آموزش مبانی برنامه نویسی: طراحی شی گرا

Programming Foundations: Object-Oriented Design

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: همه نرم افزارهای خوب با یک طراحی عالی شروع می شوند. طراحی شی گرا به توسعه دهندگان کمک می کند تا قبل از نوشتن یک خط کد ، برنامه ها را برنامه ریزی کرده و ایده ها را به اجزای قابل استفاده مجدد و قابل نگهداری تقسیم کنند. این دوره بر روی مفاهیم بنیادی متمرکز است ، و آنها را به روشی سرگرم کننده و تعاملی آموزش می دهد تا به شما در پیشرفت سریع مهارت های خود کمک کند. تیم برچسب اولیویا و بارون استون شما را با مفاهیم و مفاهیمی - اشیا، ، کلاس ها ، انتزاع ، وراثت و موارد دیگر - آشنا می کنند که برای شروع به آن نیاز دارید. سپس آنها نشان می دهند که چگونه شرایط لازم را برای یک برنامه در نظر بگیرند ، موارد استفاده را مشخص کنند و کلاسها را با استفاده از زبان جهانی مدل سازی (UML) ترسیم کنند. سپس می توان با استفاده از یکی از زبانهای معروف برنامه نویسی شی گرا ، مانند Java ، C # ، Ruby یا Python ، طرح نهایی را به کد تبدیل کرد.
موضوعات شامل:
  • مبانی شی گرا: اشیا، ، کلاسها و موارد دیگر
  • کپسوله سازی
  • وراثت
  • تعریف الزامات
  • شناسایی موارد استفاده ، بازیگران و سناریوها
  • مدل سازی دامنه
  • شناسایی مسئولیت ها و روابط طبقاتی
  • ایجاد نمودارهای کلاس
  • استفاده از کلاسهای انتزاعی
  • کار با ارث
  • در حال توسعه نرم افزار با اصول طراحی شی گرا

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • اصول طراحی شی گرا را بیاموزید Learn object-oriented design principles

  • آنچه باید بدانید What you should know

مقدمه 1. Object-Oriented Fundamentals

  • تفکر شی گرا Object-oriented thinking

  • اشیاء Objects

  • کلاس ها Classes

  • انتزاع - مفهوم - برداشت Abstraction

  • کپسوله سازی Encapsulation

  • وراثت Inheritance

  • پلی مورفیسم Polymorphism

  • تجزیه و تحلیل ، طراحی و برنامه نویسی Analysis, design, and programming

  • زبان مدل سازی یکپارچه (UML) Unified modeling language (UML)

مقدمه 2. Requirements

  • تعریف الزامات Defining requirements

  • FURPS + مورد نیاز FURPS+ requirements

  • چالش: مورد نیاز Jukebox Challenge: Jukebox requirements

  • راه حل: مورد نیاز Jukebox Solution: Jukebox requirements

مقدمه 3. Use Cases and User Stories

  • از موارد استفاده کنید Use cases

  • شناسایی بازیگران Identifying the actors

  • شناسایی سناریوها Identifying the scenarios

  • نمودار استفاده از موارد استفاده Diagramming use cases

  • داستانهای کاربر User stories

  • چالش: موارد استفاده Jukebox Challenge: Jukebox use cases

  • راه حل: موارد استفاده Jukebox Solution: Jukebox use cases

مقدمه 4. Domain Modeling

  • شناسایی اشیاء Identifying the objects

  • شناسایی روابط طبقاتی Identifying class relationships

  • مشخص کردن مسئولیتهای صنفی Identifying class responsibilities

  • کارتهای CRC CRC cards

  • چالش: مدل مفهومی Jukebox Challenge: Jukebox conceptual model

  • راه حل: مدل مفهومی Jukebox Solution: Jukebox conceptual model

مقدمه 5. Class Diagrams

  • ایجاد نمودار کلاس: ویژگی ها Creating class diagrams: Attributes

  • ایجاد نمودار کلاس: رفتارها Creating class diagrams: Behaviors

  • تبدیل نمودارهای کلاس به کد Converting class diagrams into code

  • کلاس های شروع به کار Instantiating classes

  • کلاس با سازنده های متعدد Class with multiple constructors

  • ویژگی ها و روش های استاتیک Static attributes and methods

  • چالش: نمودارهای کلاس Jukebox Challenge: Jukebox class diagrams

  • راه حل: نمودارهای کلاس Jukebox Solution: Jukebox class diagrams

مقدمه 6. Inheritance and Composition

  • شناسایی موقعیتهای ارث Identifying inheritance situations

  • با استفاده از ارث Using inheritance

  • کلاس های انتزاعی و بتن Abstract and concrete classes

  • رابط ها Interfaces

  • تجمع Aggregation

  • ترکیب بندی Composition

  • چالش: روابط کلاس Jukebox Challenge: Jukebox class relationships

  • راه حل: روابط کلاس Jukebox Solution: Jukebox class relationships

مقدمه 7. Software Development

  • پشتیبانی OOP به زبانهای مختلف OOP support in different languages

  • اصول توسعه عمومی General development principles

  • تست نرم افزار Software testing

  • الگوهای طراحی Design patterns

مقدمه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مبانی برنامه نویسی: طراحی شی گرا
جزییات دوره
2h 40m
49
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
566,202
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Olivia Chiu Stone Olivia Chiu Stone

برنامه نویس ، مهندس اولیویا چیو یک برنامه نویس و مهندس است که همیشه علاقه به یادگیری نحوه کار همه چیز را داشته است.

اولیویا لیسانس خود را در رشته فیزیک مهندسی از دانشگاه کوئین و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه مک گیل دریافت کرد. پس از دانشگاه ، او چندین سال در LabVIEW و C # به عنوان توسعه دهنده در National Instruments برنامه نویسی کرد تا اینکه مدیر پروژه تیم توسعه NI VeriStand شود. خارج از کار ، اولیویا علاقه زیادی به آموزش و تشویق دانش آموزان دارد و وقت خود را به پرورش نسل بعدی مهندسان ما اختصاص می دهد.

Barron Stone Barron Stone

مهندس برق Barron Stone یک مهندس برق است که هم در سخت افزار دیجیتال سطح پایین و هم در نرم افزار سطح بالا تجربه کرده است.

وی لیسانس علوم مهندسی برق خود را از دانشگاه رایس و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی برق از نیروی هوایی بدست آورد. موسسه فناوری. او چندین سال را به عنوان مهندس برنامه های کاربردی و مهندس بازاریابی محصول در National Instruments گذراند و در آنجا محتوای بازاریابی و آموزشی را برای ابزارهای مدولار NI FlexRIO مستقر در FPGA توسعه داد. امروز ، بارون به عنوان یک افسر در نیروی هوایی ایالات متحده خدمت می کند.