نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره ، از ایجاد مش اولیه ، تصفیه دارایی ، جزئیات و تمرکز بر تکنیک های مجسمه سازی سبک سازی و روش های ایجاد برای ترجمه به یک شخصیت متحرک ، کل فرایند مجسمه سازی یک شخصیت را با استفاده از ZBrush به شما می آموزد. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 41s مسدود کردن و شکستن شخصیت 14 متر 22 ثانیه آناتومی و مجسمه سازی فرم 26 متر 47 ایجاد عناصر لباس 13m 41s زره پوش سخت افزاری 12m 55s جزئیات مجسمه سازی 29m 17s پاس نهایی مجسمه سازی 23m 34s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مسدود کردن و شکستن شخصیت
Blocking Out and Breaking Down the Character
-
انسداد ZSphere
ZSphere blockout
-
به دست آوردن نسبت های اساسی
Gaining Basic Proportions
-
ایجاد و اتصال دستها
Creating and Attaching the Hands
آناتومی و مجسمه سازی فرم
Anatomy and Form Sculpting
-
مجسمه سازی آناتومی پایه
Sculpting the Base Anatomy
-
مجسمه سازی اولیه
Initial Head Sculpting
-
بیشتر مجسمه سازی آناتومی
Further Anatomy Sculpting
ایجاد عناصر لباس
Creating Clothing Elements
-
ایجاد جلیقه
Creating the Vest
-
ایجاد شلوار
Creating the Trousers
-
ایجاد چکمه
Creating the Boots
زره پوش سخت افزاری
Hard Surface Armor Creation
-
ایجاد مش زره پوش
Creating the Armor Base Mesh
-
Retopology مش در 3ds Max
Mesh Retopology in 3ds Max
جزئیات مجسمه سازی
Detailing the Sculpt
-
جزئیات سر و ریش
Head and Beard Detailing
-
تمرکز روی جلیقه
Focusing on the Vest
-
ویرایش مش بوت
Boot Mesh Editing
-
مجسمه سازی دست و ایجاد دستکش
Hand Sculpting and Glove Creation
-
جزئیات زره پوش سخت و ایجاد بند
Hard Surface Armour Detailing and Strap Creation
پاس نهایی مجسمه سازی
Final Sculpting Pass
-
نهایی کردن لباس
Finalizing the Clothing
-
نهایی کردن بدن و ریش
Finalizing the Body and Beard
-
اضافه کردن بندهای لباس و جزئیات جزئیات دست
Adding Clothing Straps and Hand Detailing
-
جزئیات سطح سخت و اصلاحات نهایی
Hard Surface Detailing and Final Tweaks
نمایش نظرات