نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه از آموزش های 3ds Max ، ما می آموزیم که چگونه یک رئیس را برای یک بازی ویدیویی جعل و تحریک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014. در این مجموعه از آموزش های 3ds Max ، ما می آموزیم که چگونه یک رئیس را برای یک بازی ویدیویی جعل و تحریک کنیم. مراحلی که برای ایجاد یک دکل کنترل و دنباله ای از انیمیشن ها برای یک رئیس بازی انجام می شود ، چیست و چگونه می توانیم همه این داده ها را برای یک موتور بازی مانند Unity صادر کنیم؟ اینها موضوعاتی است که در این دوره به آنها خواهیم پرداخت. ما با ایجاد یک اسکلت برای دارایی رئیس خود شروع خواهیم کرد. سپس تکنیک های پوستی کم مصرف را پوشش خواهیم داد و نحوه تنظیم اشیا control کنترل را یاد خواهیم گرفت ما یاد خواهیم گرفت که چگونه کل دکل را تمیز و انیماتور پسند نگه داریم. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه سیستم هایی را برای خودکار کردن حرکات خاصی که به پیشرفت انیمیشن های ما کمک می کنند ، تنظیم کنیم! برای پایان دادن به آموزش ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه قبل از صادر کردن همه کارهایمان برای استفاده در Unity ، به متحرک سازی سکانس های مختلف رئیس بازی خود نزدیک شویم. در پایان این آموزش ، شما می توانید مهارت لازم را برای بازی سازی و تحریک رئیس بازی خود داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
تقلب و متحرک سازی رئیس بازی در 3ds Max
Rigging and Animating a Game Boss in 3ds Max
-
تنظیم صحنه و ایجاد استخوان برای مهره ها
Setting up Our Scene and Creating Bones for the Vertebrae
-
افزودن اشیا B استخوانی برای فک و پاها
Adding Bone Objects for the Jaw and Legs
-
ساختن اشیا B استخوانی برای فک پایین و پنجه ها
Building Bone Objects for the Mandibles and Claws
-
ایجاد اشیا B استخوانی برای بازوهای اولیه
Creating Bone Objects for the Primary Arms
-
تقلب در بازوهای ثانویه
Rigging the Secondary Arms
-
پوست کردن مدل
Skinning the Model
-
پالایش تغییر شکل های پوست
Refining Skin Deformations
-
ایجاد یک کنترل جهانی
Creating a Global Control
-
تنظیم کنترل برای دندان ، مهره ها و گاستر
Setting up Controls for the Cog, Vertebrae, and Gaster
-
ایجاد کنترل برای پاها و پنجه ها
Creating Controls for the Legs and Claws
-
کنترل بازوها
Controlling the Arms
-
تنظیم کنترل ها برای گردن و سر
Setting up Controls for the Neck and Head
-
افزودن کنترل به فک و فک پایین
Adding Controls to the Jaw and Mandibles
-
خودکار حرکت بازوهای کوچکتر
Automating the Movement of the Smaller Arms
-
پایان سیستم خودکار برای بازوهای کوچکتر
Finishing the Automated System for the Smaller Arms
-
آماده سازی دکل ما برای انیمیشن
Getting Our Rig Ready for Animation
-
متحرک انتظار به حمله موجود
Animating the Anticipation to the Attack of the Creature
-
اتمام گذرگاه مسدود کننده سکانس اول انتظار از موجود
Finishing the Blocking Pass of the First Sequence of the Anticipation of the Creature
-
مسدود کردن در سکانس دوم پیش بینی مخلوق
Blocking in the Second Sequence of the Anticipation of the Creature
-
تکمیل گذرگاه مسدود کننده انتظار موجودی
Completing the Blocking Pass of the Anticipation of the Creature
-
پالایش دنباله انتظار
Refining the Anticipation Sequence
-
تمیز کردن پیش بینی حمله
Cleaning up the Anticipation to the Attack
-
شروع از سقوط موجود
Starting on the Fall of the Creature
-
در حال بسته بندی گذرگاه مسدود کننده پاییز
Wrapping up the Blocking Pass of the Fall
-
پرداخت پاییز
Polishing the Fall
-
انیمیشن های نهایی رئیس رئیس بازی و صادرات انیمیشن از 3ds Max
Final Animations of the Game Boss and Exporting Animation out of 3ds Max
نمایش نظرات