نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش ، ما در مورد ایجاد ذرات مخرب و مدل های تکه تکه شدن یاد خواهیم گرفت. نرم افزار موردنیاز: 3ds Max 2012، thinkParticles، RayFire، FumeFX. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 53 از بین بردن دارایی های خود با تفکر ذرات در 3ds Max 1 ساعت و 26 دقیقه 53 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
از بین بردن دارایی های خود با تفکر ذرات در 3ds Max
Destroying Your Assets with thinkingParticles in 3ds Max
-
معرفی سریع تفکر ذرات
Quick Introduction to thinkingParticles
-
ذرات ساطع کننده
Emitting Particles
-
تبدیل اشیا into به تفکر ذرات
Transforming Objects into thinkingParticles
-
سازماندهی گردش کار
Organizing the Workflow
-
مقدمه ای بر VolumeBreaker
Introduction to VolumeBreaker
-
تکه تکه شدن با RayFire
Fragmenting with RayFire
-
تبدیل شخصیت ها به تفکر ذرات
Transforming Characters into thinkingParticles
-
افزودن نیروها
Adding Forces
-
افزودن آوار
Adding Debris
-
افزودن بقایای کوچک تر
Adding Smaller Debris
-
ایجاد ذرات گرد و غبار
Creating Dust Particles
-
شبیه سازی گرد و غبار با FumeFX
Simulating the Dust with FumeFX
-
افزودن مواد
Adding Materials
-
پایان دادن به لمس ها و تصفیه ها
Finishing Touches and Refinement
نمایش نظرات