نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش MODO و Substance Designer ، ما نحوه ایجاد فضای داخلی بازی را با استفاده از این دو برنامه و Unreal Engine بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801، Substance Designer 5، Unreal Engine 4.7. در این آموزش MODO و Substance Designer ، ما نحوه ایجاد فضای داخلی بازی را با استفاده از این دو برنامه و Unreal Engine بررسی خواهیم کرد. ما با استفاده از MODO شروع می کنیم تا به سرعت مش های پر پلی را با استفاده از انواع تکنیک ها از جمله مش Fusion ، پروفایل ها و ایستگاه از پیش تنظیم ایجاد کنیم. ما به تفاوتهای اساسی بین استفاده از بافت کاشی و وسایل منحصر به فرد خواهیم پرداخت و نمونه هایی از هر دو را ایجاد خواهیم کرد. پس از اتمام مش های پر پلی ، ما با استفاده از ابزارهای توپولوژی MODO ، همه چیز در برابر اشعه ماورا بنفش ، نسخه های کم پلی و آماده بازی را در کار خود ایجاد خواهیم کرد و در مورد گروه های روان سازی با توجه به ارتباط آنها با موتور غیرواقعی بحث خواهیم کرد. از آنجا ، ما وارد Substance Designer می شویم و الگویی برای بافتهای خود ایجاد می کنیم که می توانیم آن را برای همه اشیا in موجود در صحنه خود اعمال کنیم. سرانجام ، ما این آموزش MODO و Substance Designer را با صادر کردن همه چیز برای استفاده در Unreal Engine به پایان خواهیم رساند و یک صحنه سریع با برخی از روشنایی های اساسی تنظیم خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801 ، Substance Designer 5 ، Unreal Engine 4.7.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد فضای داخلی بازی با استفاده از MODO و Substance Designer
Creating Game Interiors Using MODO and Substance Designer
-
نگاهی به ویژگی های مدل سازی در MODO
Looking at Modeling Features in MODO
-
نصب بسته های اسکریپت برای MODO
Installing Script Packages for MODO
-
شکستن ساخت بازی ویدیویی ساخت محیط
Breaking Down Video Game Environment Construction
-
ایجاد هندسه پوسته داخلی
Creating the Interior Shell Geometry
-
با استفاده از هندسه شناور
Using Floating Geometry
-
مجموعه مدل سازی/کاشی کاری
Modeling/Tiling Texture Set
-
مش مدل سازی/کاشی کاری
Modeling/Tiling Texture Mesh
-
ساخت مش های فرعی
Making Subdivision Meshes
-
ایجاد پایه پایه
Creating Prop Base
-
با استفاده از ابزار توپولوژی
Using Topology Tools
-
باز کردن Prop-Low-Poly
Unwrapping the Low-poly Prop
-
ایجاد گروههای صاف کننده
Creating Smoothing Groups
-
نقشه های عادی تست پخت
Baking Test Normal Maps
-
پخت رنگ شناسه رنگ
Baking Color ID Maps
-
نهایی سازی طراحی پوسته داخلی
Finalizing the Interior Shell Design
-
اضافه کردن علاقه به طراحی
Adding Interest to the Design
-
سرعت ماورا UV بنفش Lightmap را افزایش دهید
Speeding up Our Lightmap UVs
-
صادرات هندسه
Exporting Geometry
-
بحث در مورد Shaders PBR
Discussing PBR Shaders
-
راه اندازی پروژه طراح مواد
Setting up Substance Designer Project
-
نقشه های پخت در طراح مواد
Baking Maps in Substance Designer
-
ایجاد بافت کاشی نهایی
Creating the Final Tiling Texture
-
ایجاد بافت Prop نهایی
Creating the Final Prop Texture
-
صادرات محتوا از طراح مواد به موتور غیرواقعی
Exporting Content from Substance Designer to Unreal Engine
-
ایجاد صحنه در موتور غیرواقعی
Creating a Scene in Unreal Engine
نمایش نظرات