آموزش توسعه/هنر بازی - یک بازی اکشن دو بعدی با Unity/C# ایجاد کنید

Game Development/Art - Create a 2D Action Game with Unity/C#

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: توسعه بازی و هنر/انیمیشن بازی. با استفاده از Unity 2018، C# و Ps/Gimp یک تیراندازی دو بعدی از بالا به پایین ایجاد کنید. یاد بگیرید که چگونه شخصیت های بازی 2 بعدی را طراحی و نقاشی کنید. با استفاده از Unity، انیمیشن های دو بعدی عالی ایجاد کنید. یک شخصیت بازیکن بسازید که بتواند در یک محیط حرکت کند و پرتابه شلیک کند. با استفاده از سی شارپ، رفتارهای جالب هوش مصنوعی را برای شخصیت های مختلف بازی دشمن برنامه ریزی کنید. کد یک تخمگذار موج دشمن قابل تنظیم. با استفاده از رفتارهای ماشین دولتی، یک مبارزه با رئیس چند مرحله ای ایجاد کنید. چندین سلاح و پاور آپ بسازید. با نحوه ایجاد منوهای اصلی عالی و رابط کاربری پاسخگو آشنا شوید. سیستم های ذرات حماسی و جلوه های صوتی ایجاد کنید. قادر به ساخت یک بازی کامل از A تا Z با استفاده از Unity، C# و برخی برنامه های دو بعدی مانند Ps یا Gimp باشید. و سپس آن محصول نهایی را در Itch io، Newgrounds یا Gamejolt منتشر کنید. پیش نیازها: یونیتی و چند برنامه دو بعدی مانند Ps، Gimp، SketchPad یا MS Paint را روی کامپیوتر خود نصب کنید. قبل از شروع این دوره باید اصول یونیتی را بدانید. مانند ذخیره صحنه ها، پیمایش در رابط، با استفاده از سه ابزار دستکاری اصلی (Translate، Rotate و Scale)، پیش ساخته ها را ایجاد کرده و اجزای داخل بازرس را اضافه و تغییر دهید. شما باید درک قوی از اصول C#، مانند ایجاد متغیرها، تغییر آن ها و فراخوانی توابع داشته باشید. میل شدید به یادگیری، سرگرمی و ایجاد بازی های عالی داشته باشید!

در این دوره آموزشی ساخت بازی، نحوه ایجاد یک بازی اکشن دو بعدی با کیفیت تجاری را با استفاده از Unity، C# و یک برنامه دو بعدی مانند Photoshop یا Gimp (هر ابزار ترسیم دو بعدی که روی رایانه خود نصب کرده اید) یاد خواهید گرفت.


در اینجا لیستی از موارد کلیدی است که با تماشای این دوره خواهید آموخت:

اول از همه، درک قوی‌تری از آنچه برای پایان دادن به یک بازی از A تا Z در یونیتی لازم است خواهید داشت!

می‌آموزید که چگونه کاراکترهای بازی دوبعدی را ترسیم و نقاشی کنید، سپس آن خلاقیت‌ها را در Unity وارد کنید، آنها را ریگ کنید و در نهایت انیمیشن‌های بازی مانند چرخه‌های اجرا، انیمیشن‌های حمله، انیمیشن‌های غیرفعال و غیره بسازید!

با نحوه ساختن شخصیت بازیکنی که می تواند در محیط حرکت کند و با برنامه نویسی در سی شارپ پرتاب کند، آشنا شوید!

کاراکترهای مختلف بازی دشمن را ایجاد کنید: یک هیولای غوغا که سریع به سمت بازیکن می دود و برای حمله به سمت او می پرد | یک نکرومانسر شبح وار که اسکلت های کوچک و شرور را احضار می کند که بازیکن را تعقیب می کنند | خفاش خطرناکی که گلوله های آتشین تیره را به سمت قهرمان بازی شلیک می کند!

با نحوه استفاده از رفتارهای ماشین حالت برای ایجاد یک باس فایت چند مرحله ای در Unity آشنا شوید!

چندین سلاح را بسازید که بازیکن بتواند آنها را تجهیز کرده و در برابر دشمنان مختلف بازی از آنها استفاده کند. و همچنین یک پیکاپ سلامت!

با استفاده از سیستم ذرات Unity و اسپرایت های دوبعدی جلوه های جذاب ایجاد کنید!

با استفاده از Audacity جلوه های صوتی سرگرم کننده ایجاد کنید و سپس آن را در داخل بازی خود پیاده سازی کنید!

شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک منوی اصلی زیبا با رابط کاربری متحرک پاسخگو بسازید!

انتقال صحنه های صاف را با استفاده از پانل های رابط کاربری و انیمیشن ها ایجاد کنید!

بازی تمام شده خود را در Itch io، Newgrounds یا Gamejolt منتشر کنید!


چرا از ما یاد بگیرید؟

من و برادرم این دوره آموزشی را ایجاد کردیم تا اشتیاق خود را برای ساخت بازی ها به اشتراک بگذاریم و به دیگران کمک کنیم تا دیدگاه های منحصر به فرد خود را زنده کنند!
ما به توسعه دهندگان مشتاق بازی آموزش داده ایم که چگونه از Unity، کد با زبان برنامه نویسی C# استفاده کنند. و هنر و انیمیشن بازی بسازید. آموزش های ما توسط هزاران نفر مشاهده شده است و بسیار محبوب هستند، هر روز ده ها توسعه دهنده از ما برای کمک به آنها در سفر توسعه دهنده بازی خود تشکر می کنند!

ما نه تنها تعداد زیادی آموزش ساخته ایم، بلکه تعداد زیادی بازی با استفاده از Unity، دو بعدی و سه بعدی ساخته ایم!
بنابراین می دانیم که ایجاد یک تجربه کامل و صیقلی از A تا Z چگونه است. ، و واقعاً می خواهم شما را با ابزار و دانش مناسب مجهز کنم تا بتوانید همین کار را انجام دهید!








سرفصل ها و درس ها

نحوه استفاده از این دوره HOW TO USE THIS COURSE

  • معرفی دوره Course introduction

  • نحوه استفاده از این دوره How to Use This Course

  • نحوه استفاده از لینک های این دوره How to Use this Course Links

  • بازی های ساخته شده توسط دانش آموزان دیگر Games Made by other Students

ایجاد شخصیت بازی بازیکن CREATING THE PLAYER GAME CHARACTER

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • ترسیم شخصیت بازیکن Sketching the Player Character

  • نقاشی شخصیت بازیکن Painting the Player Character

  • وارد کردن کاراکتر در وحدت Importing the Character in Unity

  • ایجاد دکل شخصیت Creating the Character's Rig

  • مقدمه ای بر ابزارهای انیمیشن Unity Introduction to Unity's Animation Tools

  • ایجاد انیمیشن های بازیکن Creating the Player's Animations

  • برنامه نویسی حرکت بازیکن Programming the Player's Movement

  • ایجاد انتقال انیمیشن Creating the Animation Transitions

  • ساخت سلاح بازیکن Creating the Player's Weapon

  • چرخش سلاح The Weapon's Rotation

  • پرتابه های تیراندازی Shooting Projectiles

  • ایجاد اثر ذرات پرتابه Creating the Projectile's Particle Effect

  • ساخت اسکریپت دنبال کردن دوربین Making the Camera Follow Script

ایجاد دشمنان CREATING THE ENEMIES

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • ترسیم و متحرک سازی دشمن غوغا Drawing and Animating the Melee Enemy

  • راه اندازی کلاس دشمن Setting up the Enemy Class

  • برنامه نویسی Melee Enemy Programming the Melee Enemy

  • طراحی و متحرک سازی احضار کننده Drawing and Animating the Summoner

  • برنامه نویسی Summoner Programming the Summoner

  • ترسیم و متحرک سازی دشمن دور افتاده Drawing and Animating the Ranged Enemy

  • برنامه نویسی Ranged Enemy Programming the Ranged Enemy

  • ساخت تخمگذار موج Making a Wave Spawner

سلاح‌ها و وانت‌های بهداشتی بیشتر MORE WEAPONS & HEALTH PICKUPS

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • ساخت سلاح ها و پرتابه های بیشتر Creating More Weapons and Projectiles

  • قطره های دشمن Enemy Drops

  • ایجاد رابط کاربری سلامت بخش 1 Creating Health UI Part 1

  • ایجاد رابط کاربری Health بخش 2 Creating Health UI Part 2

  • ایجاد پیکاپ های سلامت Creating Health Pickups

ایجاد شخصیت رئیس CREATING THE BOSS CHARACTER

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • طراحی و متحرک سازی رئیس قسمت 1 Drawing and Animating the Boss Part 1

  • طراحی و متحرک سازی رئیس قسمت 2 Drawing and Animating the Boss Part 2

  • برنامه نویسی رئیس قسمت 1 Programming the Boss Part 1

  • برنامه نویسی رئیس قسمت 2 Programming the Boss Part 2

  • اهمیت Playtesting The Importance of Playtesting

اضافه کردن جزئیات و پرداخت به بازی ما ADDING DETAILS AND POLISH TO OUR GAME

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • ایجاد جلوه های ذرات Creating Particle Effects

  • اضافه کردن لرزش صفحه و پانل آسیب دیده Adding Screen Shake and a Hurt Panel

  • ایجاد یک مکان نما سفارشی جالب Creating a Cool Custom Cursor

  • ایجاد جلوه های صوتی Creating Sound Effects

  • پیاده سازی جلوه های صوتی Implementing the Sound Effects

  • ایجاد نوار سلامتی برای رئیس Creating a Health Bar for the Boss

ساختن منوی اصلی و صحنه برد و باخت MAKING A MAIN MENU & A WIN AND LOSE SCENE

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • ایجاد منوی اصلی Creating the Main Menu

  • ایجاد تغییرات صحنه Making Scene Transitions

  • ایجاد صحنه برد و باخت Creating the Win and Lose Scenes

در حال اتمام FINISHING UP

  • انتشار بازی خود در Itch.Io Publishing your Game on Itch.Io

  • سخنرانی پاداش: بعد چه؟ Bonus Lecture : What next ?

نمایش نظرات

آموزش توسعه/هنر بازی - یک بازی اکشن دو بعدی با Unity/C# ایجاد کنید
جزییات دوره
5 hours
52
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
12,789
4.6 از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Noa Calice (aka Blackthornprod) Noa Calice (aka Blackthornprod)

توسعه دهنده بازی مستقل/مربی/یوتیوبر