لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مواد Unreal Engine 5
Unreal Engine 5 Materials
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
فصل 9 از 23 از Unreal Engine 5 برای مبتدیان و دوره کامل Archviz Learn Unreal Engine 5 PBR منطق، استانداردها و کیفیت مواد بتوانید انواع مختلف مواد را در Unreal با اطمینان ایجاد کنید طیف گسترده ای از منابع ایجاد و جمع آوری مواد را کنترل کنید مواد خود را UV و پارامترهای رنگ مانند قبل چگونه کتابخانه مواد خود را ایجاد کنیم و از آن در هر پروژه آینده استفاده کنیم.
درباره
این دوره کوتاه همه چیزهایی را که باید در مورد مواد بدانید، نحوه ایجاد آنها، نحوه اصلاح آنها و بهترین مکان ممکن برای یافتن آنها را به شما آموزش می دهد.
ما انواع مختلفی از شیدرها را آزمایش خواهیم کرد و با بسیاری از گردشهای کاری ممکن در Unreal Engine 5 آشنا خواهیم شد که نقش مهمی در دستیابی به مواد واقعی با کیفیت بالا دارد.
در این کلاس، موارد زیر را یاد خواهید گرفت:
مواد PBR چیست
واسط کاربری ویرایشگر مواد
گره های مواد اولیه (فلز ساده)
نمونه های مادی
استفاده از بافت ها
پارامترهای شدت ماده
تغییر بافت UV
کتابخانه Megascans
تنوع بافت
شفافیت و مواد شیشه ای
مواد فلزی پیشرفته
تولید بافت
پل کویکسل
تغییر بافت ها
همه مواد پروژه
مواد آب
مواد سبک
در پایان این دوره:
شما ابزارهای زیادی خواهید داشت که به شما امکان میدهد مواد مختلفی بسازید که به شما کمک میکند تا روی حوزههای مختلف پروژه مانند بازی، طراحی در سطح محیط، و پروژههای Archviz با اطمینان کار کنید.
ما مطمئن خواهیم شد که شما به اندازه کافی باهوش می شوید تا بتوانید انواع مختلفی از مواد جالب و واقعی را جستجو کرده و ایجاد کنید.
سلب مسئولیت
این دوره کوتاه بخشی از دوره Unreal Engine 5 برای مبتدیان و ArchViz است که در وب سایت TitanViz موجود است و شامل بیش از 100 سخنرانی، 40 ساعت ضبط شده و 23 فصل است.
نمایش نظرات