آموزش سیستم هوش مصنوعی در Unreal Engine 5 و C++، مبتدی تا پیشرفت

AI system in Unreal Engine 5 and C++, Beginner to advance

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره با دو پروژه سرگرم کننده، سیستم هوش مصنوعی را در Unreal Engine 5 با استفاده از C++ پوشش داد. مبانی C++: همه چیزهایی که باید قبل از راه اندازی UE5 Unreal Engine 5 بدانید: ما اصول اولیه Unreal Engine 5 را پوشش خواهیم داد تا برای توسعه بازی آماده باشیم با استفاده از Unreal Engine 5 و C++ با هم، من نحوه استفاده از کلاس های UE5 و نحوه اضافه کردن خود را آموزش خواهیم داد. کلاس ها و توابع خود را در آن ایجاد کنید: من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک نقشه کامل بازی را شخصیت سوم شخص تیرانداز بسازید: آن را از کلاس خالی شروع می کنیم و تمام عملکردها را با استفاده از C++ AI در UE5 و C++ اضافه می کنیم: پوشش خواهد داد: کلاس AIController، SetFocus، MoveToActor، LineOfSightTo، BehaviorTree، BT Tasks، BT Decorators و وظایف سفارشی افزودن جلوه های صوتی و جلوه های ذرات به بازی Game HUD، نوار سلامت، ویجت صفحه نمایش بازنده، میدان دید دوربین و نوار سلامت دشمن با هوش مصنوعی کامل افراد کنترل می شود. ماشین‌های کنترل هوش مصنوعی رانندگی ماشین اثر آسیب ماشین، انفجار و تخم‌ریزی ماشین آسیب‌دیده قدیمی پس از تیراندازی به ماشین. سیستم پلیس هوش مصنوعی قوی ایجاد پروژه نهایی

آیا می خواهید هوش مصنوعی را در Unreal Engine 5 و C++ یاد بگیرید؟

آره! بیایید شروع کنیم!

این یک دوره آموزشی کامل برای کسانی است که می خواهند هوش مصنوعی را در UE5 و C++ یاد بگیرند. در اینجا ما از C++ و Unreal Engine با هم استفاده خواهیم کرد تا آن را قدرتمندتر کنیم.

من همه چیز را از ابتدا بسیار ساده شروع می کنم، سپس به موضوعات متوسط ​​و پیشرفته می پردازیم.

C++ یکی از قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی در جهان است و Unreal Engine 5 یک موتور بازی است که به دلیل ساخت بازی هایی مانند Fortnite، Borderlands 3، Observer و Star Wars Jedi: Fallen Order معروف است. بنابراین استفاده از این دو ابزار قدرتمند می تواند رویاهای شما را محقق کند.

در این دوره ما موضوعات زیر را پوشش خواهیم داد:


1. مبانی C++:

  1. اولین برنامه C++ را بسازید

  2. کامپایل و خطاها

  3. متغیرها و ثابت ها

  4. آرایه ها

  5. عبارات و بیانیه ها

  6. عملیات

  7. بیانیه If – else

  8. حلقه

  9. توابع

  10. نشانگرها

2. ایجاد یک برنامه secrete maker با استفاده از C++

3. مبانی Unreal Engine 5:

  1. مقدمه

  2. نصب

  3. رابط کاربر

  4. ناوبری و کنترل دوربین

  5. تنظیمات Viewport

  6. ایجاد و تبدیل اشیا

  7. حجم فرآیند ارسال

  8. مواد

  9. بافت و انواع آن

  10. نورپردازی

  11. لومن

  12. چشم انداز

  13. مواد منظره

  14. کتابخانه MegaScans

  15. سیستم شاخ و برگ

4. استفاده از C++ و UE5 با هم (بازی ماشین ساده)

  1. کلاس‌های Unreal Engine 5

  2. کلاس PAWN

  3. اجزای بازیگر UE5

  4. اعلامیه پیش رو

  5. ایجاد اشیا و اجزا

  6. UPROPERTY

  7. اجزای مش، دوربین و بازوی فنری

  8. داشتن یک پیاده به عنوان بازیکن بازی

  9. ورودی (محور اتصال و عمل پیوند)

  10. UE_LOG

  11. افست محلی بازیگر را اضافه کنید

  12. نرخ فریم و زمان دلتا

  13. چرخش محلی بازیگر را اضافه کنید

  14. روتاتور و FVector

5. ایجاد نقشه بازی

6. بازی تیراندازی

  1. کلاس شخصیت

  2. توابع حرکت شخصیت

  3. طرح انیمیشن و فضای ترکیبی

  4. کلاس بازیگر

  5. بازیگر تخم ریزی

  6. پیوست به جزء

  7. عملکرد عکسبرداری

  8. اثرات ذرات

  9. ردیابی خط

  10. خسارت وارد کنید

  11. عملکرد Virtual Take Damage و دریافت خسارت

  12. متغیرهای سلامت

  13. عملکرد IsDead

  14. انیمیشن مرگ

7. هوش مصنوعی در Unreal Engine 5 و C++

  1. کلاس کنترلر AI

  2. تنظیم فوکوس

  3. جنبش هوش مصنوعی:

  4. Nav Mesh

  5. MoveToActor

  6. LineOfSightTo

  7. درخت رفتار

  8. وظایف BT

  9. دکوراتورهای BT

  10. کلیدهای تخته سیاه

  11. BTTaskNode

  12. عکسبرداری از کار

  13. FCollisionQueryParams

8. جزئیات بازی

  1. جلوه‌های صوتی

  2. حالت بازی

  3. کنترل کننده پخش کننده

  4. ابزارک ها

  5. LoserScreen

  6. بازی HUD

  7. نوار سلامت

  8. میدان دید دوربین

  9. ماشین حالت انیمیشن

9. هوش مصنوعی بازی پیشرفته

  1. سیستم کنترل کامل افراد هوش مصنوعی

  2. خودروهای کنترل کامل هوش مصنوعی

  3. رانندگی خودرو

  4. آسیب و انفجار خودرو

  5. تخمریزی ماشین آسیب دیده

  6. دشمن قوی هوش مصنوعی

10. نهایی کردن بازی


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • نصب انجمن ویژوال استودیو 2022 و کد ویژوال استودیو Installing Visual Studio community 2022 and Visual Studio Code

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • نصب انجمن ویژوال استودیو 2022 و کد ویژوال استودیو Installing Visual Studio community 2022 and Visual Studio Code

مبانی C++ C++ Basics

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • اولین برنامه را بسازید Build first program

  • چاپ سلام دنیا Printing hello world

  • ورودی Input

  • خط جدید New line

  • اظهار نظر Comment

  • کامپایل و خطا Compile and Error

  • متغیر Variable

  • انواع متغیر Variable types

  • اعلان متغیر Variable Declaration

  • قوانین نامگذاری متغیرها Variable naming rules

  • مقداردهی اولیه متغیر Variable initialization

  • برنامه تست TEST Program

  • ثابت Constant

  • آرایه ها Arrays

  • مقداردهی اولیه آرایه ها Initializing Arrays

  • دسترسی به عناصر یک آرایه Accessing the elements of an Array

  • عبارات و عبارات Expressions and statements

  • اپراتورها Operators

  • بیانیه if - else if - else statement

  • حلقه زدن Looping

  • در حالی که حلقه While Loop

  • حلقه do...while و حلقه for do...while loop and for loop

  • تابع چیست What is a function

  • عملکرد در C++ Function in C++

  • خلاصه بخش Section Summary

  • آزمون بخش Section Quiz

مبانی C++ C++ Basics

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • اولین برنامه را بسازید Build first program

  • چاپ سلام دنیا Printing hello world

  • ورودی Input

  • خط جدید New line

  • اظهار نظر Comment

  • کامپایل و خطا Compile and Error

  • متغیر Variable

  • انواع متغیر Variable types

  • اعلان متغیر Variable Declaration

  • قوانین نامگذاری متغیرها Variable naming rules

  • مقداردهی اولیه متغیر Variable initialization

  • برنامه تست TEST Program

  • ثابت Constant

  • آرایه ها Arrays

  • مقداردهی اولیه آرایه ها Initializing Arrays

  • دسترسی به عناصر یک آرایه Accessing the elements of an Array

  • عبارات و عبارات Expressions and statements

  • اپراتورها Operators

  • بیانیه if - else if - else statement

  • حلقه زدن Looping

  • در حالی که حلقه While Loop

  • حلقه do...while و حلقه for do...while loop and for loop

  • تابع چیست What is a function

  • عملکرد در C++ Function in C++

  • خلاصه بخش Section Summary

  • آزمون بخش Section Quiz

C++ اولین برنامه در C++ C++ first program in C++

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • برنامه ساده Simple Program

  • برای حلقه For Loop

  • برنامه را تمام کنید Finish program

  • خلاصه بخش Section Summary

C++ اولین برنامه در C++ C++ first program in C++

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • برنامه ساده Simple Program

  • برای حلقه For Loop

  • برنامه را تمام کنید Finish program

  • خلاصه بخش Section Summary

اصول اولیه Unreal Engine 5 Unreal Engine 5 Basics

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • دانلود، نصب و ایجاد اولین پروژه Download, Install and creating first project

  • رابط کاربری User Interface

  • جهت یابی Navigation

  • مشاهده تنظیمات پورت View port Settings

  • ایجاد و تبدیل اشیا Creating and Transforming objects

  • حجم ارسال فرآیند Post Process Volume

  • مواد Materials

  • مواد مبتنی بر بافت Texture based Material

  • پارامترهای مواد، نمونه و ماده اصلی Material Parameters, instance and Master Material

  • سیستم روشنایی در موتور Unreal 5 Lighting System in Unreal Engine 5

  • لومن چیست؟ What is Lumen?

  • چشم انداز Landscape

  • متریال منظره Landscape Material

  • کتابخانه کویکسل Quixel Library

  • سیستم شاخ و برگ در موتور Unreal 5 Foliage System in Unreal Engine 5

  • خلاصه بخش Section Summary

  • آیا می خواهید درباره Unreal Engine 5 بیشتر بدانید؟ Do you want to know more about Unreal Engine 5?

اصول اولیه Unreal Engine 5 Unreal Engine 5 Basics

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • دانلود، نصب و ایجاد اولین پروژه Download, Install and creating first project

  • رابط کاربری User Interface

  • جهت یابی Navigation

  • مشاهده تنظیمات پورت View port Settings

  • ایجاد و تبدیل اشیا Creating and Transforming objects

  • حجم ارسال فرآیند Post Process Volume

  • مواد Materials

  • مواد مبتنی بر بافت Texture based Material

  • پارامترهای مواد، نمونه و ماده اصلی Material Parameters, instance and Master Material

  • سیستم روشنایی در موتور Unreal 5 Lighting System in Unreal Engine 5

  • لومن چیست؟ What is Lumen?

  • چشم انداز Landscape

  • متریال منظره Landscape Material

  • کتابخانه کویکسل Quixel Library

  • سیستم شاخ و برگ در موتور Unreal 5 Foliage System in Unreal Engine 5

  • خلاصه بخش Section Summary

  • آیا می خواهید درباره Unreal Engine 5 بیشتر بدانید؟ Do you want to know more about Unreal Engine 5?

C++ مبتدی و استفاده ترکیبی UE5 (بازی ساده رانندگی با ماشین) Beginner C++ and UE5 combined use (simple car driving game)

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • پروژه جدید و انتقال فایل ها New Project and files migration

  • ایجاد اولین کلاس C++ در Unreal Engine 5 Creating first C++ class in Unreal Engine 5

  • اجزای UE5 UE5 Components

  • آشنایی با کدهای داخل کلاس Pawn Introduction to the code inside Pawn class

  • اعلامیه پیش رو Forward Declaration

  • جزء کپسول Capsule Component

  • جزء مش استاتیک Static Mesh Component

  • دارایی UPROPERTY

  • اجزای بازوی فنری و دوربین Spring Arm and Camera Components

  • داشتن پیاده به عنوان بازیکن بازی Possessing the Pawn as game player

  • Bind Axis Mapping Bind Axis Mapping

  • کنترل حرکت خودرو Car Movement Control

  • کنترل سرعت خودرو Car Speed Control

  • چرخش ماشین Car Turn

  • برخورد Collision

  • IsCarMoving IsCarMoving

  • خلاصه بخش Section Summary

C++ مبتدی و استفاده ترکیبی UE5 (بازی ساده رانندگی با ماشین) Beginner C++ and UE5 combined use (simple car driving game)

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • پروژه جدید و انتقال فایل ها New Project and files migration

  • ایجاد اولین کلاس C++ در Unreal Engine 5 Creating first C++ class in Unreal Engine 5

  • اجزای UE5 UE5 Components

  • آشنایی با کدهای داخل کلاس Pawn Introduction to the code inside Pawn class

  • اعلامیه پیش رو Forward Declaration

  • جزء کپسول Capsule Component

  • جزء مش استاتیک Static Mesh Component

  • دارایی UPROPERTY

  • اجزای بازوی فنری و دوربین Spring Arm and Camera Components

  • داشتن پیاده به عنوان بازیکن بازی Possessing the Pawn as game player

  • Bind Axis Mapping Bind Axis Mapping

  • کنترل حرکت خودرو Car Movement Control

  • کنترل سرعت خودرو Car Speed Control

  • چرخش ماشین Car Turn

  • برخورد Collision

  • IsCarMoving IsCarMoving

  • خلاصه بخش Section Summary

ایجاد نقشه بازی Creating game map

  • ایجاد یک سطح خالی و چراغ Creating an empty level and lights

  • ایجاد نقشه Creating the map

  • نمای کلی نقشه شهر City map overview

ایجاد نقشه بازی Creating game map

  • ایجاد یک سطح خالی و چراغ Creating an empty level and lights

  • ایجاد نقشه Creating the map

  • نمای کلی نقشه شهر City map overview

تیرانداز شروع کننده بازی Shooter Game Starter

  • نمای کلی بخش Section overview

  • راه اندازی بازی Game Setup

  • حرکت شخصیت Character Movement

  • بازو و دوربین بهار Spring Arm and Camera

  • طرح انیمیشن Animation Blueprint

  • انیمیشن فضای ترکیبی Animation Blend Space

  • سرعت جنبش Movement Speed

  • کلاس تفنگ و تخم ریزی آن Gun Class and Spawning it

  • اتصال به سوکت Attaching to Socket

  • شلیک Shoot

  • اثر ذرات Particle Effect

  • LineTraceByChannel LineTraceByChannel

  • جلوه های تفنگ Gun Effects

  • ارسال و دریافت خسارت Sending and Receiving Damage

  • کشتن شخصیت Killing the Character

  • خلاصه بخش Section Summary

تیرانداز شروع کننده بازی Shooter Game Starter

  • نمای کلی بخش Section overview

  • راه اندازی بازی Game Setup

  • حرکت شخصیت Character Movement

  • بازو و دوربین بهار Spring Arm and Camera

  • طرح انیمیشن Animation Blueprint

  • انیمیشن فضای ترکیبی Animation Blend Space

  • سرعت جنبش Movement Speed

  • کلاس تفنگ و تخم ریزی آن Gun Class and Spawning it

  • اتصال به سوکت Attaching to Socket

  • شلیک Shoot

  • اثر ذرات Particle Effect

  • LineTraceByChannel LineTraceByChannel

  • جلوه های تفنگ Gun Effects

  • ارسال و دریافت خسارت Sending and Receiving Damage

  • کشتن شخصیت Killing the Character

  • خلاصه بخش Section Summary

بازی هوش مصنوعی Game AI

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • کنترلر هوش مصنوعی AI Controller

  • تابع MoveToActor MoveToActor Function

  • تابع LineOfSightTo LineOfSightTo function

  • پلیس هوش مصنوعی AI Police

  • شخصیت دشمن را نابود کنید Destroy Enemy Character

  • درخت رفتار Behavior Tree

  • BT_Decorators BT_Decorators

  • شلیک BT سفارشی Custom BT Shoot

  • FCollisionQueryParams FCollisionQueryParams

  • خلاصه بخش Section Summary

بازی هوش مصنوعی Game AI

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • کنترلر هوش مصنوعی AI Controller

  • تابع MoveToActor MoveToActor Function

  • تابع LineOfSightTo LineOfSightTo function

  • پلیس هوش مصنوعی AI Police

  • شخصیت دشمن را نابود کنید Destroy Enemy Character

  • درخت رفتار Behavior Tree

  • BT_Decorators BT_Decorators

  • شلیک BT سفارشی Custom BT Shoot

  • FCollisionQueryParams FCollisionQueryParams

  • خلاصه بخش Section Summary

جزئیات بازی Game Details

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • جلوه های صوتی Sound Effects

  • GameModeBase GameModeBase

  • PlayerController PlayerController

  • ویجت LoserScreen LoserScreen Widget

  • بازی HUD Game HUD

  • Healthbar Healthbar

  • میدان دید دوربین Field Of View Of Camera

  • ماشین حالت انیمیشن Animation State Machine

  • نوار سلامت دشمن Enemy Health bar

  • خلاصه بخش Section Summary

جزئیات بازی Game Details

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • جلوه های صوتی Sound Effects

  • GameModeBase GameModeBase

  • PlayerController PlayerController

  • ویجت LoserScreen LoserScreen Widget

  • بازی HUD Game HUD

  • Healthbar Healthbar

  • میدان دید دوربین Field Of View Of Camera

  • ماشین حالت انیمیشن Animation State Machine

  • نوار سلامت دشمن Enemy Health bar

  • خلاصه بخش Section Summary

سیستم هوش مصنوعی پیشرفته Advance AI System

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • راه اندازی افراد هوش مصنوعی AI People setup

  • کنترلر هوش مصنوعی AI People Controller

  • مرگ افراد هوش مصنوعی AI People Death

  • جزئیات افراد هوش مصنوعی AI People Details

  • کنترلر ماشین هوش مصنوعی AI Car Controller

  • راه اندازی ماشین Car Setup

  • انفجار ماشین Car Explosion

  • تخم ریزی ماشین منفجر شده Spawning Exploded Car

  • رانندگی ماشین Driving Car

  • پلیس هوش مصنوعی قوی Strong AI Police

  • خلاصه بخش Section Summary

سیستم هوش مصنوعی پیشرفته Advance AI System

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • راه اندازی افراد هوش مصنوعی AI People setup

  • کنترلر هوش مصنوعی AI People Controller

  • مرگ افراد هوش مصنوعی AI People Death

  • جزئیات افراد هوش مصنوعی AI People Details

  • کنترلر ماشین هوش مصنوعی AI Car Controller

  • راه اندازی ماشین Car Setup

  • انفجار ماشین Car Explosion

  • تخم ریزی ماشین منفجر شده Spawning Exploded Car

  • رانندگی ماشین Driving Car

  • پلیس هوش مصنوعی قوی Strong AI Police

  • خلاصه بخش Section Summary

نهایی Final

  • پروژه را نهایی کنید Finalize the project

نهایی Final

  • پروژه را نهایی کنید Finalize the project

پرسش و پاسخ Q&A

  • به جای بازیکن به بازیگر دیگری بروید Move to a different actor instead of the player

پرسش و پاسخ Q&A

  • به جای بازیکن به بازیگر دیگری بروید Move to a different actor instead of the player

نمایش نظرات

آموزش سیستم هوش مصنوعی در Unreal Engine 5 و C++، مبتدی تا پیشرفت
جزییات دوره
22 hours
124
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,078
4.5 از 5
ندارد
دارد
دارد
Rahmat Md
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rahmat Md Rahmat Md

توسعه دهنده بازی ویدیویی (Unreal Engine و C++)