آموزش تئوری موسیقی برای تولیدکنندگان موسیقی الکترونیک، قسمت اول

Music Theory for Electronic Music Producers, Part 1

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

کلاسی طراحی شده برای نوازندگان الکترونیکی که می خواهند آهنگ های خود را به سطح بعدی برسانند. در این کلاس، ما بر یادگیری نحوه سازماندهی آهنگ ها و ریتم ها برای ساختن ملودی ها و هارمونی های پویا و جالب تمرکز خواهیم کرد. هیچ تجربه ای در زمینه تئوری موسیقی لازم نیست. نواختن ساز و خواندن موسیقی نیز ضروری نیست. ما بر نحوه استفاده از DAW به عنوان ابزار خود برای ایجاد با آن تمرکز خواهیم کرد.

سه پروژه در این کلاس وجود دارد که می‌توانید انجام دهید - هر کدام مربوط به بخشی از کلاس است، بنابراین لطفاً آن پروژه‌ها را دنبال کنید. علاوه بر این، بیایید یک پروژه جدید را در اینجا امتحان کنیم.

پروژه: آهنگ مورد علاقه خود را تجزیه و تحلیل کنید

تحلیل آهنگ ابزاری قدرتمند برای ورود به یک آهنگ و یادگیری نحوه ساخت آن است. پس از تسلط بر تجزیه و تحلیل آهنگ، می توانید از آنچه در آهنگ ها پیدا می کنید برای بهتر کردن موسیقی خود استفاده کنید. در اینجا چند نکته برای شروع شما وجود دارد:

  1. با خط بیس شروع کنید. اگر بتوانید خط بیس را بفهمید، نیمی از راه را دارید.
  2. کلید را از خط بیس مشخص کنید (پیدا کنید که همه نت ها در چه مقیاسی قرار می گیرند)
  3. بعد از اینکه خط بیس را به دست آوردید، از پیشرفت آکورد دیاتونیک برای تشخیص آکوردها استفاده کنید.
  4. هنگامی که آکوردها را دارید، هر آهنگ ملودی یا ترکیبی را پیدا کنید. بیشتر نت ها احتمالاً در آکورد هستند و آنهایی که در آکورد نیستند به احتمال زیاد در مقیاس هستند.
  5. آهنگ را با استفاده از آنچه پیدا کرده اید دوباره ایجاد کنید و آن را برای اشتراک گذاری پست کنید!

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • آکورد هفتم 7th Chords

  • بیشتر با کلید، سوم، و سه گانه پایه More with Keys, The Third, and the Basic Triad

  • پنجمین کامل، و "در کلید" بودن The Perfect 5th, and being "In Key"

  • خوش آمدید و مرور کلی Welcome and Overview

  • پیشرفت و وارونگی آکورد دیاتونیک Diatonic Chord Progressions & Inversions

  • چیدمان صفحه کلید، C وسط و اکتاو The Keyboard Layout, Middle C, and Octaves

  • SkillshareFinal LectureV2 SkillshareFinalLectureV2

  • فواصل دیگر The Other Intervals

  • ما این کلاس را قطع می کنیم ... We Interrupt This Class...

نمایش نظرات

آموزش تئوری موسیقی برای تولیدکنندگان موسیقی الکترونیک، قسمت اول
جزییات دوره
3h 14m
9
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
9,812
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Jason Allen
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jason Allen Jason Allen

دکترا، مربی معتبر Ableton

ج. آنتونی آلن کلاه آهنگساز، تهیه کننده، ترانه سرا، مهندس، طراح صدا، دی جی، هنرمند ریمیکس، هنرمند چند رسانه ای، مجری، مخترع، و کارآفرین را بر سر داشته است. آلن یک خالق همه کاره است که تجربه پروژه های متنوع او از آثار نوشته شده برای ارکستر مینه سوتا تا قطعات ساخته شده برای فیلم، تلویزیون و رادیو را شامل می شود. آلن که یک مبتکر در زمینه عملکرد الکترونیکی است، روی مجموعه ای از کنترلرهای "دستکشی" اجرا می کند که توسط خودش طراحی، ساخته و برنامه ریزی شده است. وقتی آلن به عنوان یک هنرمند انفرادی کار نمی کند، یک همکار سریال است. وسیله اصلی همکاری او گروه Ballet Mech است که آلن یکی از سه تهیه کننده آن است.

در سال 2014، آلن یک نیمه نهایی برای بهترین مربی موسیقی سال بنیاد گرمی بود.

ج. آنتونی آلن در دانشگاه آگسبورگ در مینیاپولیس، مینه‌سوتا تدریس می‌کند و یک مدرس معتبر Ableton Live است. وی دارای مدرک دکتری در آهنگسازی، 2 مدرک کارشناسی ارشد در آهنگسازی و موسیقی الکترونیک و مدرک لیسانس در اجرای گیتار است. دکتر آلن در طول سفرهای آکادمیک خود جوایز متعددی را دریافت کرده است.

آلن متولد و بزرگ شده در میشیگان، با انواع مختلفی از رسانه های تعاملی از جمله صوتی، تصویری، نصب و رقص کار کرده است. کار آقای آلن در سراسر جهان تجربه شده است و به آن "مطالعه در صدا و حرکت شوم" (خورشید بالتیمور)، "توهم زا شنیداری" (رادیو عمومی مینه سوتا) و "استفاده زیبا و جذاب از فن آوری. ” (Cogapp: وبلاگ هنر و علم). در سال 2003 آلن به تیم جشنواره موسیقی و هنر الکترونیک اسپارک پیوست و تا سال 2009 دستیار کارگردان و تهیه کننده اصلی بود.