آموزش طراحی و ساخت یک بازی تیرانداز ریلی هیجان انگیز در یونیتی

Design and Build a Thrilling Rail Shooter Game in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آماده ای برای یادگیری نحوه ایجاد یک بازی تیراندازی ریلی   هیجان انگیز   که بازیکنان را ساعت ها درگیر خود نگه می دارد؟ در این دوره هیجان انگیز به ما بپیوندید که در آن به شما یاد می دهیم که چگونه یک بازی شبیه   Virtua Cop   و   House of the Dead بسازید. سری از ابتدا با استفاده از Unity.

در طول دوره، با برنامه نویسی شی گرا آشنا خواهید شد و درک بهتری از C# API Unity خواهید داشت. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه تمام دارایی های مورد نیاز پروژه را به صورت رایگان از فروشگاه دارایی Unity دانلود کنید، و پیوندهایی به این دارایی ها در سخنرانی ها ارائه خواهیم کرد.

اما این تازه شروع است. ما به مفاهیم پیشرفته ای مانند   ارث بری   و   رابط،   رویدادها   برای آزاد می پردازیم جفت کردن،   مسیر مسیر   برای حرکت دوربین، و   پس پردازش   برای افزایش جذابیت بصری بازی شما.

این دوره برای دانش‌آموزان سطح متوسط ​​با دانش پایه C# API یونیتی طراحی شده است، اما هر کسی که می‌خواهد نحوه ساخت بازی را یاد بگیرد، می‌تواند به آن بپیوندد. چه یک توسعه‌دهنده بازی مستقل باشید، چه یک حرفه‌ای با تجربه، یا فقط یک علاقه‌مند به بازی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت بازی هستید، این دوره برای شما مناسب است.

پس چرا صبر کنیم؟ اکنون ثبت نام کنید و یاد بگیرید که چگونه یک بازی تیراندازی راه آهن بسازید که بازیکنان را برای کسب اطلاعات بیشتر برمی گرداند!

آنچه در مورد این دوره می گویند:

اندرو نیومن -   "در نیمه راه، و من واقعاً از کار کردن با این آموزش بسیار خوشحال شدم و بین آنچه که آموزش داده می شود و آنچه که می توانم هماهنگی 1:1 مشاهده کردم. به زودی به پایان می رسد!"

برایان کول -   "دوره بسیار عالی. بسیاری از ایده ها و نکات جدید که در دوره های مبتدی مانند برنامه های افزودنی نمی بینید. من به خصوص روش بسیار انعطاف پذیری که او سیستم صوتی را پیاده سازی می کند را دوست دارم."

مایکل -   "عالی. دوره دوم را با مربی عالی گذراندم."

آنچه یاد خواهید گرفت

  • با استفاده از Unity یک بازی کامل تیراندازی ریلی شبیه به Virtua Cop و House of the Dead ایجاد کنید
  • برنامه نویسی شی گرا (رابط ارثی)
  • استفاده از رویدادها برای ارتباط بین اسکریپت ها
  • شیء قابل اسکریپت برای ایجاد داده های سلاح سفارشی
  • مسیری را برای حرکت دوربین تعریف کنید
  • استفاده از پردازش را برای بهبود ظاهر بازی ارسال کنید
  • تنظیمات میکسر مدیریت صدا

این دوره برای چه کسانی است:

  • توسعه دهنده Unity Intermediate

الزامات

  • Unity 3D بر روی رایانه شخصی شما نصب شده است (نسخه 2019 ترجیح داده می شود)
  • اراده قوی برای یادگیری ساخت بازی
  • درک اولیه Unity C# API

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 18 امتیاز مدیر بازی و زندگی 18 Game Manager Score and Lives

  • تایمر 28 UI 28 UI Timer

  • 38 بهینه سازی گردش کار صوتی 38 Optimizing Audio Workflow

  • 09 Enemy Movement Fix and Hit Animation 09 Enemy Movement Fix and Hit Animation

  • 21 حمله دشمن تصویری 21 Enemy Attack Visual

  • 17 ایالت مدیر بازی 17 Game Manager States

  • 44 منوی عنوان صحنه 44 Title Menu Scene

  • رفع اشکال محاسبه 40 شات 40 Shots Calculation Bug Fix

  • 16 برنامه افزودنی اقدام تاخیری 16 Delay Action Extensions

  • 36 راه اندازی پخش کننده صوتی 36 Audio Player Setup

  • 37 ویرایشگر سفارشی Audio Getter 37 Audio Getter Custom Editor

  • 05 مکانیزم تیراندازی پایه 05 Basic Shooting Mechanism

  • 04 ایجاد Shoot Out Point 04 Creating Shoot Out Point

  • 06 راه اندازی اولیه دشمن 06 Initial Enemy Setup

  • 22 بازیکن آسیب FX 22 Player Damage FX

  • 32 نشانگر سفارشی ماوس 32 Custom Mouse Cursor

  • 10 افکت اصلی ضربه 10 Basic Hit Effects

  • 14 وانت سلاح 14 Weapon Pickup

  • 25 بازی آمار 25 Game Play Statistic

  • 13 سلاح سفارشی 13 Custom Weapon

  • 46 بازی را بسازید! 46 Build the Game!

  • 24 راه اندازی تایمر منطقه 24 Area Timer Setup

  • 12 لوازم انفجاری 12 Exploding Props

  • 35 راه اندازی کتابخانه صوتی 35 Audio Library Setup

  • 34 رفع قسمت بالای بدن دشمن 34 Enemy Upper Body Fix

  • 31 رفع اشکال قسمت 1 31 Bug Fixes part 1

  • 26 UI Health Bar 26 UI Health Bar

  • 33 توسعه ظاهر 33 Looks Development

  • 08 اسکریپت انیمیشن های دشمن 08 Enemy Animations Scripting

  • 20 سیستم حمله دشمن 20 Enemy Attack System

  • 07 آماده سازی انیمیشن های دشمن 07 Enemy Animations Preparations

  • 42 تنظیم مکث و صدا 42 Pause & Volume Setting

  • 19 تصویری وانت سلاح 19 Weapon Pickup Visual

  • 23 راه اندازی گروگان 23 Hostage Setup

  • 15 سلاح FX 15 Weapon FX

  • 29 UI گروگان کشته شد 29 UI Hostage Killed

  • 02 مدلسازی محیط 02 Environment Modelling

  • معرفی دوره Course Introduction

  • 41 محاسبه رتبه 41 Rank Calculation

  • 03 جنبش مسیر دوربین 03 Camera Path Movement

  • 30 UI Intro و End Screen 30 UI Intro and End Screen

  • 45 منوی عنوان ادامه دارد 45 Title Menu Continued

  • 27 UI Weapon HUD 27 UI Weapon HUD

  • 39 استفاده از Sound FX 39 Applying Sound FX

  • 11 افکت ضربه دشمن 11 Enemy Hit Effects

  • 43 Player Dead Setup 43 Player Dead Setup

  • رفع اشکال منطقه 47 47 Area Cleared Bug Fixing

  • 01 راه اندازی پروژه 01 Project Setup

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش طراحی و ساخت یک بازی تیرانداز ریلی هیجان انگیز در یونیتی
جزییات دوره
8h 58m
48
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
1
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Romi Fauzi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Romi Fauzi Romi Fauzi

توسعه دهنده بازی، 3D Artist و VFX Artist

سلام، من رومی هستم، یک هنرمند سه بعدی و سازنده بازی خودآموز با بیش از 10 سال تجربه در این صنعت.