آموزش وحدت: ادغام GPS و نقاط مورد علاقه

Unity: Integrating GPS and Points of Interest

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: داده های جغرافیایی در قلب بسیاری از کارهای واقعیت افزوده در مقیاس بزرگ وجود دارد ، اما افزودن آنها به پروژه ها ظرافت دارد. در این دوره عملی ، مربی Diego Herrera روند کار را بیان می کند و به مبتدیان نحوه استفاده از GPS در داخل برنامه های Android و iOS را نشان می دهد. در طول دوره ، Diego جزئیات نحوه بارگیری اطلاعات از Google Places API و پردازش کد JSON را با موفقیت در Unity بیان می کند. بیاموزید که چگونه یک دوربین واقعیت افزوده راه اندازی کنید ، و همچنین چگونه می توانید یک برنامه کاملاً کاربردی بسازید که بتواند نتایج را بر اساس فاصله مرتب کند.
موضوعات شامل:
  • راه اندازی دوربین AR
  • ساخت یک منوی پیمایشی
  • ایجاد یک کنترل کننده صحنه
  • استفاده از Unity برای بارگذاری داده ها از URL وب سایت
  • کد بازسازی
  • جمع آوری یک شی object مجازی با داده های JSON
  • محاسبه مسافت با استفاده از GPS
  • مرتب سازی نتایج

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • یاد بگیرید که چگونه از GPS با Android و iOS استفاده کنید Learn how to use GPS with Android and iOS

  • نصب و راه اندازی Installation

1. ایجاد یک دوربین مجازی با GPS روی صفحه 1. Creating a Virtual Camera With On-Screen GPS

  • دوربین واقعیت افزوده راه اندازی شده است Augmented reality camera set up

  • معرفی خدمات GPS و موقعیت مکانی Introducing GPS and location services

  • یک حفره بینایی GU بصری ایجاد کنید Create a visual GUI placeholder

  • آماده سازی پروژه برای صادرات Preparing the project for export

  • نصب iOS iOS installation

  • نصب آندروید Android installation

2. برنامه مکان مکان یاب واقعی من در Google Places 2. My Place Finder Real Google Places App

  • ایجاد یک حساب زنده Google Cloud Creating a Google Cloud live account

  • دکمه های برنامه و صفحه برنامه پیمایش برنامه App layout and scrolling menu buttons

  • راه اندازی پروژه Project setup

  • یک کنترلر صحنه ایجاد کنید Create a scene controller

  • کلاس GPS را به برنامه یاب مکان وصل کنید Connect the GPS class to the place finder app

  • بارگیری داده ها از آدرس اینترنتی وب سایت ، قسمت 1 از داخل یونیتی Load data from a website URL, part 1 from inside Unity

  • بارگیری داده ها از آدرس URL وب سایت از داخل یونیت ، قسمت 2 Load data from a website URL from inside Unity, part 2

  • کد Refactor برای بهبود کارایی Refactor code to improve functionality

  • کد JSON را از یک URL پردازش کنید Process the JSON code from a URL

  • یک شیء مجازی را با داده های JSON جمع کنید Populate a virtual object with JSON data

  • از نامهای واقعی در prefabs استفاده کنید Use the real names on prefabs

  • فاصله را با استفاده از GPS محاسبه کنید Calculate distance using GPS

  • شنوندگان دکمه پویا ، قسمت 1 Dynamic button listeners, part 1

  • شنوندگان دکمه پویا ، قسمت 2 Dynamic button listeners, part 2

  • نتایج مرتب سازی بر اساس نزدیکترین اول ، قسمت 1 Sort results by nearest first, part 1

  • نتایج مرتب سازی بر اساس نزدیکترین اول ، قسمت 2 Sort results by nearest first, part 2

  • نتایج مرتب سازی بر اساس نزدیکترین اول ، قسمت 3 Sort results by nearest first, part 3

نتیجه Conclusion

  • الهام بخش برای پروژه های آینده شما Inspiration for your future projects

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش وحدت: ادغام GPS و نقاط مورد علاقه
جزییات دوره
3h 57m
27
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
4,748
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Diego Herrera
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Diego Herrera Diego Herrera

توسعه دهنده یونیتی و واقعیت افزوده

سلام، من دیگو هستم. من به مدت 16 سال در انگلستان مالک یک آژانس دیجیتال بودم، قبل از اینکه اخیراً به اسپانیا نقل مکان کنم و مسیر خود را تغییر دهم. تجربه من مجموعه ای از زبان های برنامه نویسی را پوشش می دهد و علاقه زیادی به فناوری جدید در زمینه دیجیتال دارم. من توسعه را در سال 2002 شروع کردم و شخصاً در زمینه های متعددی از جمله وب، توسعه برنامه، نرم افزار چند زبانه و سه بعدی کار کرده ام. من همچنین فناوری در انتظار ثبت اختراع را برای نرم افزار ایجاد شده برای خدمات بهداشت ملی بریتانیا (NHS) به ویژه خدمات آمبولانس ملی منتشر کرده ام. در طول زمان خود، کارکنان داخلی و خارجی را آموزش داده ام که به شرکت های مختلف در آموزش نرم افزار مورد نیاز خود کمک می کنند.

من اکنون وقت خود را صرف توسعه برنامه های سه بعدی، برنامه های واقعیت افزوده و آموزش دادن به دیگران برای انجام همین کار می کنم. در اوقات فراغت از عکاسی و ویرایش ویدیو لذت می برم.

به راحتی از طریق توییتر تحت نام مستعار DiegoHerreraUK با من تماس گرفته می شود، در صورت تمایل از من سؤال بپرسید و من تمام تلاش خود را برای کمک به من انجام خواهم داد.