آموزش C ++: مباحث پیشرفته

C++: Advanced Topics

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آیا می خواهید درک خود را از C ++ تعمیق بخشید؟ در این دوره ، برخی از جنبه های پیچیده این زبان اصلی برنامه نویسی را از اشاره گرهای هوشمند گرفته تا معناشناسی حرکت دهید. مربی بیل وینمن با غواصی عمیق تر در موضوع کلاس ها و اشیا، از جمله وراثت کلاس شروع می کند. در مرحله بعدی ، Bill از اشاره گرهای هوشمند استفاده می کند ، که عملکرد یک اشاره گر را با تخصیص حافظه مدیریت شده فراهم می کند. وی همچنین شامل معانی معنای حرکتی ، از جمله اصطلاحات کپی و مبادله است. توابع لامبدا کار با کتابخانه آزمون واحد ؛ و ایجاد یک کتابخانه رشته ای سفارشی. هنگامی که دوره را به پایان می رساند ، بیل برنامه های کاربردی این مفاهیم را به اشتراک می گذارد ، به شما کمک می کند تا دریابید چگونه از مهارت های جدید خود در پروژه های C ++ خود استفاده کنید.
موضوعات شامل:
  • کلاسها و اشیا
  • سازندگان و عملگرهای تبدیل
  • وراثت کلاس
  • اشاره گرهای هوشمند
  • انتقال معناشناسی
  • نحو لامبدا
  • پیش پردازنده C
  • تست واحد
  • ساخت کتابخانه رشته ای سفارشی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • برنامه نویسی پیشرفته با C ++ Advanced programming with C++

1. کلاس ها و اشیاء 1. Classes and Objects

  • تعریف کلاس Defining a class

  • اعضای داده Data members

  • اعضای عملکرد Function members

  • سازندگان و ویرانگرها Constructors and destructors

  • سازندگان صریح Explicit constructors

  • نامهای نام Namespaces

  • اشاره گر خود مراجعه کننده Self-referencing pointer

  • بیش از حد اپراتور Operator overloads

  • اپراتورهای غیر عضو Non-member operators

  • اپراتورهای تبدیل Conversion operators

  • اپراتورهای افزایش و کاهش Increment and decrement operators

  • تخصیص حافظه شی Allocating object memory

  • مکانهای تزئینی Functors

  • مثال: کلمه Example: numword

2. وراثت کلاس 2. Class Inheritance

  • مروری بر وراثت Overview of inheritance

  • وراثت ساده Simple inheritance

  • دسترسی به کلاس پایه Accessing the base class

  • دوستی Friendship

  • وراثت چندگانه Multiple inheritance

  • پلی مورفیسم Polymorphism

3. نشانگرهای هوشمند 3. Smart Pointers

  • چرا نشانگرهای هوشمند Why smart pointers

  • نشانگر بی نظیر Unique pointer

  • نشانگر مشترک Shared pointer

  • اشاره گر ضعیف Weak pointer

  • با استفاده از یک حذف کننده سفارشی Using a custom deleter

  • انتخاب یک نشانگر هوشمند Choosing a smart pointer

4- معنایی را جابجا کنید 4. Move Semantics

  • معنای حرکت چیست What is move semantics

  • شناختن نرخها و نرخها Understanding lvalues and rvalues

  • استفاده از std :: move Using std::move

  • سازنده حرکت The move constructor

  • اپراتور واگذاری حرکت The move assignment operator

  • اصطلاح کپی و تعویض The copy-and-swap idiom

  • قانون پنج Rule of five

5- توابع لامبدا 5. Lambda Functions

  • نحو لامبدا Lambda syntax

  • اسیر می شود Captures

  • بره های چند شکل Polymorphic lambdas

6. پیش پردازنده C 6. The C Preprocessor

  • درباره پیش پردازنده About the preprocessor

  • ماکرو به عنوان ثابت Macros as constants

  • از جمله پرونده ها Including files

  • تدوین شرطی Conditional compilation

  • تعریف ماکرو Defining macros

  • شامل پرونده ها فقط یک بار Including files only once

7. تست های واحد 7. Unit Tests

  • اهمیت تست های واحد The importance of unit tests

  • کتابخانه آزمون واحد A unit test library

8. کتابخانه رشته های سفارشی 8. Custom String Library

  • چرا رشته های غیر STL؟ Why non-STL strings?

  • بررسی اجمالی BWString Overview of BWString

  • سازندگان Constructors

  • مدیریت حافظه Memory management

  • عملگرها Operators

  • روش های سودمند Utility methods

  • یافتن و جایگزین کردن Find and replace

  • تقسیم رشته ها Splitting strings

  • با استفاده از کتابخانه BWString Using the BWString library

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش C ++: مباحث پیشرفته
جزییات دوره
3h 15m
55
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
57,967
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Bill Weinman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Bill Weinman Bill Weinman

مدافع فن ، کارآفرین ، کارشناس برنامه نویسی بیل وینمن یک طرفدار فن آوری ، کارآفرین و متخصص در زبان های برنامه نویسی مانند C ++ و Python است.

بیل وینمن نویسنده چندین کتاب و دوره آنلاین در زمینه های فنی شبکه جهانی وب است. وی به دلیل توانایی خود در توضیح موضوعات پیچیده با اصطلاحات روشن و مختصر به شهرت رسیده است. آقای وینمن اولین رایانه خود را در سال 1973 ساخت و از آن زمان با تکنولوژی درگیر شد. او یک مشاوره موفق را تجربه کرده است ، یک تولید کننده رایانه بوده است و اخیراً ریاست یک شرکت میزبان را بر عهده داشته است. بیل ، یک گیتاریست تبحر ، هنگامی که در مورد کامپیوتر نمی نویسد ، موسیقی را اجرا و ضبط می کند. درباره بیل ، پروژه ها و موسیقی وی می توانید در http://bw.org/ اطلاعات کسب کنید.