آموزش ساخت اولین بازی خود در GameMaker: Studio

Making Your First Game in GameMaker: Studio

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره شما را با GameMaker: Studio آشنا می کند و به شما کمک می کند تا اولین بازی بازی خود را بسازید. بیاموزید که چگونه یک بازی را برای بازی در خانواده ، دوستان یا خانواده خود کامل کنید. نرم افزار مورد نیاز: GameMaker: Studio v1.4 یا بالاتر. آیا تاکنون ایده ای برای یک بازی ویدیویی داشته اید ، اما نمی دانید چگونه آن را بسازید؟ در این صورت ، ساخت اولین بازی خود با GameMaker: Studio دوره مناسبی برای شماست زیرا شما خواهید آموخت که چگونه بازی ویدیویی 2D خود را بسازید ، آزمایش کنید و منتشر کنید. ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه دارایی های بازی خود را ایجاد و برنامه ریزی کنید. در مرحله بعدی ، خواهید آموخت که چگونه سطح خود را بسازید و بازی خود را آزمایش کنید. سرانجام ، شما قبل از صادرات بازی خود ، ظرافت های آخر را مانند صدا و امتیاز اضافه خواهید کرد. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، نه تنها یک بازی خواهید داشت که می توانید آن را بازی کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید ، بلکه دانش کافی با نرم افزار را برای شروع آزمایش و ساخت بازی ای که همیشه دوست داشته اید ، خواهید داشت ساختن نرم افزار مورد نیاز: GameMaker: Studio v1.4 یا بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

معرفی GameMaker: Studio Introduction to GameMaker: Studio

  • معرفی GameMaker: Studio Introduction to GameMaker: Studio

ایجاد روح ، اشیا و اتاق ها Creating Sprites, Objects, and Rooms

  • واژه شناسی Terminology

  • ایجاد روحیه Creating Sprites

  • ایجاد اشیا Creating Objects

  • ایجاد اتاق Creating Rooms

اشیا Program برنامه نویسی Programming Objects

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • برنامه ریزی اشیا Ali بیگانه برای حرکت مستقل Programing Alien Objects to Move Autonomously

  • برنامه نویسی obj_player برای حرکت با دستورات صفحه کلید Programming obj_player to Move with Keyboard Commands

  • رویدادها را به سمت گلوله های شلیک کنید Step Events to Fire Bullets

شلیک گلوله ، از بین بردن اشیاem دشمن و حفظ امتیاز Firing Bullets, Destroying Enemy Objects, and Keeping Score

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • شلیک گلوله های از بین بردن اشیا En دشمن Firing Bullets & Destroying Enemy Objects

  • تسویه حساب Settling the Score

  • ایجاد تابلوی امتیاز بالا Creating Our High Score Board

افزودن سپر ، انفجار و صدا Adding Shields, Explosions, and Sounds

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • تولید سپرها Generating Shields

  • با انفجارها همه چیز بهتر است Everything Is Better with Explosions

  • جلوه های ظریف صدا The Subtle Effects of Sound

بررسی موارد ، افزودن سطح و نهایی کردن بازی خود Checking Instances, Adding Levels, and Finalizing Your Game

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • بررسی موارد Checking Instances

  • افزودن سطوح Adding Levels

  • نهایی کردن بازی Finalizing the Game

نمایش نظرات

آموزش ساخت اولین بازی خود در GameMaker: Studio
جزییات دوره
1h 28m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
18
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
Bryan Sekine
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Bryan Sekine Bryan Sekine

برایان یک طراح بازی است که در بازی های 2 بعدی تخصص دارد اما در زمینه انیمیشن و مدل سازی سه بعدی تحصیل کرده است. در حالی که او تجربه صنعت دارد ، اما علاقه بیشتری به تدریس دارد. برایان از طریق تجربیات خود در زمینه آموزش STEM از طریق بازی های ویدیویی ، تصمیم گرفته است که یادگیری در هنگام سرگرم کننده بودن بسیار م mostثر است. در حالی که در کالج بود ، برایان همچنین هنر سوشی را به عنوان یک شغل مطالعه کرد و یک وب سایت شخصی به نام http://www.secretsofsushi.com را راه اندازی کرد ، جایی که او به مردم آموزش می دهد چگونه سوشی را در خانه بچرخانند.