آموزش Unity Medical تجسم: 02 انیمیشن و کدگذاری

Unity Medical Visualization: 02 Animation and Coding

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: وحدت فقط برای بازی ها نیست. از موتور قدرتمند سه بعدی می توان برای ایجاد دارایی های آموزشی استفاده کرد ، مانند تجسم پزشکی ارائه شده در این مجموعه سه بخشی: قلب انسان متحرک 3D. در دوره دوم این مجموعه ، مربی آلن تورن انیمیشن و کدگذاری را پوشش می دهد - عناصری که تجسم را زنده می کنند. بیاموزید که چگونه سلسله مراتب شی را تنظیم کنید ، کنترل های پخش را برای جریان خون ایجاد کنید ، انیمیشن های مورفی را برای شبیه سازی ضربان های قلب اضافه کنید و جداسازی های تعاملی با کد C # ایجاد کنید. به علاوه ، نحوه درج متن UI مانند پیام ها و پنجره های بازشو را برای حاشیه نویسی تجسم و کمک به یادگیری ، بیابید.
موضوعات شامل:
  • تنظیم سلسله مراتب شی
  • متحرک سازی کلیدهای فریم
  • کنترل پخش انیمیشن
  • ایجاد انیمیشن های مورف
  • افزودن پیام ها و پنجره های بازشو
  • ایجاد جداسازی های تعاملی با اسکریپت های C #

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • معرفی تجسم پزشکی Introducing medical visualization

1. تجسم جریان خون 1. Visualizing Blood Flow

  • تنظیم سلسله مراتب Setting up the hierarchy

  • شروع با انیمیشن های قاب اصلی Getting started with key frame animations

  • نهایی کردن انیمیشن فلش Finalizing the arrow animation

  • کنترل پخش انیمیشن Controlling animation playback

2. انیمیشن های مورف 2. Morph Animations

  • آماده سازی صحنه Scene preparation

  • متحرک کردن اعضای بدن Animating organ parts

  • ساخت توالی های جدا شده Building isolated sequences

  • تست انیمیشن انزوا Testing isolation animation

3. پیام ها و پاپ آپ 3. Messages and Pop-Ups

  • ایجاد یک کنترلر منفجر شده Creating an explode controller

  • اتصال UI به انفجارها Connecting the UI to explosions

  • تکمیل کنترل کننده منفجر Completing the explode controller

  • آزمایش و پالایش انفجارها Testing and refining explosions

4. پخش انیمیشن UI 4. UI Animation Playback

  • ایجاد یک کنترلر انزوا Creating an isolation controller

  • اتصال UI به انزوا Connecting the UI to isolations

  • انزوای کامل Complete isolations

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unity Medical تجسم: 02 انیمیشن و کدگذاری
جزییات دوره
1h 26m
17
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
798
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.