آموزش پایتون برای برنامه نویس C #

Python for the C# Developer

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: گسترش دانش سی شارپ خود برای گنجاندن پایتون به شما یک مزیت رقابتی در بازار کار می دهد. در این دوره ، جو مارینی به شما کمک می کند دانش خود را به زبان پایتون ترجمه کنید. پایتون و سی شارپ شباهت های زیادی با هم دارند اما از جهات مهم متفاوت هستند. جو تفاوت بین C # و نحو نظر پایتون را توضیح می دهد. دستورات شرطی Python و دستورات کنترل حلقه در مقایسه با C # تا حدودی محدود هستند. جو شما را از طریق اختلافات رد می کند. توابع بخشی اساسی از بیشتر زبانهای برنامه نویسی است. جو به شما نشان می دهد چگونه چندین توابع مهم در پایتون کار می کنند. پایتون از تعریف کلاس ، وراثت منفرد و چندگانه ، کلاسهای انتزاعی و عملکرد سفارشی پشتیبانی می کند. جو این موارد را با قابلیت C # مقایسه و مقایسه می کند. جو به شما نحوه ساخت و کار با آرایه های پایتون از انواع مختلف داده ها ، نحوه اعلام و استفاده از دیکشنری ها در پایتون و نحوه استفاده از تکرار کننده ها در پایتون را نشان می دهد. در پایان ، جو در مورد عملیات مشترک مانند رشته ها و استثنائات بحث می کند.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • از C # به پایتون From C# to Python

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

  • راه اندازی شدن Getting set up

  • مقایسه C # و پایتون Comparing C# and Python

1. سازه های زبان اساسی 1. Basic Language Constructs

  • داستان دو سلام جهان A tale of two Hello Worlds

  • نظرات و DocStrings Comments and DocStrings

  • متغیرها و انواع داده ها Variables and data types

  • اظهارات مشروط Conditional statements

  • حلقه ها Loops

  • چالش: سازه های زبان Challenge: Language constructs

  • راه حل: سازه های زبان Solution: Language constructs

2. توابع 2. Functions

  • تعریف و فراخوانی توابع Defining and calling functions

  • پارامترهای نامگذاری شده و پیش فرض Named and default parameters

  • فقط پارامترهای کلمه کلیدی Keyword-only parameters

  • توابع لامبدا Lambda functions

3. کلاسها و اشیا 3. Classes and Objects

  • تعریف کلاسها و روشها Defining classes and methods

  • وراثت Inheritance

  • کلاسهای انتزاعی Abstract classes

  • رابط ها Interfaces

  • روش ها و خواص جادویی Magic methods and properties

4. مجموعه ها 4. Collections

  • آرایه ها و لیست ها Arrays and lists

  • فرهنگ لغت ها Dictionaries

  • تکرار کنندگان Iterators

5. عملیات مشترک 5. Common Operations

  • توابع داخلی Built-in functions

  • رشته های Strings

  • استثناها Exceptions

  • بلوک های محدوده Scope blocks

  • چالش: خوک لاتین Challenge: Pig Latin

  • راه حل: خوک لاتین Solution: Pig Latin

نتیجه Conclusion

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش پایتون برای برنامه نویس C #
جزییات دوره
2h 16m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joe Marini
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joe Marini Joe Marini

وکیل ارشد توسعه دهنده در گوگل، توسعه دهنده

جو مارینی یک مدافع ارشد توسعه‌دهنده در Google و توسعه‌دهنده Dreamweaver و Windows Phone است.

جو بیش از 20 سال در صنایع وب و نرم‌افزار کار کرده است. او یکی از اعضای اصلی تیم مهندسی Dreamweaver در Macromedia بود و نقش‌های برجسته‌ای در تولید محصولاتی مانند QuarkXPress، Microsoft Expression Blend، mTropolis mFactory و Extensis QX-Tools داشت. او به طور منظم یک سخنران برجسته در کنفرانس‌های صنعتی است و چندین نشریه در زمینه توسعه وب و نرم‌افزار تألیف کرده یا در نویسندگی مشترکی دارد. قبل از گوگل، جو مسئول پلت فرم توسعه دهنده وب موبایل برای ویندوز فون 7 در مایکروسافت بود. کتاب او، مدل شیء سند، به طور گسترده ای به عنوان منبع قطعی برای کار با DOM در نظر گرفته می شود.