سازی با پلی بالا - نکات و تکنیک ها High-poly Modeling - Tips and Techniques

  • جزئیات داخلی The Interior Details

  • نورپردازی صحنه Lighting the Scene

  • باز کردن بسته بندی در چیدمان UV Unwrapping in UV Layout

  • بافت - ساختن بافت برای تخته ها Texturing - Making the Textures for the Planks

  • بافت - نکات VRayMultiSubTex Texturing - VRayMultiSubTex Tips

  • لمس پایانی - نمای کلی صحنه نهایی Finishing Touches - Final Scene Overview

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک خانه سبک در تری دی مکس و فتوشاپ
جزییات دوره
1h 47m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Simeon Patarozliev Simeon Patarozliev

سیمئون پاتاروزلیف از کودکی شروع به طراحی کرد، اما بعداً در سال 2008 بود که علاقه زیادی به سه بعدی پیدا کرد. او کار خود را با Cinema 4D آغاز کرد و سپس به سمت 3ds Max رفت. او می خواست به اصلاح مهارت های خود ادامه دهد و در اواخر سال 2009، به دوره سه بعدی در دانشگاه هرتفوردشایر در بریتانیا پیوست. در همان زمان، او به عنوان یک هنرمند مستقل شروع به کار کرد و تا سال 2011، برخی از شرکت هایی که او برای آنها کار کرده بود عبارتند از PostPanic، Blur Studios و Inx Imagine. او همچنین به عکاسی علاقه دارد و در حال حاضر در حال کار بر روی بهبود در این زمینه است. او از سال 2011 در Visual-Method Ltd. به عنوان یک جنرالیست سه بعدی کار کرده است.