آموزش طراحی تبلیغات با Cinema 4D

Designing a Promo with Cinema 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با Rob Garrott در CINEMA 4D: Designing a Promo همراه شوید زیرا او نحوه ایجاد یک ویدیوی تبلیغاتی 15 ثانیه ای را که به نظر می رسد و مانند یک تبلیغات حرفه ای است ، نشان می دهد. بیاموزید که چگونه از ترکیبی از CINEMA 4D ، After Effects ، Photoshop و Illustrator برای رفتن از مفهومی به اسکریپت به صفحه دیگر ، ایجاد طرح ، افزودن انیمیشن و ارائه تبلیغات نهایی استفاده کنید. این دوره بر روی تکنیک های دنیای واقعی متمرکز است ، و در نهایت یک محصول قابل استفاده و نهایی به اوج خود می رسد. فایل های ورزش همراه این دوره است.
موضوعات شامل:
  • برنامه ریزی پروژه ، پوشش اسکریپت و نقشه های اولیه
  • استفاده از آثار هنری دستی در After Effects برای زمان بندی انیمیشن
  • ایجاد عناصر متن و آرم
  • متحرک سازی دوربین
  • تکنیک های مدل سازی ارگانیک
  • تقلب در مدل ها برای انیمیشن
  • تنظیم دقیق زمان انیمیشن
  • افزودن بافت های واقع گرایانه
  • تکنیک های روشنایی و سایه زنی
  • ارائه و ساخت انیمیشن تمام شده

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Welcome

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Using the exercise files

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Overview of the project template

1. برنامه ریزی یک پروژه 1. Planning a Project

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Creative brief

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Sketches and script

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Understanding the graphic animation process

2. انیمیشن: زمان بندی انیمیشن 2. Animatics: Timing Out an Animation

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Understanding the animatic process

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Importing sketches into After Effects

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Timing out the animation

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Adding onscreen timecode for reference

3. ایجاد عناصر فیلمبرداری برای قرار دادن خشن 3. Creating Cameramatic Elements for Rough Placement

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Creating text and logo elements in Adobe Illustrator

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Importing Illustrator elements into Cinema 4D

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Creating guide planes for modeling a rough shark

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Creating a rough shark model

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Preparing a dummy rig using a Spline Wrap object

4. فیلمبرداری: مسدود کردن در انیمیشن خشن 4. Cameramatics: Blocking in Rough Animation

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Setting up a project file for the cameramatic

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Animating the rough shark using the Spline Wrap object

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Animating the camera

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Duplicating an animated rough model to create a school of sharks

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Creating a preview movie and importing it into After Effects

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Assembling the cameramatic

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Fine-tuning the cameramatic timing

5. مدل سازی یک کوسه 5. Modeling a Shark

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Preparing for the modeling process

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Outlining the shapes using the Knife tool

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Creating the mouth using the Extrude tool

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Adding eyes using the Symmetry object

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Creating fins using the Extrude tool

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Creating the tail and dorsal fins using the Extrude tool

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Creating gums using the Symmetry object

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Creating teeth and finalizing the model

6. ساخت مدل برای انیمیشن 6. Rigging the Model for Animation

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Understanding the rigging process

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Opening the shark mouth using the Morph tag

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Using XPresso to link the jaw to the Morph animation

7. ساختن مدل 7. Texturing the Model

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Using BodyPaint to prepare the model for texturing

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Applying color to the shark using BodyPaint

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Giving the shark character by painting in the diffusion channel

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Roughing the surface using the bump channel

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Texturing the eyes

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Texturing the teeth and gums

8. ایجاد انیمیشن نهایی 8. Creating the Final Animation

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Replacing the rough shark model in the intro shot with the finished model

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Replacing the rough shark model in the transition shot

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Replacing the rough shark model in the hero shot

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Replacing the rough shark model in the end page shot

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Updating the cameramatic with the final animation

9. روشنایی و سایه زنی 9. Lighting and Shading

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Creating an underwater look using Global Illumination and atmosphere

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Lighting the objects and creating shadows

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Shading the text using materials

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Creating a reflective floor for the underwater scene

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Lighting shot 1: Copying and pasting a lighting setup from another project

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Lighting shot 2: Pasting a lighting setup and making adjustments

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Lighting shot 4: Separate elements in a shot (the shark)

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Lighting shot 4: Separate elements in a shot (the text)

10. ارائه به دنبال اثرات 10. Rendering for After Effects

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Preparing shot 1 for rendering to After Effects

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Preparing shot 2 for rendering by saving and using render presets

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Preparing shot 3 for rendering

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Setting up shot 4 to render in two passes

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Performing a preflight check to ensure clips are ready to render

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Batch-rendering

11. آهنگسازی در اثرات بعدی 11. Compositing in After Effects

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Importing assets and setting up the After Effects project for final compositing

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ The intro shot: Using Photoshop elements and noise effects to add atmosphere

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ The intro shot: Compositing in stock video footage to add character

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ The intro shot: Adding text elements to the composite

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ The hero shot: Controlling the look using precomps

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ The hero shot: Using stock video footage to add character

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ The end page shot: Combining multiple passes to form a final composite shot

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ The end page shot: Adding text elements to the composite

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Compositing the transition shots

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Assembling the final composition

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Adding the final audio to the composition and rendering

نتیجه Conclusion

  • آیا واقعاً سیاه و سفید است؟ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش طراحی تبلیغات با Cinema 4D
جزییات دوره
7h 2m
70
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
75,248
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Rob Garrott
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rob Garrott Rob Garrott

Rob Garrott یک هنرمند ، مربی و مدیر محتوا در LinkedIn Learning یک گرافیست ویدئو و حرکت است. راب پیش از این به عنوان مدیر هنری ، انیماتور و سردبیر آژانسهای تبلیغاتی و شبکه های تلویزیونی مشغول به کار بود و سالها تجربه دست در کار در صنایع چاپ و پخش داشت. وی با استفاده از CINEMA 4D ، After Effects و Final Cut Pro بر روی خلاقیت ، طراحی ، ویرایش و انیمیشن متمرکز شد. وی پروژه های پخش را برای بسیاری از مارک های برتر طراحی و تولید کرده است ، همه چیز را از تبلیغات راهنمای تلویزیون دریافت می کند تا بسته های گرافیکی شبکه هوایی ، تبلیغات ، نمایش تلویزیونی و نوارهای فروش. علاوه بر این ، راب مدرس دانشکده هنر طراحی مرکز در پاسادنا ، کالیفرنیا ، جایی که به تدریس گرافیک حرکت سه بعدی ، آهنگسازی و طراحی حرکت می پرداخت.