آیا شما خلاق یا علاقه مند به یادگیری اصول اولیه مجسمه سازی دیجیتال در ZBrush (2022.0.5 و بالاتر) هستید؟
این یک مقدمه مبتدیان برای ZBrush است.
زمان کمتری را صرف جمع کردن اطلاعات ضروری و زمان بیشتری برای ایجاد آن کنید.
همه براشها، گزینهها و روشهای گردش کار پایه را بیاموزید.
اگر آماده هستید، به من بپیوندید و بیایید شروع کنیم.
مطالعه خود را با مجسمه سازی چیزی از زندگی واقعی، شاید یک مورد روی میزتان، یا هر چیزی که به راحتی می توانید بردارید و مطالعه کنید، ادامه دهید. بگذارید چیزی برای شما جالب یا الهام بخش باشد و آن را در ZBrush مجسمه سازی کنید.
قبل از مجسمهسازی، فرم شی را مطالعه کنید.
آن را به اشکال هندسی اصلی
تقسیم کنیدسپس تصور کنید برای ایجاد تغییرات در فرم چه کاری انجام میدهید. (شاید گوشهای را بکشید و آن را نوک تیز کنید، یا قسمتی را باد کنید تا گرد شود.)
چه زاویه ای برای استفاده از تقارن بهتر است...یا شاید بخواهید تقارن را خاموش کنید.
وقتی آماده هستید، شیرجه بزنید و شیء خود را مجسمه سازی کنید.
هیچ شرمی در انجام مجدد یا راه اندازی مجدد کار وجود ندارد، (حرفه ای ها همیشه این کار را انجام می دهند)
اگر گیر کردید، فرم را مطالعه کنید، آیا صاف است، آیا گرد است، آیا مقعر است، سپس بهترین قلم مو (براش) یا ابزار را برای ایجاد آن پیدا کنید.
به یوتیوب بروید و ببینید که چگونه مجسمهسازان دیگر به مجسمههای خود نزدیک میشوند، تمرین کامل میکند.
مهمتر از همه.
حتماً از آن لذت ببرید و آن را با جهان به اشتراک بگذارید.
هنرمند شخصیت
سلام نام من پیر است.
من یک مجسمه ساز دیجیتال و هنرمند/طراح شخصیت هستم.
طراحی و توسعه شخصیت یکی از علایق من از دوران جوانی بوده است.
در بین مشاغل آزاد من از ایجاد ویدیوها و کارهای دوره ای با اشتراک گذاری آموخته هایم لذت می برم.
نمایش نظرات