آموزش وحدت: ساخت ابر با Git

Unity: Cloud Build with Git

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Unity Cloud Build کد منبع شما را تماشا می کند و تغییرات جدید را به صورت خودکار جمع آوری ، استقرار و آزمایش می کند. Git یک سیستم کنترل نسخه محبوب است که به شما امکان می دهد تغییرات در پروژه خود را ردیابی کرده و در صورت لزوم آنها را برگردانید. با هم ، آنها مجموعه ای مناسب برای سرعت بخشیدن به توسعه بازی Unity هستند. در این دوره ، جسی فریمن Unity Cloud Build را معرفی می کند و به شما نشان می دهد که چگونه پروژه های Unity Cloud Build را تنظیم کنید ، برچسب ها را ایجاد کنید ، تغییرات را از طریق Git به Bitbucket فشار دهید ، اشکالات را برطرف کنید و تغییرات پروژه را مدیریت کنید. در فصل 5 ، او به شما نشان می دهد که چگونه می توانید گردش کار خود را بهینه کنید تا از مجموعه ابزارها بیشترین بهره را ببرید و بازی ها را در چندین سیستم عامل: WebGL ، دسک تاپ و تلفن همراه کامپایل کنید.
موضوعات شامل:
  • راه اندازی Unity Cloud Build ، Bitbucket و Git
  • ایجاد پرونده .gitignore
  • ایجاد و تحریک تغییرات
  • اتصال به Unity Cloud Build
  • ایجاد اهداف جدید Unity Cloud Build
  • ادغام تغییرات پروژه
  • بهینه سازی گردش کار Unity Cloud Build

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. شروع کنید 1. Get Started

  • حساب Unity Cloud Build و Bitbucket ایجاد کنید Create Unity Cloud Build and Bitbucket accounts

  • Git را تنظیم کنید Set up Git

2. با Git کار کنید 2. Work with Git

  • یک پروژه Git تنظیم کنید Set up a Git project

  • یک پرونده .gitignore ایجاد کنید Create a .gitignore file

  • تغییر متعهد Commit changes

  • تغییرات را فشار دهید Push changes

3. ساخت ابر ابر 3. Unity Cloud Build

  • Unity Cloud Build را به یک repo Git وصل کنید Connect Unity Cloud Build to a Git repo

  • یک بازی را از Unity Cloud Build اجرا کنید Run a game from Unity Cloud Build

  • اهداف جدید Unity Cloud Build را ایجاد کنید Create new Unity Cloud Build targets

4. تغییرات پروژه را مدیریت کنید 4. Manage Project Changes

  • مقدمه انشعاب Introduction to branching

  • ادغام تغییرات Merge changes

  • خلاصه Unity Cloud Build Unity Cloud Build summary

5- گردش کار Unity Cloud Build 5. Unity Cloud Build Workflow

  • پروژه ها را با Git برچسب گذاری کنید Tag projects with Git

  • رفع اشکالات در بازی های Unity Cloud Build Fix bugs in Unity Cloud Build games

  • تغییرات را به گزینه Unity Cloud Build فشار دهید Push changes to Unity Cloud Build

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش وحدت: ساخت ابر با Git
جزییات دوره
56m 33s
18
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
14,255
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jesse Freeman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jesse Freeman Jesse Freeman

رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون

جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.

جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.