لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش از 3Ds Max تا Unreal Engine 5
From 3Ds Max to Unreal Engine 5
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
3Ds Max to Unreal Engine برای ArchViz و طراحان بازی فصل 0،1 و 2 از 23 از Unreal Engine 5 برای مبتدیان و دوره کامل Archviz
درباره این دوره کوتاه قبل از صادرات به Unreal Engine 5، هر آنچه را که باید در نرم افزار سه بعدی خود بدانید، به شما یاد می دهد که چگونه واحدهای خود را تنظیم کنید، مواد را تعمیر کنید و UV ها، محورها. بهینهسازی، صادرات و بسیاری ابزارهای دیگر که نیاز دارید، و همه جریانهای کاری مختلف ممکن برای دستیابی به یکپارچگی با کیفیت بالا و ایدهآل بین هر نرمافزار سه بعدی و Unreal Engine 5.
در این کلاس، موارد زیر را یاد خواهید گرفت:
معرفی دوره
مطالعه موردی
حداکثر رابط کاربری
تنظیم واحدها
حداکثر پیمایش
لایه گذاری در حداکثر
بهینه سازی مش
مواد
پیوستها و جداشدههای شناسه
ویرایش مش معمولی
نقشه UVW
محورها
صادرات Fbx
صادرات Datasmith
در حال دانلود Unreal Engine
رابط کاربری و پیمایش غیر واقعی
وارد کردن به Unreal Engine
صادر کردن از Sketchup و Revit
در پایان این دوره:
شما میتوانید تمام موضوعات مرتبطی را که باید از Max به Unreal صادر کنید، شناسایی کنید، که با پروژههای معماری، طراحی داخلی و طراحی بازی سازگار است.
ما مطمئن خواهیم شد که شما به اندازه کافی مدبر و دانش صادرات از Max به Unreal Engine 5 برای سازماندهی و ترتیب مدل ها در Unreal Engine از طریق هر نرم افزار سه بعدی خواهید بود.
چگونه می توان آن را دنبال کرد؟
برای بهره مندی از این دوره، فایل Max ارائه شده را دانلود کنید، آن را در 3Ds Max باز کنید/وارد کنید، و با یادگیری و اعمال تمام مراحل و موضوعات شروع کنید تا زمانی که محصولی قابل صادرات داشته باشید، و همین امر اعمال می شود. به تمام پروژههای دیگری که این دوره تقریباً تمام جنبههای سیستم صادرات/واردات 3 بعدی به Unreal Engine 5 را پوشش میدهد.
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
08 مواد ENG انتخاب کنید
08 Materials ENG opt
13 محور ENG انتخاب کنید
13 Pivots ENG opt
14 FBX Export ENG انتخاب
14 FBX Export ENG opt
18 وارد کردن به Max Fbx ENG انتخاب
18 Importing to Max Fbx ENG opt
02 مطالعه موردی ENG بهینه شده است
02 Case Study ENG optimized
16 دانلود Unreal Engine 5 ENG انتخاب
16 Downloading Unreal Engine 5 ENG opt
17 غیرواقعی UI و ناوبری ENG را انتخاب کنید
17 Unreal UI and Navigation ENG opt
گزینه 10 ID's Attach and Detatch ENG
10 ID's Attach and Detatch ENG opt
09 ماده معدنی
09 Material Pt
12 نقشه UVW ENG انتخاب
12 UVW Map ENG opt
19 تنظیم محوری، UV و عادی در UE5 ENG انتخاب کنید
19 Pivot, UV and Normal Adjustments Into UE5 ENG opt
04 واحد راه اندازی ENG انتخاب
04 Units Setup ENG opt
107 وارد کردن به Unreal از SketchUp با استفاده از DataSmith
107 Importing to Unreal from SketchUp using DataSmith
05 حداکثر ناوبری ENG انتخاب
05 Max Navigation ENG opt
15 به روز رسانی فایل ENG را انتخاب کنید
15 File Update ENG opt
07 بهینه سازی مش ENG انتخاب
07 Mesh Optimization ENG opt
03 حداکثر رابط کاربری ENG انتخاب
03 Max User Interface ENG opt
108 وارد کردن به Unreal از Revit با استفاده از DataSmith
108 Importing to Unreal from Revit using DataSmith
06 حداکثر لایه بندی ENG انتخاب
06 Max Layering ENG opt
11 ویرایش Normals ENG انتخاب
11 Edit Normals ENG opt
106 وارد کردن به Unreal از Max با استفاده از DataSmith
106 Importing to Unreal from Max using DataSmith
نمایش نظرات